Ja, det ser ut att vara modell 3041; detta är en mycket vanlig högtalare som man ofta hittar på loppmarknader.Kjell: Bør være tilgjengelige, de . vel? Fra nærområdet ditt?
Skifting av kondiser og sjekk av potmetre og loddinger pleier å gjøre susen og selfølgelig justering av bias om mulig.Er det noen av dere som har erfaring med denne? (Sansui AU-D22)
Den "virker" men lyden er er hakkete, forvrengt, grøtete - men ikke veldig mye. De første sekundene etter at jeg testet den. tenkte jeg at alt var ok. Men så hørte jeg det og etterhvert ble det verre.
Den blir ikke varm og konker ikke ut heller. Bare ødelagt lyd.
Noen forslag?
Vis vedlegget 484557
morten
Makan! Sony er evigvarende i forhold til Denon.Frog: Fetter Anton må ha fløtta til Trondheim??? Hvor i h.... har trønderne lært å prissette??? De der er mer solide enn enhver Sony. Bare så du vet det. Og låter mer enn skapelig også
*Popper popcorn*Makan! Sony er evigvarende i forhold til Denon.Frog: Fetter Anton må ha fløtta til Trondheim??? Hvor i h.... har trønderne lært å prissette??? De der er mer solide enn enhver Sony. Bare så du vet det. Og låter mer enn skapelig også
Nei,skulle bare sjå om eg fikk dei til å virke så ingentin skifta.Har H/K 970 og 3036A på de nu. Plukka med en Apollon tl-890 og en Nikko nd-550 i dag,vet ikkje om det er noe brukbart, men kjekt ha.Zerum: Benyttet du sjansen til å oppgradere filterne med nye kondiser samtidig?
Det är den.Den så strøken ut Kjell, fin spiller
mvh
Tack! Och tack för info om smörjningen.Godt kjøp, T68!
Dualen skal ikke smøres, bortsett fra en dråpe olje på begge motorlagre. TR 200 bør stilles til 240 volts bruk. Da varer alt lengre, spesielt lyspærer. Høyttalerne kan sikkert trenge nye skumkanter, og det er glimrende forklart på det svenske nettstedet faktiskt.se.
Lykke til!