weld77
Æresmedlem
- Ble medlem
- 19.09.2014
- Antall liker
- 14.552
Hva om noen leser denne historien på Fjesboka eller her eller er i Cobras omgangskrets og basert på den samme historien avstår, synes du da det er en god grunn eller må man ha opplevd det selv for at grunnen skal være god?Det eneste jeg mente var at med den erfaringen Cobra har så skjønner jeg at han ikke har lyst på vaksine. hvorfor du problematiserer det skjønner jeg ikke helt.
Du har jo vært en av de ivrigste på å mene at folk må gjøre alt mulig, heri inkludert å vaksinere seg, for å stoppe utbredelsen av Covid. Poenget mitt er at dersom alle skal forventes å "ta en for laget" så må man være konsekvent, for det er som sagt helt uvensetlig for sluttresultatet hvilken begrunnelse man har for å ta eller ikke ta vaksine. Effekten av det, både på godt og eventuelt vondt er helt uavehgig av hvordan man begrunner det ene eller det andre.
Hvor trygt eller ikke noe er avnehger heller ikke av hva man tror om det. Det gjelder både vaksinasjon og eventuell infeksjon som vaksinert eller uvaksinert. Det som skjer det skjer og man kan ikke ideologisere eller rasjonalisere seg til et annet sluttresultat.