En liten oppsumering:
Nå mangler det bare å få satt i skruer i topplokket, her vises den ekstra vippebryteren jeg monterte for å få brudt begge fasene når spilleren ikke er i bruk. En gul kondensator fra Biltema er montert mellom fasene for å unngå "pop" ved avslag hvis resten av anlegget står på.
En annen liten detalj er de to glatt hvite bitene(teflon?) som fulgte med som gjør at det ikke går metall mot metall når luken åpnes/lukkes.
Så noen bilder til:
Hvis dere ser det blå fine "lysrøret" i bakkant der, så er det faktisk et sugerør med en lysdiode i hver ende! Holdt på å le meg fordervet da jeg oppdaget dette.
Og ja, det er støvete i rack'et, men jeg kan unskylde meg med at jeg har hatt influensa siden før jul. :
Når gjelder lyden så vet jeg ikke helt hva jeg skal si, lyden virker roligere enn med Planeten. Dette er "selvfølgelig placebo" da etter alle tekniske forklaringer bare kommer 0 og I ut fra denne boksen.
Men det har blitt hevdet at man kan få bedre lyd med optisk overføring i forhold til SPDIF, dette kan jeg ikke si jeg hører noen forskjell på selv om jeg legger godviljen til. Nå er den optiske kabelen min bare en billigkabel også "so ildunno".
AES/EBU utgangen har jeg ikke fått testet i det hele tatt.
Alt i alt er jeg svært fornøyd, super kundeservice, lærerikt og gøy å bygge.
Hvis du har lyst på en slik er det lurt å slå til før prisene øker, den er absolutt verdt de 2ooo,- den kostet.