K
Kaare G. Opsahl
Gjest
grusomt ubetenksomt mot de pårørendemteinum skrev:Vår så vennlig å ikke post bilder av drepte barn. Ja, media har gjort det, men det er svært lite klokt av dem.
grusomt ubetenksomt mot de pårørendemteinum skrev:Vår så vennlig å ikke post bilder av drepte barn. Ja, media har gjort det, men det er svært lite klokt av dem.
Det var Hellig krig, ja, men ikke den du tenkte på. Konservativ kristen frimurer som var flittig St. Johannes lærling i ordenen, og som holdt fanen høyt på Document.no.oddgeir skrev:Hørte smellen svært godt på Nesodden. Trodde først det var torden. Da er jihad kommet til hovedstaden. Som man kunne forvente.
Meget godt poeng VG og et godt bilde med ekstra mening.vredensgnag skrev:Han som står der i det bildet fra tv2.no, og ser på en i vannet som har hånden i været ...
Gud så fjernt han er fra han her:
Flittig WoW spiller også.vredensgnag skrev:Det var Hellig krig, ja, men ikke den du tenkte på. Konservativ kristen frimurer som var flittig St. Johannes lærling i ordenen, og som holdt fanen høyt på Document.no.oddgeir skrev:Hørte smellen svært godt på Nesodden. Trodde først det var torden. Da er jihad kommet til hovedstaden. Som man kunne forvente.
Og her er WoW profilen hans:oddgeir skrev:Flittig WoW spiller også.vredensgnag skrev:Det var Hellig krig, ja, men ikke den du tenkte på. Konservativ kristen frimurer som var flittig St. Johannes lærling i ordenen, og som holdt fanen høyt på Document.no.oddgeir skrev:Hørte smellen svært godt på Nesodden. Trodde først det var torden. Da er jihad kommet til hovedstaden. Som man kunne forvente.
Du skal være klar over at skyte-spill er utbredt, og det finnes heller ikke forskning som støtter påstander om økt voldelighet pga. spill. Men den slutningen har eksistert i forhold til bøker og film tidligere og nå er det spill som har overtatt den "rollen".vredensgnag skrev:Har tenkt mye på hvilken dehumaniserende effekt disse skytespillene mot mennesker må ha.
Jeg fatter ikke hvordan noen kan få seg til å gjøre det han gjorde mot de ungdommene.
@Emotikon - har du hørt fra elevene dine?
Du mener mannen og hans og likesinnedes holdninger ikke bør demoniseres?Decoman skrev:Stoltenberg er allerede i gang med å demonisere mannen. Godt å se Adresseavisen la kommentaren min komme på trykk.
-har han ikke begått uhyrlige handlinger?Decoman skrev:Stoltenberg er allerede i gang med å demonisere mannen. Godt å se Adresseavisen la kommentaren min komme på trykk.
Så sant som det er sagt!bjornh skrev:-har han ikke begått uhyrlige handlinger?Decoman skrev:Stoltenberg er allerede i gang med å demonisere mannen. Godt å se Adresseavisen la kommentaren min komme på trykk.
Enkelte vil hevde at Ap og innvandringspolitikken i landet har skapt slike mennesker... De -og alle andre forsøk på å gjøre fyren til martyr bør møtes med forakt.
Fy faen...KW skrev:Fy F... 80 drepte ungdommer på Utøya
Bare heltragisk
KW
De mener fortsatt at det var en gjerningsmann.Wergeland skrev:Flere gjerningsmenn? Helt ufattlig.
Har ikke fått det inntrykket. Ungdommene sier at han gikk rolig og målbevisst rundt og skjøt.KW skrev:Hørte tidlig at det ble hevdet (fra ungdommene) at det var flere som skjøt.
Men vet jo ikke noe utover at det ble nevnt i et tilfelle.
Dette har muligens blitt holdt tilbake på grunn av etterforskningen trolig.
KW
Har hørt ungdom si at det var flere, mens de fleste sier at det var en.lars_erik skrev:Har ikke fått det inntrykket. Ungdommene sier at han gikk rolig og målbevisst rundt og skjøt.KW skrev:Hørte tidlig at det ble hevdet (fra ungdommene) at det var flere som skjøt.
Men vet jo ikke noe utover at det ble nevnt i et tilfelle.
Dette har muligens blitt holdt tilbake på grunn av etterforskningen trolig.
KW
Ufattelig.
Sønnen din var der?ArtDeco skrev:Minst 80 drepte barn og ungdommer. Jeg pratet med sønnen en time mens jeg hørte skudd og skrik i telefonen. Det er surrealistisk.
Åh. Dere er heldige. Det er en gave. Ta godt vare på han.ArtDeco skrev:Han er fysisk uskadd. Vi hentet ham hjem, men har nå kjørt ham tilbake for at han skal få være med vennene. Han er både lykkelig og deprimert, det er vel vi også.
Du får mange tanker herfra - det er ubegripelig at noen kan gjøre slikt.ArtDeco skrev:Han er fysisk uskadd. Vi hentet ham hjem, men har nå kjørt ham tilbake for at han skal få være med vennene. Han er både lykkelig og deprimert, det er vel vi også.
Det må ha vært en tøff time og kanskje også tiden etter.ArtDeco skrev:Minst 80 drepte barn og ungdommer. Jeg pratet med sønnen en time mens jeg hørte skudd og skrik i telefonen. Det er surrealistisk.
Hva??? Sletter innleggene hans? Alle? Document.no bør ikke få slippe unna med den manøveren. Det er bevisforspillelse også.vredensgnag skrev:På document.no er de så feige at de har slettet Breiviks innlegg.
Ofrene disse stakkars barna uforskyldt måtte lide må ikke være forgjeves.