JanR skrev:CMR Dirt 1 er knallbra og ikke minst morro (med ratt og pedal sett vel å merke)
Tror jaggu jeg skal finne den fram igjen.
/jan
Helt korrekt.pstraums skrev:Og man kan kjøpe det for en femtilapp på nettet så man trenger ikke gjøre seg til banditt for å teste det heller
JanR skrev:CMR Dirt 1 er knallbra og ikke minst morro (med ratt og pedal sett vel å merke)
/jan
JanR skrev:Helt korrekt.pstraums skrev:Og man kan kjøpe det for en femtilapp på nettet så man trenger ikke gjøre seg til banditt for å teste det heller
/jan
Kjøpte det faktisk for en god stund siden.
Likte de gamle CMR spillene også, var en dødperiode i CMR serien men så kom Dirt
/jan
JanR skrev:Legge in Dirt i kveld. Fikk tørket støv av ratt/pedal settet.
Eneste jeg savner er faktisk clutch, se hva som finns av "kit" der ute.
Fikk tak i (ja lovlig) Modern warfare 2, den skal garantert testes etter middagen i dag
/jan
Modern Warfare 2 (aka CoD 6) er vannvittig herligpstraums skrev:Antar at det er sånn "team" basert som cod4 ? jeg liker skytespill med rå grafikk, men ikke når det er masse folk fra "teamet mitt" som hele tiden surrer forran maskingeværet mitt irriterte meg noe grønnjævlig på call of duty (eller hva det nå var) .. liker meg best når jeg er alene med MASSSE kuler tilgjengelig og ingen computerstyrte fjols som skal "hjelpe" meg ;D ;D ;D
JanR skrev:Legge in Dirt i kveld. Fikk tørket støv av ratt/pedal settet.
Eneste jeg savner er faktisk clutch, se hva som finns av "kit" der ute.
Fikk tak i (ja lovlig) Modern warfare 2, den skal garantert testes etter middagen i dag
/jan
Far Cry/Crysis, hele rukletbjornh skrev:Har du spilt Crysis? -synes FEAR 2 hadde en del minneverdig også.
Har selvfølgelig spilt Crysis, og Crysis Warhead. Kan med ettertrykk si at COD Modern Warfare 2 er vesentlig bedre på både grafikk og gameplay. Vil imidlertid påpeke at dette gjelder SP delen.bjornh skrev:Har du spilt Crysis? -synes FEAR 2 hadde en del minneverdig også.
Jeg har 8800GTS og det holder forsåvidt greit koken. Er to år gammelt sånn ca og har ingen planer om å bytte med det første. Spiller stort sett strategispill (les: Civilization IV) på PC, så kjøper ikke noe nytt før jeg trenger det. Fikk dog ikke allverdens FPS på 1920x1200 i Crysis når jeg testet det...bjornh skrev:Det trenger man ikke. Har hatt 8800GTX en god stund nå, og nå begynner det å dra litt på årene. Blir nok et HD 5870 på meg til neste år. Da byttes HD 4870 over i PC 2 og 8800GTX pensjoneres inn i en "ukjent maskin".
Kun pc.Ketil skrev:Har noen sammenlignet Modern Warfare 2 på pc og Xbox 360/PS3? Får man bedre grafikk ved å spille pc versjonen? Jeg har da Radeon 4870 + quad core på 2.83 ghz.
Nei. Jeg har omtrent det oppsettet du har. Man får som oftest flere muligheter til å tweake oppløsning på PC.Ketil skrev:Har noen sammenlignet Modern Warfare 2 på pc og Xbox 360/PS3? Får man bedre grafikk ved å spille pc versjonen? Jeg har da Radeon 4870 + quad core på 2.83 ghz.
Avslappende?! I' ska' lov' i at det er ikke mye avslapning å finne i MW2, bare for å ha sagt det. Bedre å sitte i høyspenn foran en monitor enn å krype skremt framfor en diger 50"...Ketil skrev:Heller kanskje litt mot å kjøpe Modern Warfare 2 på konsoll. Liksom litt mer avslappende bare å slenge seg i sofaen foran en 40 tommer.
Kanskje ikke helt det rette uttrykket det nei Kanskje jeg liker å bli skremt på en avslappende måte ;Dberxter skrev:Avslappende?! I' ska' lov' i at det er ikke mye avslapning å finne i MW2, bare for å ha sagt det. Bedre å sitte i høyspenn foran en monitor enn å krype skremt framfor en diger 50"...Ketil skrev:Heller kanskje litt mot å kjøpe Modern Warfare 2 på konsoll. Liksom litt mer avslappende bare å slenge seg i sofaen foran en 40 tommer.
Forresten går MW2 utmerket på et 4850-kort i 1280X1024 på en 20".
B
Tror nok du skal slite litt med den laptopen og nyere spill som for eks MW 2.A Boy Named Sue skrev:Hei. Håper det er noen som kan hjelpe meg å komme igang med Modern Warfare 2 på Pc.
Jeg har en HP Pavilion dv6500 Notebook PC.
Prosessor: AMD Turion 64 X 2 Mobile Technology TL-60 2.00GHz.
Minne(RAM) 2 GB.
Systemtype 32-biters operativsystem
Skjermkort: NVIDA GeForce 8400M GS.
Når jeg prøver å kjøre MW 2 krasjer pc til desktopp uten at jeg får noen som helst feilmelding.
Noen som har noen tips om hva som forårsaker dette?.
Har gledet meg som en gris til spillet, men har bare blitt kraftig frustrert.
Håper det er noen som kan hjelpe meg.
Bruker også å spille eldre spill på nytt etter en tid, ganske gøy selv om grafikken er mindre imponerende enn når det var det nyeste på markedet....Far Cry 2 ruler imo....bjornh skrev:Har kastet meg rundt på Crysis igjen. Jeg er ikke like sjokket på grafikken som da det kom, men fortsatt gøy. Og greit med et spill som er småvanskelig. Blir vel Far Cry 2 igjen snart...
Laptop er stort sett ikke noe særlig når det kommer til spill.JanR skrev:Tror nok du skal slite litt med den laptopen og nyere spill som for eks MW 2.A Boy Named Sue skrev:Hei. Håper det er noen som kan hjelpe meg å komme igang med Modern Warfare 2 på Pc.
Jeg har en HP Pavilion dv6500 Notebook PC.
Prosessor: AMD Turion 64 X 2 Mobile Technology TL-60 2.00GHz.
Minne(RAM) 2 GB.
Systemtype 32-biters operativsystem
Skjermkort: NVIDA GeForce 8400M GS.
Når jeg prøver å kjøre MW 2 krasjer pc til desktopp uten at jeg får noen som helst feilmelding.
Noen som har noen tips om hva som forårsaker dette?.
Har gledet meg som en gris til spillet, men har bare blitt kraftig frustrert.
Håper det er noen som kan hjelpe meg.
Lite minne, så der skjermkort, i det hele tatt.
/jan
Bare 4 kg er jo en del....atonal skrev:Ikke tvil om at man får mer for pengene i en stasjonær, men man får da gode bærbare spillmaskiner litt opp i pris. F.eks. denne
http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10579974;c:100561
Den veier bare 4 kg
Stemmer jo å en prikk da. Har spilt MW2 på pc en liten stund og nermer meg prestige level 3. Makan til tull med lagg, finding new host, spill som stopper halvveis og annen dritt gjør det ganske så irriterende å spille.bjornh skrev:Hitler finds out that Infinity Ward has cut dedicated server support for PCs in Modern Warfare 2: