Dazed
Æresmedlem
Jeg bestilte ikke den jeg heller, men det var den jeg fikk. Ser at www.nightwish.com er utsolgt for vinylutgaven, så det var sikkert derfor. Har de flere på Playcom?Lagga skrev:Den kjøpte jeg over disk i dag, men klok av skade kjøpte jeg IKKE picturediscutgaven, skjønner at det var smart..... :
Selv takk for besøket, som sagt. Det var som vanlig hyggelig.Lagga skrev:Henger meg på Rubyred, og takker for en meget hyggelig aften i går, bevertning var av ypperste klasse, igjen.
Interessant observert. Det har jeg (som er vant til lyden) ikke reflektert over, men nå skal jeg analysere litt.Lagga skrev:Vi fikk også servert en Skvisbåxdemo, det vil si, kvelden startet der. Må si at det spilte godt, men opplevde nok at jeg fikk
lyden litt sånn "midt i fleisen", veldig annerledes enn lyden jeg har hjemme.
Gode skussmål. Takker og bukker. Moro når andre også liker det man får til.Lagga skrev:Etter en times skvising, ble så grammofonen sveivet i gang, og da sank skuldrene umiddelbart, deilig!
Ok, jeg opplevde at noe detaljer forsvant, og at noe av pin-point presisjonen ble borte, (om dette var reellt eller innbilt, er jeg dog ikke helt sikker på) MEN; nå spilte anlegget MUSIKK på en helt annen måte!
Det var også deilig å konstatere at Dazeds platespiller, som tross alt er en innstegsmodell, om enn noe forfinet, fullstendig
overskygget det digitale media, den spilte virkelig godt.
Det var også lett å høre at Klipsch'ene trives best, når de blir matet med musikk som har godt med skyv i seg, så blomstret de,
og foten gikk konstant hos oss.
Slik det skal være, mao.Lagga skrev:Som Rubyred bemerket, ble det spilt mye spennende musikk, mange kandidater til innkjøpslista der, takk Dazed!
Noe av det morsomste med slike hjemmebesøk, bortsett fra den sosiale interaksjonen med engasjerte, og gjennomført hyggelige mennesker, (som f.eks. Dazed) som tross alt er viktigst, er å oppleve hvor mange veier det finnes til audiofil lykke, og hvor mye spennende musikk det finnes der ute, og som oppdages via andre, på denne måten....
Utelukkende hyggelig! Velkommen tilbake!Lagga skrev:Takk for gjestfriheten Dazed!