Ta kontakt på PM så fikser vi noeOm noen har buffalo 2 eller 3 komplette byggesett de vil selge så kan det også være av interesse
Hei. Noen som har tid til bekrefte koblingen mellom exa og Buffalo III?
Driver å bygger noen Buffalo III som har ligget lenge i eske.
Det blir ikke lyd. Mener jeg har forbindelse mellom pc og exa i orden nå.
Men kan noen hjelpe meg med koblingen mellom exa og Buffalo?
Kobla nå:
exa - Buffalo
3.3v - i2c 3.3v (Har målt 3.3v på exa)
GND - i2c GND
DCK - DCK
LR - D1
D.1.2 - D2
GND - GND (Har prøv med og uten denne)
Hei, dette er riktig, mvh. Alf
Hmm det glemte jeg åbenbart sorry.Jeg har noget hjemme. Jeg husker ikke helt. Ser efter i aften.
Hei og takk for svar.
Da skal begge jordingene være der? (Den fra i2s + den opp ved inngangene, den jeg har prøvd med og uten) ja jeg har den med, noen har kuttet den.
Ingen ting som skal på den VD tilkoblingen? Nei
Hva er qobuz? En ny high res strømmetjeneste
Jeg har foobar2000 og fått driver fra exa. Hvem versjon? Og foobar har jeg ingen erfaring med. Har j.river mediacenter, og vb hifi cabel asio program.
Når jeg trykker play i foobar2000, lyser 44.1, FIFO og PWR på exa kortet.
I følge beskrivelsen fra exa skal det da være i orden mellom pc og exa kortet av det jeg har forstått? Ja
Skal jeg gjøre noe med dip-switchene? Nei ikke for at det skal bli lyd, men lurt å prøve de forskjellige alternativene, har opplevd lydmessig forbedringer på noen switcher i forskjellige bygg.
Legger ved beskrivelse hvordan den skal settes opp for stereo.
Skal ikke de punktene være på plass fra før, utenom laskene j1-j12? Det er mulig, men om du har sjekket så skal det jo være i orden.
De laskene har jeg loddet på.
Har målt spenning fra strømforsyninger og de leverer 15v og 5.25. hvem forskyninger har du?
Bra, har du da også justert shuntene?, Greit å lese guiden veldig nøye! Lykke tilPlacid HD Ver.1
Placid HD BP Ver.1
Målte nå, spenninger detter ikke eller noe når jeg prøver å spille.
Driver å går gjennom alt en gang til.
Jeg mener lod på undersiden af dem. De skal absolut ikke væk. Der er vel magnetiske skruer i dem. Jeg mener helt klart det lyder bedre som jeg skriver.Drossel, mener du å ta vekk grønne tilkoblingsklemmene når du sier "Lod lortet da de grønne lakridser er degraderende"
Altså lodde ledningene rett i printkortet?