Har testet GAT mot ARC Ref 5 (150t innspilling) og FMA 268.wizard skrev:
Ja har testet 275, kommer snart med inntrykk.awe skrev:cj-kvalitet! Med en slik line up av utstyr som du har, wizard, må du være en trollmann med mer enn bilder. Voldsomt. Har du sammenlignet cjs effekttrinn med rør med Premier 350? If so, feel free to share.
Gratulerer. Jeg er igjen tilbake i CJ verdenen.Milenko skrev:Gleder meg til å få den i hus. Etter det jeg har lest rundt omkring er nok pr 10 akkurat det jeg har lett etter.
Ja, hva har dere gjort ;Dawe skrev:Her sitter altså tidligere Premier 10-eiere og klager sin nød. De lurer på hva som gikk av dem, og hvorfor de ikke slo seg til ro med en forsterker som er god nok til det aller meste. For det er den! Jeg har mange ganger stilt spørsmålet om hvor den fornuftige grensen går mellom ytelse og pris. I min forstand er det ved nettopp denne supre modellen fra cj. Den gir meg all den musikken jeg bryr meg om, har god nok dynamikk, finmalt, oppløst klang og er helt ute av stand til å skape lyttetretthet. På mange måter er den perlen som ble litt glemt mellom Premier 7 og senere storheter. Gratulasjoner til nye eiere, som kan sette seg ned og nyte musikken mens vi andre halser videre. Dere har skaffet dere en preamp-klassiker av beste merke.
Conrad Conrad Conrad ;D Kjøpt ? hmmm vet ikke før jeg kommer hjem igjen fra jobb , det er bare en stor blank kasse med 1 bryter på fonten 2x200W eller noe sånt.impulse skrev:Litt av en risikosport du bedriver! Her holder det ikke å si "en conrad", vet du. Hva har du kjøpt?
Det er bare å sende en mail til conrad johnson. Der får du det du måtte trenge av data, evt tester og nypris.laban skrev:Hei
Da var den koblet opp har noen litt data på Sonographe SA-400 ?
Har dessverre ikke noe manual på den eller info annet at den skal være produsert i 2001 .
Mvh
Laban
Ole skrev:Jeg skulle gjerne vite mer om disse såkalte klassikerne til CJ. Jeg har skjønt at at på et eller annet idspunkt så skjedde det noe med CJ, har jeg rett? Premier 17 ikke er noen match mot Premier 10 , sier noen. Hvem er de gamle klassikerne, gamle gode til CJ, og når skjedde denne overgangen?
Håvard