monosapiens
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 25.09.2005
- Antall liker
- 0
Hva slags rør bytte anbefaler / har dere prøvd til slp05 ?
Hva med disse ? >> RCA 6SN7GTB
Hva med disse ? >> RCA 6SN7GTB
I rettferdighetens navn, skylder jeg å komme med en oppfølger her. I forrige uke byttet jeg tilbake til phillips igjen, da jeg syntes det burde få en sjanse til og ikke minst få den innspillingstid som er nødvendig. Det har fått 15 nye timer og har åpnet seg betraktelig. Nå spiller det virkelig flott her.elta skrev:Til alle med SLP05,Eg skiftet likeretterrøyret til Philips GZ34 miniwatt,og dette løftet denne super preen til nye høgder.
Hva må man gi for en 11v nå?Cappuccino skrev:Har hatt min Cary Cinema 11a surroundprosessor om lag halvannet år nå og er strålende fornøyd.
Bare preampen som sitter i denne er nesten verdt prisen alene. I mine ører spiller den musikk bedre enn SLP03. (noe som også andre her på fora mener). Personlig benytter jeg 11a kun til film og som analog multikanal preamp for SACD avspilling.
Har også bestilt 11v video prosessor nå som skal passe som hånd i hanske med 11a. Håper å få den før jul.
Dette tror jeg stort sett er bestillingsvare. Du får ellers høre med Lyric.unison skrev:Hva må man gi for en 11v nå?
Er det kun bestillingsvare hos Lyric, eller vil han få den inn på lager?
Fått 11v nå, Cappuchino?Cappuccino skrev:Har hatt min Cary Cinema 11a surroundprosessor om lag halvannet år nå og er strålende fornøyd.
Bare preampen som sitter i denne er nesten verdt prisen alene. I mine ører spiller den musikk bedre enn SLP03. (noe som også andre her på fora mener). Personlig benytter jeg 11a kun til film og som analog multikanal preamp for SACD avspilling.
Har også bestilt 11v video prosessor nå som skal passe som hånd i hanske med 11a. Håper å få den før jul.
Ja, det har jeg. Har hatt den i en og en halv uke nå og er strålende fornøyd. Jeg mener den leverer et utrolig skarpt bilde og mer dynamikk og smell i fargene enn jeg tidligere har opplevd. Akkurat når det kommer til panorering så er vel muligens VXPen som sitter i Crystalioen som jeg har benyttet hittil hakket vassere, men den slags kan man også få i dagens moderne prosjektorer så jeg er litt usikker på hvor mye det betyr. Får Crystalioen tilbake fra service over nyttår så får sammenligne på nytt da.Distinctive skrev:Fått 11v nå, Cappuchino?
Kommer Cary med ny firmware til 11v snart mon tro?Cappuccino skrev:Jeg har avdekket en mangel ved 11v, og det er at den ikke støtter 2.35 format / vertikal strekk.
Jeg har informert Cary så de er klar over problemet.
Pure Magic ;Dbambadoo skrev:Bra å få de caryene til å lyse. Kan ikke se at noe strøm er koblet til
johnnygrandis skrev:Spørsmål: Jeg kjører direkte ifra en Berkeley dac men må ganske langt opp på volumkontrollen før jeg har riktig volum.
Og da lurer jeg på feedback level justeringen som er på blokkene noe jeg kan bruke for å få tilpasset dette noe ? Jeg har manualen men den sier ikke spesifikk hva disse justeringene kan bruker til. Og om den brukes til det vil jeg vel kunne justere dette når jeg kjører blokkene ?
Gratulerer!larkrla skrev:Cinema 11a er erstattet med Cinema 12, bedre på alt i flg Cary`s hjemmeside.
OK, det var ikke akkurat breaking news, det der.larkrla skrev:Jeg har visst formulert meg klønete...det er altså Cary som har erstattet den, ikke jeg. Kunne dog tenke meg å teste den, forutsatt at jeg blir overbevist om at den er et fullgodt alternativ, også som 2-kanals pre.
bambadoo skrev:Spraker det hele tiden eller under oppstart?
Er røra gamle?
Anbefales, hadde selv en SLP05 i mitt oppsett den tiden jeg prøvde ut preamps. Cary`n var meget bra!johnnygrandis skrev:Selv skal jeg prøve en SLP05 iløpet av ettpar uker så det blir spennende å høre hva den kan tilby i oppsettet mitt.