Gjestemedlem skrev:Mass Effect II er bare utrolig bra. Anbefales på det varmeste. Hvis man likte action RPG-spill som KOTOR er dette noe av det beste som er laget.
Mi har slutte og riste på hodet ;D (jeg er 44 men ikke voksen)cybervision_ skrev:Et spørsmål til dere hardcore-gutta:
Jeg spiller litt i ny og ne og er kresen på spillkvaliteten så endel av PS3-titlene som er dugandes har jeg rotet meg gjennom, men har ikke hatt XBox 360 og vurderer anskaffelse av den nye versjonen som kommer nå. Kona rister på hodet, voksne mannfolk og greier, men:
Godt å vite at det ikke bare er meg som ikke helt klarer å legge mine ungdomslige fritidsaktiviteter helt fra meg.JanR skrev:Mi har slutte og riste på hodet ;D (jeg er 44 men ikke voksen)
Det er fler av oss, fortvil ikke.cybervision_ skrev:Godt å vite at det ikke bare er meg som ikke helt klarer å legge mine ungdomslige fritidsaktiviteter helt fra meg.JanR skrev:Mi har slutte og riste på hodet ;D (jeg er 44 men ikke voksen)
Kan aldri tenke meg det er noen kombabilitetsproblemer, det ville være kommersiellt selvmord.cybervision_ skrev:Et spørsmål til dere hardcore-gutta:
Jeg spiller litt i ny og ne og er kresen på spillkvaliteten så endel av PS3-titlene som er dugandes har jeg rotet meg gjennom, men har ikke hatt XBox 360 og vurderer anskaffelse av den nye versjonen som kommer nå. Kona rister på hodet, voksne mannfolk og greier, men:
Er det ikke en god del 360-ekslusive spill som er verd å anskaffe, og som kan kjøpes for en rimelig penge nå?
Er den nye versjonen kompatibel med alle tidligere spill?
Fikk 5850 for noen uker siden (betalte bare 1245,- for det). Bra Kort, disse.JanR skrev:Fikk trødd i ett ATI 5870 i dag, nå får man vel teste om det er verdt pengene
Ikke rare cpu'n så der er vel flaskehalsen. Duo 3.16 som rusler og går på 3.5.
Først ut er IL-2 m/ext. pack's.
Modern warfare 2, og litt annet smått som drar litt ut av skjermkortet.
/jan
Nja, er ikke så dårlig det kortet.atonal skrev:Hmm, snart på tide å oppgradere mitt gamle 4850, skjønner jeg.
Konene deres har selvfølgelig rett, men må slutte med ristingen når de begynner å bli redd for nakkesleng...JanR skrev:Mi har slutte og riste på hodet ;D (jeg er 44 men ikke voksen)cybervision_ skrev:Et spørsmål til dere hardcore-gutta:
BC2 er jo bra da... -ellers er det jo strategispill som gjelder, eller så kan du herje litt med Team fortress, eller bruke resten av uka på FarCry 2.atonal skrev:Har gått litt lei av UT3, og trenger tips til en førstepersonsskyter som har god flerspillerdel (multiplayer).
Lagspill er vel og bra, men det er minst like gøy med en real deathmatch. Gjerne sci-fi- basert. Prøvde meg på F.E.A.R. 2, men det var heller traurig. Er det bare krigsspill à la Call of Duty og Battlefield som gjelder for tiden?
Hehe, endelig, ja ;Dkaap skrev:
oooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!!!!!
@bjornh, har fått meg at BC2 har fått gode anmeldelser, får kanskje sjekke det ut. Far Cry 2 også, kanskje.BC2 er jo bra da... -ellers er det jo strategispill som gjelder, eller så kan du herje litt med Team fortress, eller bruke resten av uka på FarCry 2.
Gleder meg til Dead Space 2, eneren likte jeg veldig godt. ME2 er også bra, men jeg er ikke så gira på RPG-spill. Ser også frem til Deus Ex Human Revolution, men er forberedt på en skuffelse (jfr. 2`eren).Dead Space er et absolutt must. Dead Space 2 kommer jo også snart.
Mass Effect 2 er et enormt spill, ikke førsteperson, men utrolig bra allikevel. Begge titler er sci fi, den første scifi grøsser.
Åja, går noen timer her i uka. Prøver å mestre Ruf CTR nå, en håndfull kan man sivins666 skrev:Ingen som kjører gt5 her?
Vins
Yello bird på nordsleife, helt topp. Leker nå med monsterbilen i Vettel academy. ;Dtand skrev:javascript:void(0);vins666 skrev:Ingen som kjører gt5 her?
Vins
Åja, går noen timer her i uka. Prøver å mestre Ruf CTR nå, en håndfull kan man si
Ikke mye å skrive hjem om.pahf skrev:Noen som har prøvd det nye "Medal of Honour"?
På tilbud til 14pund hos play så jeg tok sjansen.