Tanndoktorn
Hi-Fi entusiast
Det har jeg gjort ja ..Med Burmester 909 må man vel også bytte fra IsoVolt 3K til Isovolt 6K?
Det har jeg gjort ja ..Med Burmester 909 må man vel også bytte fra IsoVolt 3K til Isovolt 6K?
Har ikke brukt noe vibrasjons teknologi hær, bare sammenskrudd og overpriset mærkevare.Her er det gode muligheter å friske opp tysk kunnskapene, jeg synes de Burmester rackene er nydelige, men synes prisen ser litt høy ut i forhold til hva man får her
Dessverre trenger man abonnement på Berliner Zeitung for å lese artikkelen, er det noen som har hele artikkelen tilgjengelig?
De er nå end of life.Her er det gode muligheter å friske opp tysk kunnskapene, jeg synes de Burmester rackene er nydelige, men synes prisen ser litt høy ut i forhold til hva man får her
Dessverre trenger man abonnement på Berliner Zeitung for å lese artikkelen, er det noen som har hele artikkelen tilgjengelig?
ser de er forsvunnet fra Burmester sin webside jaDe er nå end of life.
hei Johnny da må den nok en tur til TysklandTjo!
Litt ny her. Men god gammel venn av Burmester.
Dette er ikke ment som svar, men spørsmål om min 011.
Finner ikke ut hvordan eg starter .
Min gode gamle 011 har startet med klikkelyder og vil ikke fungere.
Forslag til hva dette kan vere? Er det mulighet og finne skjema til denne maskinen?
MVH
Johnny Grøsfjell
De høyttalerne ser jo mere enn drøyt kule ut ... men det er jo desverre prislappen også, det er mye bra "der oppe" i det prisleiet!Lansering av høyttaler BC150 og platespiller 217 på Hong Kong Audio Show til helga
Burmester veröffentlicht neues Lautsprecherpaar BC150 und Plattenspieler 217 - Burmester
In addition to a new set of loudspeakers, the BC150, Burmester is bringing an electronic component to market: the new Burmester turntable 217. Inspired by the multiple award-winning 175, the new 217 prioritizes optimal playback quality and is equipped with two belt drive motors.www.burmester.de
Burmester BC150 Exclusive First Look
The BC150 is the first product from Burmester for a few years, they invited Hi-Fi+ to their Berlin headquarters for an exclusive look and first listen ahead of their launch at the Hong Kong Show in August 2021.www.hifiplus.com
De høyttalerne ser jo mere enn drøyt kule ut ... men det er jo desverre prislappen også, det er mye bra "der oppe" i det prisleiet!
Og mye av det selges også av @Skink_123
Men se på bildene, kvalitet på gjennomføring her er jo hinsides ....
Veldig spennende at Burmester kommer med nye modeller!Lansering av høyttaler BC150 og platespiller 217 på Hong Kong Audio Show til helga
Burmester veröffentlicht neues Lautsprecherpaar BC150 und Plattenspieler 217 - Burmester
In addition to a new set of loudspeakers, the BC150, Burmester is bringing an electronic component to market: the new Burmester turntable 217. Inspired by the multiple award-winning 175, the new 217 prioritizes optimal playback quality and is equipped with two belt drive motors.www.burmester.de
Burmester BC150 Exclusive First Look
The BC150 is the first product from Burmester for a few years, they invited Hi-Fi+ to their Berlin headquarters for an exclusive look and first listen ahead of their launch at the Hong Kong Show in August 2021.www.hifiplus.com
Supert det hvis man har 3.3 mill å brenne av
B25 over mk2hei Burmestereksperter, kan noen fortelle meg forskjellen på Burmester b25 og Burmester 961 mk2? lite å finne på google synes jeg, de er jo forholdsvis like i specs. når ble de produsert , hvilken er "best"?
Flott. Kan jeg spørre hvorfor? Hva er forskjellen på de? Ser jo at de beuker forskjellige enheter menB25 over mk2
Hmmmm... hva om jeg liker både jazz og Infected Mushroom?B25 over mk2
961mk2 mer en «jazz» høyttaler mens B25 kan du tømme to 911 i og trøkker noe enormt.
finnes større f.eks B38Hmmmm... hva om jeg liker både jazz og Infected Mushroom?
Fra den gangen jeg kjøpte B25 mener jeg å huske at den krever mindre av forsterkeren enn 961. B25 fungerer glimrende hos meg med en Densen B175.hei Burmestereksperter, kan noen fortelle meg forskjellen på Burmester b25 og Burmester 961 mk2? lite å finne på google synes jeg, de er jo forholdsvis like i specs. når ble de produsert , hvilken er "best"?
Hei DagT min erfaring er motsatt når det gjelder wattFra den gangen jeg kjøpte B25 mener jeg å huske at den krever mindre av forsterkeren enn 961. B25 fungerer glimrende hos meg med en Densen B175.
Sånt kan du sikkert bedre enn meg, men jeg er ikke sikker på om det var watt det var snakk om. Det har jeg uansett rikelig med nåHei DagT min erfaring er motsatt når det gjelder watt
Herlig,Sånt kan du sikkert bedre enn meg, men jeg er ikke sikker på om det var watt det var snakk om. Det har jeg uansett rikelig med nå
Alt for smått.... det er jo bare ett midbass element, holder ikke det for denne karenfinnes større f.eks B38
Kvantitet er ikke alltid det som gjelder, men kavalitet og riktig satt sammen er det som gjelderAlt for smått.... det er jo bare ett midbass element, holder ikke det for denne karen
Har du ikke noen skikkelige høyttalere da
Jeg synes vi skal ha både kvantitet og kvalitet, vi må ha i pose og sekkKvantitet er ikke alltid det som gjelder, men kavalitet og riktig satt sammen er det som gjelder
Du får bestille deg er par BC-350 så får du komme med tibakemelding om du fikk Infected Mushroom til å sitteJeg synes vi skal ha både kvantitet og kvalitet, vi må ha i pose og sekk
Jeg synes Infected mushroom sitter bra allerede jeg med fullt Audio Physic oppsett, men 4 stk Audio Physic Rhea II er dog litt for spinkelt… Hvis vi tenker Burmester så å man vel opp på 4 stk Burmester S8 for å få det til å svingeDu får bestille deg er par BC-350 så får du komme med tibakemelding om du fikk Infected Mushroom til å sitte
Siden det er en Burmester tråd så Anbefaler jeg det til å skifte ut de 4 Rhea med 4 Burmester S8 du skal se det hjelperJeg synes Infected mushroom sitter bra allerede jeg med fullt Audio Physic oppsett, men 4 stk Audio Physic Rhea II er dog litt for spinkelt… Hvis vi tenker Burmester så å man vel opp på 4 stk Burmester S8 for å få det til å svinge