S
Slettet medlem 32125
Gjest
ASP
Nei, PLparEQ kan veldig mye mer enn en "vanlig" digital EQ. 4-veis her, med delay til hver enkelt. Veldig pen impulsrespons som jeg dessverre ikke har noe bilde av.Skjønte det. Bare lurte på om den du har bare var en slags «vanlig eq» uten typ delay muligheter osv
mener du SHD som har intern PSU?Snakker om Flex. Den blir svært varm og har ingen god kjøling.
Flex. Men vet du hva? Nå har de endret på produktet.mener du SHD som har intern PSU?
Flex har veggvorte, den har jeg hatt. Knallprodukt
Forenklet sagt så er global korreksjon en korreksjon som fungerer til hele høyttaleren og ikke bare til et element.Kan du utdype hva du mener med global korreksjon? Bruker selv SHD, først bare som dsp og dac, men bruker nå også begge analoge inn. Er det problematisk?
Da må du nok vente på nye DEQX, som riktig nok finner seg i en helt annen priskategori. Men nettopp fordi det ikke finnes ferdigløsninger av deler i markedet for flere analoge innganger med meget gode målemessige dataer, så vil DEQX kun lansere i første omgang med to analoge innganger.Ok, takk for svar. Litt skuffende å høre vedrørende SHD. Hvis jeg ikke går via denne vil jeg jo miste sub integreringen min.
Finnes det noen andre leverandører som har gode analoge innganger også, eller er det andre måter å løse dette på?
Du trenger bare 1 analog inngang og der kobler du 1 analog Output fra din forforsterker som har 5 std. analoge innganger + Phono...Hvis jeg ikke går via denne vil jeg jo miste sub integreringen min.
Finnes det noen andre leverandører som har gode analoge innganger også, eller er det andre måter å løse dette på?