Ikke dumt tenkt... Rart ingen har peiling... ???Skulle tro det er en komponent som utvikler mye varme, hvis den trenger en slik kjøler.
Den himmelen kan vel også ha noe med en Gud og gjøre. Nå er det vel "Tor" i Norrøn som sørger for torden vær. Men nå er det vel også slik at Zeus var en eller annen Gud. Hva som var hans spesialfelt vet jeg ikke, men at han i dag lager god lyd er det ingen tvil om.....
Litt mer jordnært.....
Stor - Varm - Vifte = Rogue Zeus.
Det kan da neppe være en Bladelius Thor...Den himmelen kan vel også ha noe med en Gud og gjøre. Nå er det vel "Tor" i Norrøn som sørger for torden vær.
Zeus er da ikke noe å skryte av. ;DZeus was considered to be the god of the sky and weather! OK da er det Zeus.
Tror nok ikke det er Bladelius Thor, da det i mine øyne blir en negradering i forhold til det han har..... Holder nok en sterk knapp på Zeus.... Men var det ikke Dog som for en tid tilbake hadde landet og ikke skulle oppgradere igjen da??Det kan da neppe være en Bladelius Thor...
Tenkte jeg også, og så er den bare B rated av Stereophile, kan Dog leve med det ;DZeus er da ikke noe å skryte av. ;D
http://www.hifisentralen.no/cgi/yab...rd=hifi1;action=display;num=1160343333;start=
Jeg fant ikke Zeus i oktober-utgaven av Stereophile, men det er mulig synet mitt ikke er hva det burde være.Tenkte jeg også, og så er den bare B rated av Stereophile, kan Dog leve med det ;D
askil holm er tross alt den med størst musikalsk integritet av disse fire fjompene.Kurt Nilsen, Espen Lind, Idol-Ali, og han siste som ingen vet hvem er?
ja hva da?Om det nå er slik at Dog har en 4B SST til overs BT.... ;D
Jeg fant heller ikke premier 140 på Stereophile-ratingen.... :Rør, ja rør er tingen :-* uansett rating i Stereophile ;D
Edit:
Flink Dog, sitt Dog, rull rundt Dog, gi labb Dog, stueren Dog, Happy Dog, Doggystyle Dog, Sniffebak Dog og nå Rør Dog.
1 til hver av Avantiene dine 8)1 stk til hver av
ja hva da?
Jeg fant heller ikke premier 140 på Stereophile-ratingen.... :
Du må ikke si at rør er tingen nå som du har noe transistor-fjakk ute på bruktbørsen. :
Nå kan vi kanskje kalle ham Rogue-Dog...
Dette er faktisk feil. Zeus har aldri vært testet av Stereophile. De gamle M-120 blokkene (forgjengeren til M-150) har en B-rating i Stereophile, men Zeus er altså ikke på den listen.Tenkte jeg også, og så er den bare B rated av Stereophile, kan Dog leve med det ;D
Ingen kan da bli lei meg, selv ikke jeg. 8)Ble du lei deg pga. ratingen? ;D Premier 140 var der før, men siden produktet er gått ut, så......
Tror du det kan være et trekk som er verdt investeringen? Må jo da ha mer kabler og greier...1 til hver av Avantiene dine 8)
Jeg vet med 100% sikkerhet at det er flere enn Dog som vet...................... true or false.......?Ja, ja.... Det kan jo bli en del fram og tilbake i denne tråden, når det kun er 1 som vet hva den egentlig omhandler, noen som antar de vet hva den handler om og noen som er helt på bærtur...
;DDenne passer forsåvidt inn i denne tråden:
Hvor mange forumister trengs det for å skifte lyspære?
--------------------------------------------------------------------------------
1 til og skifte lyspæra og lage en topic om at den er skiftet.
12 stykker som forteller om egne erfaringer med skifting av lyspærer og hvordan den som starta topicen kunne skifta lyspæra på en annen måte.
7 til og fortelle at det kan være farlig og skifte lyspærer!
3 personer som hakker på grammatikken i topicen.
5 til å klage på grammatikk pirkerne.
6 som retter på staveleser/flames.
6 som krangler om det er lyspære eller lys pære.
også 6 til som beskylder de 6 forrige for å være pedantiske.
8 bedrevitere som påstår at de jobber med dette, og at "lys pære" er helt rett.
14 som protesterer på at denne topicen hører hjemme i "elektrisk" forumet.
30 som forsvarer at topicen ligger i "generelt" fordi alle bruker lyspærer og har en interesse av denne topicen.
15 som diskuterer hvilken metode for og skifte lyspærer er best, hvor man får kjøpt dem og hvilket merke som er best til hva.
8 som poster linker til plasser man kan se eksempler på forskjellige lyspærer.
4 som forteller at de forrige linkene var feil, og poster rette linker.
3 stykker som har funnet bilder av halvnakne deilige damer når de googlet etter "light" på google image search, poster bildet og forklarer at dette er dama deres, og at det er hun som skifter lyspærene som regel.
10 som quoter alt som er postet til nå, inkludert signaturer, og slenger på en "me2".
12 stk som forteller at de er så lei av disse dritt topicene at de nå forlater forumet!
14 som quoter alle "me2" postene og slenger på en "me3".
4 som mener vi bør lage en egen lyspære FAQ.
25 som lurer på hva "FAQ" er.
12 som sier "er vel ikke så lenge siden vi hadde en slik topic her?".
13 som irriterer seg over resten for og ikke bruke google før dem poster i forumet.
1 forum troll som svarer på første posten 6 måneder etter topicen ble laget, og så starter alt på nytt igjen...
Einstein hadde unormalt stor hjerne... Her blir det nok "light in the dark".Jeg har jo gitt en del klare og konkrete hints!
Men her kommer ett til:
![]()
Men nå får det jaggu holde!
O.
Likevel Dog, gratulerer med det du får til helgen, håper du blir fornøyd uansett hva det er....