52split
Medlem
Hehe. Ja man må jo prøve alt for å finne ut hva som passer...
Man kan ikke gjøre noen antakelser om det er en in-room måling.Valentino skrev:Man kan ut fra denne in-room målingen gjøre seg antakelser om at bass og mellomtone ikke klarer å møtes helt.
Vel, da har jeg fått mine B25 i hus! De imponerer stort. Spiller helt supert på min 991, men tåler ikke ekstreme volum. De skal nytes en stund før jeg evt. kommer til å oppdatere forsterkersiden. Men lyden som i dag triller uanstrengt ut er både varm og detaljert, både når det kommer til liveopptak fra Pink Floyd, akustisk blues fra Keb Mo og alt fra Yello til Bjørn Berge. Blir mange timer med god lyd fremover i lytterommet. Mer utfyllende info vil evt komme etterhvert. Ser det er lenge siden tråden har vært aktiv, men legger nå inn et innlegg.Anfield skrev:Lenge siden noen har skrevet i denne tråden nå. Andre som har vært og lyttet på B25/B30 og/eller kjøpt dem og kan dele mer av sin erfaringer i denne tråden?
Vil bare presisere at grunnen til at Jeg må begrense volumet er at forsterkeren ikke strekker helt til ved for høy lytting Så er herved på utkikk etter litt mer krefter, og tenker da i retning Burmester 082.eyefihifi skrev:Vel, da har jeg fått mine B25 i hus! De imponerer stort. Spiller helt supert på min 991, men tåler ikke ekstreme volum. De skal nytes en stund før jeg evt. kommer til å oppdatere forsterkersiden. Men lyden som i dag triller uanstrengt ut er både varm og detaljert, både når det kommer til liveopptak fra Pink Floyd, akustisk blues fra Keb Mo og alt fra Yello til Bjørn Berge. Blir mange timer med god lyd fremover i lytterommet. Mer utfyllende info vil evt komme etterhvert. Ser det er lenge siden tråden har vært aktiv, men legger nå inn et innlegg.Anfield skrev:Lenge siden noen har skrevet i denne tråden nå. Andre som har vært og lyttet på B25/B30 og/eller kjøpt dem og kan dele mer av sin erfaringer i denne tråden?
Å joda.Defo skrev:Man kan ikke gjøre noen antakelser om det er en in-room måling.Valentino skrev:Man kan ut fra denne in-room målingen gjøre seg antakelser om at bass og mellomtone ikke klarer å møtes helt.
Det å slå AP i samme prisklasse er ikke akkurat noe mål, da jeg var innom OHFC sist (sikkert 4-5 år siden) låt T+A høyttalerne til 15-20k betydelig bedre enn Virgo 5.Dynamic skrev:vil også bare legge inn min hyllest til disse høyttalerne - de er rett og slett utrolig bra.
steget fra B20 - B25 er enormt og disse slår alt av AP i samme prisklasse etter min mening. Tør jeg gjette på B30.. neh.. det blir for dyrt
jeg har selv vært vitne til at folk liker vidt forskjellige ting - selv på OHFC.Anonym skrev:Det å slå AP i samme prisklasse er ikke akkurat noe mål, da jeg var innom OHFC sist (sikkert 4-5 år siden) låt T+A høyttalerne til 15-20k betydelig bedre enn Virgo 5.Dynamic skrev:vil også bare legge inn min hyllest til disse høyttalerne - de er rett og slett utrolig bra.
steget fra B20 - B25 er enormt og disse slår alt av AP i samme prisklasse etter min mening. Tør jeg gjette på B30.. neh.. det blir for dyrt