Blir sikkert kjempebra ;Dbjornh skrev:Battelfjell
Blir sikkert kjempebra ;Dbjornh skrev:Battelfjell
Synd at Killzone ikke er portet til PC.nb skrev:Spillte gjennom enspillerdelen av Killzone 3 på PS3 i forrige uke. Greit nok, terningkast 4.5 - imponerende rent teknisk men ble aldri særlig engasjert i spillet.Synest 2-eren var mye morsomere.
Det er jo faktisk sånn i spillet at man får mer poeng etter noen slurker booze ;DJanR skrev:Atonal:
Fikk lagt inn Bulletstorm i går, mesa like
Litt "humor" og action, så langt. Bare fyren holder seg unna flaska ;D
/jan
Helt klartatonal skrev:Det er jo faktisk sånn i spillet at man får mer poeng etter noen slurker booze ;DJanR skrev:Atonal:
Fikk lagt inn Bulletstorm i går, mesa like
Litt "humor" og action, så langt. Bare fyren holder seg unna flaska ;D
/jan
Kult at du liker det, minner meg om gode gamle Duke Nukem. Drittslenginga i spillet når også nye høyder, egentlig ;D
Spillet jeg fikk av deg er forlengst mistet - men sterkt i minnet! Et av mine deiligste tidsfordriv, dette her, min godeste mann <host> <hint> <hint>JanR skrev:Venter på den her jeg
/jan
Hehehe, kjøpte en for ikke lenge siden på cdon, kostet vel rundt hundringsen.JackX skrev:Spillet jeg fikk av deg er forlengst mistet - men sterkt i minnet! Et av mine deiligste tidsfordriv, dette her, min godeste mann <host> <hint> <hint>JanR skrev:Venter på den her jeg
/jan
8)
G.
KnallspillGjestemedlem skrev:Gøyeste flysimmen jeg har vært borti var Hind, i 2 player modus. Rigget 2 PCer bak hverandre og en var pilot og den andre gunman. Mimer over fine turer over afghanske landsbyer med 500kgs bomber.
Råeste helikopter som er laget.
Husker jeg spilte Elite I og II på Commodore 64. Knall sak!Brasse skrev:Appropos å fly i sky, vurderer å installere Windows på Macen for å spele Frontier: Elite II.
[youtube=600,350]http://www.youtube.com/watch?v=HbegNmKRZUM[/video]
Ligger i bestilling, TTT !bambadoo skrev:Ble litt knalling ikveld. Foreløpig inntrykk av crysis 2 er bra. Husk jeg har kun testet på "storskjerm" HD prosjektor og stort lydanlegg. Dette er gøy - Men kan bli litt slitsomt i lengden også.
Ser den.noen skrev:Nå er det så lenge siden jeg har spilt 1'ern at det var veldig uvant å bruke så mange taster for å spille skytespill igjen.
Bra branoen skrev:Crysis 2 er knallbra, og selv på min aldrende maskin går det greit med 1680x1050 uten plagsom hikke.
Hvilket minner meg på, ett par kompiser og lille meg har hatt endel morro med Colin McRae 2. Gammelt ja men pokker så morro bil simulatorbaluba skrev:Eneste jeg spiller er tilfeldige kjørespill på min brors PS3, med litt god drikke i hånden. God, gammeldags virtuell fyllekjøring må man jo hengi seg til når man er tilbake på bygda. ;D
Project igi, hadde vært kjekt å prøvd det igjenbaluba skrev:Jeg har lyst til å spille det originale Project I.G.I. nå. Det er faktisk det nest siste spillet jeg har orket å spille helt gjennom, så det sier kanskje litt om mitt nivå. Det siste spillet jeg spilte gjennom var et Scooby Doo eventyrspill på X-Box sammen med guttungen da han var i femårsalderen. Det var også et rimelig gøy spill, der vi delte på oppgavene ettersom hvem som var flinkest på dem. Etterhvert ble han strengt tatt flinkere enn gamlingen på alle oppgavene. :
Men tilbake til I.G.I. Jeg opplever at det har litt av den samme spillbarheten til Wolfenstein 3D. Det er noe med storyen og den konstante variasjonen i nivå som tiltaler meg. Og så gidder jeg ikke å sette meg inn i noen nye spill. Eneste jeg spiller er tilfeldige kjørespill på min brors PS3, med litt god drikke i hånden. God, gammeldags virtuell fyllekjøring må man jo hengi seg til når man er tilbake på bygda. ;D
Unge mann, det finns ikke noen fps spill i dag som matcher gamle UT hverken i spillbarhet eller tempo (online da selvsagt) Til nød UT2K4.rumath skrev:gamle unreal tournament er rimelig platt og "rolig" sammenliknet med dagens skytespill.
Ser jo ikke mindre fram til å få det i hus nå akkuratberxter skrev:Satt med Crysis 2 til 0300 i natt, og nå er det på'n igjen...
B
(Hater "Save Points", jeg sitter jo med pc, for pokker.)
Testet Rift noen timer i betaen. Så slett ikke så ille ut, men var egentlig ikke noe nytt i fantasykonseptet utover ganske gode muligheter for å kombinere forskjellige skilltrees på katakteren og slikt. Pent men ikke noen nyvinning, men greit nok hvis man er lei av Wow, EQ2 og Lotro.rumath skrev:Noen som har anbefalinger om gode rollespill? Noen som har testet Rift?
Litt enig i dette...er helt i begynnelsen i spillet og dette er forsåvidt nytt. Men blir gående mye i invisible mode for å få strategisk overtak. Tempoet reduseres en del. Synes det blir litt vel mye strategi for å være et fps-spill. Mulig dette endrer seg utover.bambadoo skrev:Spilte litt videre jeg også. Det er bra. Men... Det er ett eller annet med spillfølelsen som ikke stemmer.
Fallout 3 likte jeg veldig godt. Og nå har det kommet en etterfølger, Fallout New Vegas.rumath skrev:Har spillt warcraft til og fra i noen år, og er lei igjen.... usikker på hva jeg skal spille nå. Skal prøve two worlds 2, vurderer crysis 2, men de siste åra har intense skytespill gjort meg svimmel. gamle unreal tournament er rimelig platt og "rolig" sammenliknet med dagens skytespill. Starcraft 2 er bra, men har liksom stoppet opp der også, og ikke begynt med multiplayer ennå.... hmmm... ikke lett. Kanskje jeg må starte monkey island remastered igjen.
Noen som har anbefalinger om gode rollespill? Noen som har testet Rift?
Etter å ha brukt halve jævla kvelden på å sette opp spillet, ny duste meny, må jeg si at det her ikke var noen nedturJanR skrev:Fikk IL-2 cliffs of Dover i posten i år (ww2 flightsim) så den skal instaleres ila kvelden og testes.
Vet ikke om jeg er så ille begeistret for at de bruker steam !!
/jan