jonkpaul
Hi-Fi entusiast
Meget fornøyd ja!
Jeg mener å huske at de er på 6,3V / 0,3A. De er seriekoplet, så “alle” bør byttes. Det er vell også en sikring for disse. Hvis jeg husker rett, sitter den på ett lite print på / ved transformatoren sammen med en eller to andre.Har som trådstarter også funnet en Sølvsuper 11 til 50 kr på loppis idag. ... Men ingen av pærene lyser ...
Så igjen et eksemplar av denne på platemesse på lørdag.Junipher Greene
Forbudte formiddagstoner
Strøken i vinyl og cover
Ikke helt min smak, men plukka den med.
10kr.
Er den verdt mer?
Tja, ligger en på ebay ser jeg til 2000 USD så det må vel være et ok kjøp?Dagens kjøp: Thorens TD135 for kr 100 er vel greit ?
Kjempeprosjekt dette !
Det er en brukt butikk på vei mot Torstrand i Larvik -like ved gamle Texaco -spør etter gamle texaco isåfall, eller kjør fra sentrum mot gamle Tjodalling veien, like etter Hollywood hotell (fengsel) på høyre siden før Texacon befinner seg den butikken, når jeg har kjørt forbi har jeg sett noen gamle høyttalere på utsiden ofte -muligens der kan være noe, Tom (Bachs hifi) har neppe noe vintage -det er mange år siden jeg drev elektronikk verksted i Larvik gittGod morgen
Da er jeg i Larvik på høstferie, er det noen som kan tipse om steder man kan finne brukt hifi? Er litt mobil så Larvik-Sandefjord-Stavern går fint. Er ikke så kjent i området, så navn på bruktbutikker eller andre steder man kan finne/kjøpe 70 talls hihi mottas med takk.
Ha en flott dag...
Mvh
Jan-Erik Rasmussen
Evas brukthandel på Hovland har ting fra tid til annen, jeg jobber i etasjen over og har spottet noen gamle platespillere fra tid til annen, ellers er det bedre bruktbutikk-utvalg i Sandefjord - en ligger midt i "kvadraturen" og har forresten mye bra brukt vinyl, en heter "Slappen" ligger i en av sentrumsgatene den også, og en tredje ligger nede ved bryggene, nederst i Bjerggata.God morgen
Da er jeg i Larvik på høstferie, er det noen som kan tipse om steder man kan finne brukt hifi? Er litt mobil så Larvik-Sandefjord-Stavern går fint. Er ikke så kjent i området, så navn på bruktbutikker eller andre steder man kan finne/kjøpe 70 talls hihi mottas med takk.
Ha en flott dag...
Mvh
Jan-Erik Rasmussen
er det inne på Hovland der det var trimhuset før? eller ved burger kiosken i samme bygget som batteri & og radiator service? viste ikke om den isåfall -på tide å ta seg en tur isåfallEvas brukthandel på Hovland har ting fra tid til annen, jeg jobber i etasjen over og har spottet noen gamle platespillere fra tid til annen, ellers er det bedre bruktbutikk-utvalg i Sandefjord - en ligger midt i "kvadraturen" og har forresten mye bra brukt vinyl, en heter "Slappen" ligger i en av sentrumsgatene den også, og en tredje ligger nede ved bryggene, nederst i Bjerggata.God morgen
Ha en flott dag...
Mvh
Jan-Erik Rasmussen
Ole G