|
Så mye styr for en emitter da! ;D
Men displayet for volum kontrollen var dig.
GRATULERER!
Trolig ikke det - grunnen til at rørwatt virker "større" enn SS watt er at forvrengingen er ørevennlig, selv om det er mye av den. Tror heller du skal "skylde" på strømforsyningen.BTW, ASRen forvrenger minimalt ved høyt volum, blir absolutt ikke kortpustet i det hele tatt. Kan det sammenlignes med rørwatt mon tro?
Sett den i stage 2 Dog, du vil høre forskjell...
Trolig ikke det - grunnen til at rørwatt virker "større" enn SS watt er at forvrengingen er ørevennlig, selv om det er mye av den. Tror heller du skal "skylde" på strømforsyningen.
Uansett - gratulerer - den ser lekker ut, og man begynner jo å tenke litt når Harry person trekker frem superlativene og den "knuser" den relativt habile duoen du hadde før!
Mvh
OMF
HALLO! Noe gæli med VPI-en?
Ah, en oppgradering, altså. Da så.Jeg er tilgomed titanforsterket både her og der!![]()
Ah, en oppgradering, altså. Da så.Da må mitt slitte legeme til sengs. Grattis nok en gang.
Og takk! Jeg er meget fornøyd med dette valget..har vært gjennom mye musikk de siste dagene! Det ble sagt av en eller annen at ASRen låt "kjedelig"...det kan jeg virkelig ikke forstå i det hele tatt. Med mindre kjedelig betyr transparent, dynamisk, stort, oppløst og musikalsk ;D
O.
Tror ikke det var din skyld det gikk bra.Absolutt ikke!
Som sagt, en lang historie...som starter med eiendomskjøp i sommer med tilhørende flytting. Fikk opp anlegget kjapt selvsagt, men ventet med VPIen til jeg hadde bedre tid. Så spilte livet meg et stygt puss kort tid etterpå...som kan illustreres med dette bildet:
![]()
Jeg satt på førerplass...og knakk 31 bein i kroppen bl.a
Så jeg har vært litt redusert i høst ;D
O.
Takk for det..det verste er over, jeg jobber og blir 100% igjen. Jeg er tilgomed titanforsterket både her og der!
O.
hadde vært råtøft med cd-spiller i samme finish...
tar opp volumkontrollspørsmålet mitt igjen jeg; synes du denne er litt "treg" når du justerer fra fjernkontrollen?
christian