Lyngen skrev:
om.s skrev:
Da kan man like gjerne erklære vennskapet, en slik er på vei inn i heimen, i sort.
303/300
mvh
Drar kjensel på den der
. Veldig fornøyd med min egen. Den kan jeg godt ha i 10år om mulig. Har byttet rørene i min egen og fått nytt drivverk. Veldig bra å ha en som gir så god service som Hr. Aamodt også.
Spennende, er litt interessert i hvilke rør du har valgt, selv har jeg som nevnt testet S&H 5814A, kanskje det mest "nøytrale & korrekte" røret, RCA 12AU7 Clear tops" med en fantastisk åpenhet, men alikevel velger jeg nok GE JAN 5814A, det gir instrumentene en klang og fylde jeg sjelden har opplevd, med en bek svart bakgrunn gir dette meg "live" assosiasjoner som ikke de andre to variantene tross sine opplagte styrker, er i nærheten av, imo, en meget god match med 303/300én, kjøper nok opp to par til bare for å sikre meg, og til en pris av 300,- Sek/ matchet par, er dette ett lite kupp om man tenker pris/prestanda.
Ang servicen hos Aamodt så er den helt utenom det vanlige i positiv forstand, har vel handlet hos ham de siste 15 årene, med noen stille år i mellom, dette har nu tatt seg opp igjen de siste par-tre årene, og det er en udelt fornøyelse
...
mvh