Wergeland
Overivrig entusiast
Nei, politiet surra. 7 bekreftet døde i Oslo.KW skrev:På nyhetene.
7 drept i Oslo 7 på Utøya, så langt.
KW
5-6 på Utøya, men ingenting er bekreftet.
Nei, politiet surra. 7 bekreftet døde i Oslo.KW skrev:På nyhetene.
7 drept i Oslo 7 på Utøya, så langt.
KW
"Nordisk" i følge det som blir sagt på NRK TV.realist skrev:Mann pågrepet på Utøya, er mer enn spent på etnisitet!
Enda værre, faktiskSpiralis skrev:"Nordisk" i følge det som blir sagt på NRK TV.realist skrev:Mann pågrepet på Utøya, er mer enn spent på etnisitet!
Helt for jævlig uansett!realist skrev:Enda værre, faktiskSpiralis skrev:"Nordisk" i følge det som blir sagt på NRK TV.realist skrev:Mann pågrepet på Utøya, er mer enn spent på etnisitet!
Jeg er av de som mestrer å ha to eller flere tanker i hodet på samme tid. Det er en positiv egenskap, synes nå jeg.el_mariachi skrev:Og du har IQ som er høyere enn skostørrelsen eller?Kabeldragern skrev:Sjokkerende, men ikke uventet.
Når Norge på den ene siden utgir fredsprisen og på den andre siden deltar i invasjoner i andre land - dette blir resultatet.....
Om det ikke er en inside-job da, for å få fortgang i "krigen mot terror"...?
En av naboene dine jo65finger skrev:høy, 190 med nordisk utsende i følge TV2realist skrev:Mann pågrepet på Utøya, er mer enn spent på etnisitet!
SkyNews publiserte navner for to timer siden. Tok ett minutt før navnet var trending på twitter og nå har også VG publisert navnet og masse info om navnet. Der sa de navnet på TV2 også.Grumpy skrev:Mistenkte er også navngitt på et ikke ukjent engelsk nyhetsbyrå....
TRAGEDIE!
De er på facebook-siden hans. Merkelig nok la han ut disse bildene den 17.Wergeland skrev:SkyNews publiserte navner for to timer siden. Tok ett minutt før navnet var trending på twitter og nå har også VG publisert navnet og masse info om navnet. Der sa de navnet på TV2 også.Grumpy skrev:Mistenkte er også navngitt på et ikke ukjent engelsk nyhetsbyrå....
TRAGEDIE!
Edit: Enkelte nettsteder hadde noen bilder av familiemedlemmer også, men de er borte nå.
Tor Nado skrev:JA ? Tror du det nordmenn som står bak ?room skrev:det er mye rasisme på facebook nå!
Konservativ kristen med jakt- og body-buildinginteresser. Og veggen hans på fb består av musikkvideoer.lars_erik skrev:Står det noe om mannens bakgrunn; noe som kan forklare disse forferdelige handlingene?
En professor, intervjuet på radio nå nettopp, skildrer noen scenaroier:
1. krigsveteran det har klikka for
2. psykisk "tillta"
3. høyreekstremist
4. tilhenger av ekstrem islam
vredensgnag skrev:Hans ene twitter, fra 17 juli, da han bestemte seg: One man with belief equals the force of one hundred thousand with only interests.
la de virkelig ut det bilde på nett?Wergeland skrev:tv2.no var først ute med bilde av gjerningsmannen i ettermiddag. Ekkelt bilde.
Oh shiiit. f. f... så ekkelt.Wergeland skrev:tv2.no var først ute med bilde av gjerningsmannen i ettermiddag. Ekkelt bilde.
En med en personlig vendetta mot Arbeiderpartiet. Mannen er sterkt nasjonalistisk og anti-islamsk, noe som får en til å lure på om dette er en kristenkonservativ ekstremists reaksjon på innvandring fra ikke vestlige land.vredensgnag skrev:Konservativ kristen med jakt- og body-buildinginteresser. Og veggen hans på fb består av musikkvideoer.lars_erik skrev:Står det noe om mannens bakgrunn; noe som kan forklare disse forferdelige handlingene?
En professor, intervjuet på radio nå nettopp, skildrer noen scenaroier:
1. krigsveteran det har klikka for
2. psykisk "tillta"
3. høyreekstremist
4. tilhenger av ekstrem islam
Om boklisten stemmer, er han godt belest.
Lå ute i et kvarter omtrent før de fjernet det. Tok litt tid før jeg skjønte hva jeg så på også.65finger skrev:la de virkelig ut det bilde på nett?Wergeland skrev:tv2.no var først ute med bilde av gjerningsmannen i ettermiddag. Ekkelt bilde.
65finger skrev:la de virkelig ut det bilde på nett?Wergeland skrev:tv2.no var først ute med bilde av gjerningsmannen i ettermiddag. Ekkelt bilde.
Det er en skjermdump fra macen min. Det er et helikopterbilde og er (såvidt jeg kan se) ikke sladdet.Canales skrev:65finger skrev:la de virkelig ut det bilde på nett?Wergeland skrev:tv2.no var først ute med bilde av gjerningsmannen i ettermiddag. Ekkelt bilde.
lettere sladdet var det vel
Wergeland skrev:Det er en skjermdump fra macen min. Det er et helikopterbilde og er (såvidt jeg kan se) ikke sladdet.Canales skrev:65finger skrev:la de virkelig ut det bilde på nett?Wergeland skrev:tv2.no var først ute med bilde av gjerningsmannen i ettermiddag. Ekkelt bilde.
Wergeland skrev:Det er en skjermdump fra macen min. Det er et helikopterbilde og er (såvidt jeg kan se) ikke sladdet.Canales skrev:65finger skrev:la de virkelig ut det bilde på nett?Wergeland skrev:tv2.no var først ute med bilde av gjerningsmannen i ettermiddag. Ekkelt bilde.