Ellers trenger jeg tips på (integrert)forsterker.
Pass-settet tenker jeg at jeg selger, da jeg har en sterk følelse av at dette ikke blir det riktige sammen med horn - skal selvfølgelig teste først og en XA30.5 er absolutt en kandidat. Som sikkert mange har sett så har jeg et kjært forhold til Pass!
Vel.. Jeg tenker først og fremst på å få meg en integrert forsterker, gjerne liten og med rør. Fjernkontroll er et must, deretter hadde det vært fint med balansert inngang, da min Ayre (og alle seriøse kilder jeg har hatt før den) spiller best balansert.
Jeg har tidligere hørt på Nagra og lyden falt absolutt i smak. Jeg ser de snart skal komme med denne:
Får ta med noen innside bilder også - høy siklefaktor på Nagra!
Hi-rez versjon
her.
Noen av bildene er av prototype, de er forøvrig hentet fra
denne tråden på 6moons. Modellen skal komme i 2011 og jeg har ikke funnet pris-antydning - noen som vet noe? Norsk forhandler?
Det jeg i dag søker tips om er da en integrert forsterker, med fjernkontroll, gjerne balansert inngang, i en
billig prisklasse og som ikke suser/durer/annet, som jeg kan bruke både frem til f.eks. Nagra 300i kommer eller jeg finner noe annet spennende og til jeg har spart opp litt mer cash. Kom gjerne med konkrete tips - jeg kjøper gjerne brukt.
Ellers har jeg hørt mye godt om EAR, de har jo også noen interessante integrerte forsterkere. Designet synes jeg er litt Burmester-ish med masse krom toppet med gull og treverk, ikke noe jeg roper hurra for!
Vel, vil jeg kjøpe noe av denne mannen?
Har også tidligere hørt på Graaf GM50b, hvilket også spilte bra! Denne ser jeg ligger til salgs i utlandet fra tid til annen. Cary SLI80 har jeg hørt på AG - denne imponerte veldig!
Edit: skriveleif..