Har du virkelig så tungt for å forstå det?. Flere og flere vaksinerte voksne blir smittet og smittebærere og innlagt og så er vi i gang igjen .Hva er poenget med munnbind for voksne på buss, butikker osv, når det er blant barn på skolen smitten er?
De innlagte er gjennomgående mindre alvorlig syke enn før og skrives raskere ut enn tidligere.Har du virkelig så tungt for å forstå det?. Flere og flere vaksinerte voksne blir smittet og smittebærere og innlagt og så er vi i gang igjen .
Enig, ikke noe mer av årlige tiltak. De som er spesielt redde for kåråna for heller ta sine egne forhåndsregler.Ingen har snakket om enten eller. Vi må ha både vaksiner òg godta smitte.
Hva vi derimot ikke skal ha, er årlige tiltak. Corona er her for å bli. På linje med influensa.
Veldig!Har du virkelig så tungt for å forstå det?
Det allikevel tydeligvis nok uvaksinerte til å belaste inLeggelsesstatistikken og det som værre erDe innlagte er gjennomgående mindre alvorlig syke enn før og skrives raskere ut enn tidligere.
De uvaksinerte får ta konsekvensene selv.Det allikevel tydeligvis nok uvaksinerte til å belaste inLeggelsesstatistikken og det som værre er
Mot forkjølelse og influensa?Natur-immunitet er livs-lang, og bred-spektret.
Kanskje litt tidlig å konkludere på det første? Det har også være en del tilfeller av bekreftet reinfeksjon. Det var jo En Stor Greie en stund, men nå virker det ikke som det er så veldig mange som bryr seg.Natur-immunitet er livs-lang, og bred-spektret.
Skal ikke si at jeg følger så veldig nøye med på det - men det er vel påfallende flere som blir syke etter fullvaksinering enn etter gjennomgått sykdom er mitt inntrykk.Kanskje litt tidlig å konkludere på det første? Det har også være en del tilfeller av bekreftet reinfeksjon. Det var jo En Stor Greie en stund, men nå virker det ikke som det er så veldig mange som bryr seg.
Og du får besøk av julenissen hvert år også?Natur-immunitet er livs-lang, og bred-spektret.
Sier kanskje mer om testen? - men jeg har hørt om det samme. Også om meslinger & vannkopper & ... -alt "kan" skje............
Jeg kjenner derimot personlig folk som har hatt PCR-bekreftet covid-19 to ganger med ett års mellomrom, og som ble minst like syke andre gang.
Det er jo også relevant hvor syk man ble. 2 ganger på sykehus - eller syk hjemme 2 ganger?Jeg kjenner derimot personlig folk som har hatt PCR-bekreftet covid-19 to ganger med ett års mellomrom, og som ble minst like syke andre gang.
Syk hjemme, men nokså slått ut og med langvarige ettervirkninger etter andre runde. Noen-og-førti år gammel.Det er jo også relevant hvor syk man ble. 2 ganger på sykehus - eller syk hjemme 2 ganger?
Det kan også være en helt spuriøs, eller til og med forventet, effekt. Vaksinene beskytter ikke 100% mot noe som helst, så det er helt som forventet at fullvaksinerte blir syke. Det er også trolig at dette rapporteres i mediene i større grad, fordi også journalistene kan bli litt overrasket og kanskje skuffet over å oppdage at vaksinene ikke beskytter 100%. Det er også sånn at mange fullvaksinerte er godt voksne og dermed har a) fått vaksine tidlig og b) litt svakere immunforsvar enn andre. Det kan også være at vi rett og slett ikke vet om mange av de som er syke og uvaksinerte, fordi de kanskje ikke bryr seg så mye om å rapportere at de er syke (de fleste blir ikke så veldig syke). De har jo tross alt meldt seg ut av vaksineringsrasjonalet.det er vel påfallende flere som blir syke etter fullvaksinering enn etter gjennomgått sykdom er mitt inntrykk
Nå tenker vel jeg først og fremst på sykehusinnleggelser.Det kan også være en helt spuriøs, eller til og med forventet, effekt. Vaksinene beskytter ikke 100% mot noe som helst, så det er helt som forventet at fullvaksinerte blir syke. Det er også trolig at dette rapporteres i mediene i større grad, fordi også journalistene kan bli litt overrasket og kanskje skuffet over å oppdage at vaksinene ikke beskytter 100%. Det er også sånn at mange fullvaksinerte er godt voksne og dermed har a) fått vaksine tidlig og b) litt svakere immunforsvar enn andre. Det kan også være at vi rett og slett ikke vet om mange av de som er syke og uvaksinerte, fordi de kanskje ikke bryr seg så mye om å rapportere at de er syke (de fleste blir ikke så veldig syke). De har jo tross alt meldt seg ut av vaksineringsrasjonalet.
Kjedelig det selvfølgelig, men etter min mening overhodet ingen grunn til inngripende tiltak i hele samfunnet.Syk hjemme, men nokså slått ut og med langvarige ettervirkninger etter andre runde. Noen-og-førti år gammel.
Rent statistisk er det vel som forventet. Det er en ganske liten andel av befolkningen i risikogruppene som har gjennomgått sykdommen allerede, formodentlig ensifrede prosenter. Det er derimot en veldig høy andel som er fullvaksinert, kanskje godt over 90 %. De som allerede har hatt sykdommen har også blitt vaksinert.Nå tenker vel jeg først og fremst på sykehusinnleggelser.
Jepp, tiltakene fungerte svært godt...Det er fortsatt slik at kun 22 under 50 år har dødd av corona.
Fungert desto dårligere for de eldre da...Jepp, tiltakene fungerte svært godt...
He, he; alt av tøvete tiltak forsvares med "Sverige".Se til 'søta bror'....
Fikk du med deg årsaken til hyttenejet. Nei det gjorde du vel ikke - som vanlig.....Fungert desto dårligere for de eldre da...
Hyttenekt på Finnmarksvidda hjalp muligens ikke de.
Steng alt hele tiden = ingen døde
Det er tydeligvis mottoet.
Sist jeg var forkjølet var i februar 2017, men den er ikke over enda..Jeg har vært igjennom flere runder med heavy forkjølelse/lett influensa spesielt de siste månedene, og er generelt overrasket over å ikke bli smittet av korona ennå. Reist har jeg også, og jobbet tett med store arbeidslag med polakker.
Viktig å vite hvilket helvete vi kunne opplevd - hvis god styring hadde vært fraværende ....He, he; alt av tøvete tiltak forsvares med "Sverige".