Dazed's mid-fi

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Milenko

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2003
    Innlegg
    5.869
    Antall liker
    1.482
    Sted
    Steinkjer
    Torget vurderinger
    1
    Er spent å høre hva du synes om Riaan, er meget spennende den Audion :)
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    9.260
    Antall liker
    30.639
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Bra du fant det om armen Dazed, da blir alt så meget bedre... ;)

    Ikke bøll med lyset i Audion nå da, det er jo det kuleste med hele boksen! 8)

    Vennlig hilsen

    Morten
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.162
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Lagga skrev:
    Bra du fant det om armen Dazed, da blir alt så meget bedre... ;)

    Ikke bøll med lyset i Audion nå da, det er jo det kuleste med hele boksen!
    8)

    Vennlig hilsen

    Morten
    Hvis man bruker sånne ja 8)


    ;D

    /jan
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.551
    Antall liker
    7.271
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Milenko skrev:
    Er spent å høre hva du synes om Riaan, er meget spennende den Audion :)
    Har spilt på den JanR satt igjen her i et par ukers tid nå, og kan allerede si at den spiller veldig bra. Nå hadde jeg bare en billig NAD-riaa å sammenlikne med her, men det har gitt meg nok et løft, og jeg innbiller meg (!) at den gir vinyllyden et anstrøk av rør. Synes i alle fall selv at alt spiller bra sammen her nå, og at anlegget funker bra som f... til rock, blues og metal, og heldigvis henger brukbart med de få gangene jeg spiller noe stille og akustisk eller klassisk også.

    Hører forøvrig rykter om at det snart kommer en omtale av den i Fidelity.

    Lagga skrev:
    Bra du fant det om armen Dazed, da blir alt så meget bedre... ;)
    Ja, hvis teorien holder vann, burde det bli bra. :)

    Lagga skrev:
    Ikke bøll med lyset i Audion nå da, det er jo det kuleste med hele boksen! 8)
    Det irriterer meg ikke nevneverdig, da det kommer nedenfor bordkanten så jeg ikke ser det når jeg sitter i sofaen. :)

    JanR skrev:
    Hvis man bruker sånne ja 8)

    ;D
    Du skal få igjen demo'n nå, så kan du det, du også! ;)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.162
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Dazed skrev:
    Du skal få igjen demo'n nå, så kan du det, du også! ;)
    Hehe fram med teipen.

    Ikke noe problem hos deg som du sier, hos meg får jeg lyset midt i trynet. Irriterende.

    ps: har teipet dioden på min.

    /jan
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.908
    Antall liker
    2.100
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Hehe... Samme problemet med Krell'en min (egentlig bare på lån fra eldstemann) - og samme løsning. En liten bit grå tape - og vips endres fokus fra blålys til musikk.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.551
    Antall liker
    7.271
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Hehe. Jeg er såpass til nerd at jeg synes blå dioder er litt kult, jeg da. ;)
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.365
    Antall liker
    6.578
    Torget vurderinger
    2
    Et godt tips fra meg:

    Det er bare og skru av bånnplata på riaan, så kommer du til dioden og det er bare og bøye den litt til side.

    Jeg har gjort det. Med meget godt resultat.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.551
    Antall liker
    7.271
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Takk.

    Er det ingenting som er festet i bånnplata, så jeg trygt kan skru den av uten å ryke på mer demontering og re-montering?

    I så tilfelle er det en mutter jeg gjerne skulle ha strammet til inni der også. ;)
     

    Milenko

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2003
    Innlegg
    5.869
    Antall liker
    1.482
    Sted
    Steinkjer
    Torget vurderinger
    1
    Var spent på hva du syntes, da ny riaa er en av tingene jeg har på fremtidig ønskeliste og i tilegg er man jo rør hue også :)
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.365
    Antall liker
    6.578
    Torget vurderinger
    2
    Dazed skrev:
    Takk.

    Er det ingenting som er festet i bånnplata, så jeg trygt kan skru den av uten å ryke på mer demontering og re-montering?

    I så tilfelle er det en mutter jeg gjerne skulle ha strammet til inni der også. ;)
    Nei ingenting er fast i den. Jeg måtte skru av den når jeg fikk den. Lå noen løse skruer og skrangla inni der.

    Kvalitetskontroll, hva er det? ;D
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.551
    Antall liker
    7.271
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Supert! Da går bånnplata av senere i dag.

    Kanskje det er en av de gamle, engelske bilfabrikkene som produserer disse. "Bits will fall of." :)

    Det er ganske enkelt å fikse, da, og det låter bra! Det skal sies at jeg fikk god pris pga. den skruen også, så...
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.162
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Milenko skrev:
    Var spent på hva du syntes, da ny riaa er en av tingene jeg har på fremtidig ønskeliste og i tilegg er man jo rør hue også :)
    Er iaf ett meget bra alternativ i riaa jungelen. Veldig mye for pengene, imho.

    /jan
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.365
    Antall liker
    6.578
    Torget vurderinger
    2
    JanR skrev:
    Milenko skrev:
    Var spent på hva du syntes, da ny riaa er en av tingene jeg har på fremtidig ønskeliste og i tilegg er man jo rør hue også :)
    Er iaf ett meget bra alternativ i riaa jungelen. Veldig mye for pengene, imho.

    /jan
    Er nok ikke lett og finne en riaa som er bedre enn denne til den prisen.

    Om det i det hele tatt går an. Jeg tviler.

    Lurer på hvor det blir av omtalen som skulle komme i Fidelity?

    Nå er det veldig lenge siden jeg kjøpte bladet, så kanskje jeg har oversett den.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.162
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    rolfozzy skrev:
    JanR skrev:
    Milenko skrev:
    Var spent på hva du syntes, da ny riaa er en av tingene jeg har på fremtidig ønskeliste og i tilegg er man jo rør hue også :)
    Er iaf ett meget bra alternativ i riaa jungelen. Veldig mye for pengene, imho.

    /jan
    Er nok ikke lett og finne en riaa som er bedre enn denne til den prisen.

    Om det i det hele tatt går an. Jeg tviler.

    Lurer på hvor det blir av omtalen som skulle komme i Fidelity?

    Nå er det veldig lenge siden jeg kjøpte bladet, så kanskje jeg har oversett den.
    Neste nummer, iflg ryktene.

    /jan
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.551
    Antall liker
    7.271
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Milenko skrev:
    Var spent på hva du syntes, da ny riaa er en av tingene jeg har på fremtidig ønskeliste og i tilegg er man jo rør hue også :)
    Nå har du gjort det! Bare vent: Før du aner, står JanR på trappa med RIAA-en under armen. ;)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.162
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Dazed skrev:
    Milenko skrev:
    Var spent på hva du syntes, da ny riaa er en av tingene jeg har på fremtidig ønskeliste og i tilegg er man jo rør hue også :)
    Nå har du gjort det! Bare vent: Før du aner, står JanR på trappa med RIAA-en under armen. ;)



    Langt å kjøre men man vet jo aldri ;)

    /jan
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.551
    Antall liker
    7.271
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Dazed skrev:
    Supert! Da går bånnplata av senere i dag.
    Det var jo så enkelt, atte...

    Herved foreslår jeg at produsenten legger på prisen med en krone, og heretter bruker nyloc-muttere, så slipper vi sånn unødvendig spontan-demontering. ;)
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.551
    Antall liker
    7.271
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Lagga skrev:
    Bra du fant det om armen Dazed, da blir alt så meget bedre... ;)
    :( ...Men nå ser det ut som 8.6D-armen på debut har en "spindle to pivot"-avstand på bare 200mm, mens de armene det var aktuelt å se etter, har 210-212mm. Hadde det sittet en Pro-Ject 9-arm på, hadde det vært "hunky dory". Antar at å jukse med 10mm "gal" plassering av pivot-en ikke kommer til å bli noen suksess. (?)
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.551
    Antall liker
    7.271
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Dazed skrev:
    Og der hadde gutten jaggu bestilt seg ny TV.

    Hvis noen (vet om noen som) vil overta en strøken og velfungerende 32" 100Hz Philips 32PW8604 (eller noe slikt) widescreenCRT-TV mot henting, så si fra. ...Må ut så snart den nye kommer inn.
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.908
    Antall liker
    2.100
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Yngstemann flyttet til ny leilighet i fjor høst - og kjøpte samtidig ny TV. Den gamle - som ikke var mer enn ca. 5 år gammel, og som ligner svært på din - måtte vi legge i en av Elkjøps returcontainere. Men lykke til - det er ille å kaste ting som virker.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.551
    Antall liker
    7.271
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Ulf-B skrev:
    Yngstemann flyttet til ny leilighet i fjor høst - og kjøpte samtidig ny TV. Den gamle - som ikke var mer enn ca. 5 år gammel, og som ligner svært på din - måtte vi legge i en av Elkjøps returcontainere. Men lykke til - det er ille å kaste ting som virker.
    Det er visst ganske greit å få gitt bort sånt på Finn-Torget, har jeg hørt.

    Håper det stemmer.
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.908
    Antall liker
    2.100
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Hvis du har god tid, pleier det å gå greit. Problemet når man skal flytte på en viss dato - og man stresser med å få tømt den boligen man flytter fra - er at de som har lovet å komme og hente gamle møbler eller TVer som man ikke skal ha med seg, vel, de kommer ikke likevel. De fikk problemer med bærehjelp. Det ble dårlig vær den dagen, så da gadd de ikke. En god venn hadde lagt beslag på tilhengeren deres. De glemte hele greia....... Jeg har ikke opplevd slike sløve unnskyldninger selv, men har gode venner som har.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.551
    Antall liker
    7.271
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Får se. Litt surt å måtte kassere sånt, men må man så må man. Har ikke plass til den svære kladden i noe annet rom heller. Den har jo i alle fall stått her i 12 år, så den har blitt brukt temmelig mye.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.551
    Antall liker
    7.271
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    I narsissmens ånd, håper jeg at det finnes andre enn meg som ikke gir helt blaffen i hva jeg har stående her nede i kjelleren, ;) så her følger en liten oversikt over bestykningen her, slik den vil være om en uke eller to når pakkene jeg venter på har kommet.

    Her en altså oppdatert oversikt over "Mid Fi"-en:


    I tillegg står det noe TV-greier her, men det er liksom ikke med "i anlegget", selv om det er koblet til det. Vi er da pokker ikke på AVForum heller! ;)



    Det er altså TV-en og pickup-en som ikke er i hus enda, men som burde være det om en drøy ukes tid.

    Nå tror jeg at jeg skal si meg "ferdig" i denne omgang. (Famous last words!) ...Nei, vent! BD-spiller! ;)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.162
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Dazed skrev:
    Nå tror jeg at jeg skal si meg "ferdig" i denne omgang. (Famous last words!) ...Nei, vent! BD-spiller! ;)
    I denne omgangen er nok det eneste riktige å si ja ;D

    /jan
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.551
    Antall liker
    7.271
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    JanR skrev:
    Dazed skrev:
    Nå tror jeg at jeg skal si meg "ferdig" i denne omgang. (Famous last words!) ...Nei, vent! BD-spiller! ;)
    I denne omgangen er nok det eneste riktige å si ja ;D

    /jan
    Sant nok.

    ...Men, etter å ha bestilt pickup og slått meg til ro med at det ikke er hensiktsmessig å prøve å bytte arm på Debut-en, føler jeg egentlig ikke at jeg "trenger" noe mer til anlegget akkurat nå. ...Og det er jo litt fint.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.162
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Dazed skrev:
    JanR skrev:
    Dazed skrev:
    Nå tror jeg at jeg skal si meg "ferdig" i denne omgang. (Famous last words!) ...Nei, vent! BD-spiller! ;)
    I denne omgangen er nok det eneste riktige å si ja ;D

    /jan
    Sant nok.

    ...Men, etter å ha bestilt pickup og slått meg til ro med at det ikke er hensiktsmessig å prøve å bytte arm på Debut-en, føler jeg egentlig ikke at jeg "trenger" noe mer til anlegget akkurat nå. ...Og det er jo litt fint.
    Det er veldig viktig å kose seg litt også. Har lett for å bli litt mye fokus på hardware, kjøp, testing....vært der.

    /jan
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.551
    Antall liker
    7.271
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Var det egentlig så lurt å kjøpe den Audion-RIAA'en, tro? Når jeg sitter i halvmørket og hører på musikk, er det veldig koselig med de to små rørene som står der og lyser i racket. Tenk om jeg plutselig får for meg at de burde ha selskap av flere sånne koselige glødelamper! ;)
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.952
    Antall liker
    4.692
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Dazed skrev:
    Var det egentlig så lurt å kjøpe den Audion-RIAA'en, tro? Når jeg sitter i halvmørket og hører på musikk, er det veldig koselig med de to små rørene som står der og lyser i racket. Tenk om jeg plutselig får for meg at de burde ha selskap av flere sånne koselige glødelamper! ;)
    Vi sitter da på litt rørutstyr her nede som kan prøves ut etterhvert 8) Innbiller meg at 50 rørwatt fra Quicksiver Mid Mono vil sparke godt hjemme hos deg ;)

    mvh
    lassemann
     

    Milenko

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2003
    Innlegg
    5.869
    Antall liker
    1.482
    Sted
    Steinkjer
    Torget vurderinger
    1
    Fort gjort å bli hekta på rør, er mye sjel og de fører til litt vedlikehold, rør nevroser (finne de riktige røra til komponenten/matche med resten av anlegget), har man flere rør komponenter så baller det på seg, men det er litt av sjarmen...
    Men rør trenger ikke å være kostbart og man finner raskt noen personlige favoritter :)
    Rør i halvmørket er digg, personlig synes jeg det gir hele opplevelsen en ekstra dimensjon, gleder meg til å få høytalere hvor jeg igjen kan ta i bruk el34 se ampen min, den har en helt fantastisk feit gitarklang, gleder meg enda mer siden jeg nå har oppdaget bluesen :)

    Forstår jeg deg riktig om jeg tror at du er meget fornøyd med Audion Riaan?
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.162
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Dazed skrev:
    Var det egentlig så lurt å kjøpe den Audion-RIAA'en, tro? Når jeg sitter i halvmørket og hører på musikk, er det veldig koselig med de to små rørene som står der og lyser i racket. Tenk om jeg plutselig får for meg at de burde ha selskap av flere sånne koselige glødelamper! ;)
    Kos, ett stikkord her :)


    Og som Lasse sier, finns da en og annen røramp rundt her.

    /jan
     

    Milenko

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2003
    Innlegg
    5.869
    Antall liker
    1.482
    Sted
    Steinkjer
    Torget vurderinger
    1
    Viktig å "slå rot" med anlegget av og til også, å kose seg... Er jo så fantastisk mye bra musikk å vrenge sjela til...
    Hvordan er lydsignaturen på Audion riaan?
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.551
    Antall liker
    7.271
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    lassemann skrev:
    Vi sitter da på litt rørutstyr her nede som kan prøves ut etterhvert 8) Innbiller meg at 50 rørwatt fra Quicksiver Mid Mono vil sparke godt hjemme hos deg ;)
    Hehe, nei det skorter nok ikke på hverken rør-utstyr eller -misjonærer. ;)

    Milenko skrev:
    Rør i halvmørket er digg, personlig synes jeg det gir hele opplevelsen en ekstra dimensjon
    Ja, det var det jeg mente.

    Milenko skrev:
    Forstår jeg deg riktig om jeg tror at du er meget fornøyd med Audion Riaan?
    Det er korrekt obsertvert. :) ...Og om noen sager bør en DV-10x5 være i hus, og da håper jeg det virkelig blir liv i leiren! ;D Nærmere helga kan det hende det blir non objektive (vel litt, i alle fall) ;) lytteinntrykk å lese her også.

    JanR skrev:
    Kos, ett stikkord her :)
    Just presis!

    JanR skrev:
    Og som Lasse sier, finns da en og annen røramp rundt her.
    Ja, man skal være forsiktig med hva man sier, ellers står de vel snart i kø opp trappa hjemme. :)

    Foreløpig var det mest en fleip. Det er jo ikke mer enn en uke siden Abrahamsen-tvillingene her ble fulltallige. Får spille med dem en god stund først, tenker jeg.

    Takker uansett for velviljen og entusiasmen, gutter!
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.551
    Antall liker
    7.271
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Milenko skrev:
    Viktig å "slå rot" med anlegget av og til også, å kose seg... Er jo så fantastisk mye bra musikk å vrenge sjela til...
    Hvordan er lydsignaturen på Audion riaan?
    Nettopp. Som sagt noen innlegg oppover, er jeg fornøyd med sånn det er nå, og skal ha det sånn en stund. Bare spille og kose meg.

    Audion låter fyldig, stort og flott. Det er så mye "varme" komponenter her at jeg klarer ikke helt å avgjøre hva den egentlig tilfører, men den gir nok i alle fall transistor-anlegget mitt bittelitt "rør", men jeg tror egentlig ikke den farger lyden så mye. I forhold til min gamle NAD-riaa, ble det naturligvis noe helt annet. Stort og "levende", på en måte. Anbefales. Du trår nok ikke feil med en sånn.
     

    The Edge

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.05.2011
    Innlegg
    349
    Antall liker
    0
    Fin tråd Dazed, og flott åpningsinnlegg :) Kjenner meg igjen i mange av beskrivelsene dine. Og som flere har påpekt så er det ikke slik at man blir lykkelig med anlegget sitt kun hvis man har et high end anlegg til 300 000 kr. Nøkkelen ligger helt andre steder :)
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.551
    Antall liker
    7.271
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    The Edge skrev:
    Fin tråd Dazed, og flott åpningsinnlegg :) Kjenner meg igjen i mange av beskrivelsene dine. Og som flere har påpekt så er det ikke slik at man blir lykkelig med anlegget sitt kun hvis man har et high end anlegg til 300 000 kr. Nøkkelen ligger helt andre steder :)
    Takker.

    Ja da, jeg koser meg fælt med mid fi-en om dagen, jeg.

    Klart det kunne ha vært dyrere og sikkert kunne ha vært forbedret på mengder av måter, men så lenge det gir meg masse glede, er det bra for meg. Hvordan ting kunne ha vært hvis jeg hadde gjort helt andre valg på veien, er meg strengt tatt rennende likegyldig. ;D
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.551
    Antall liker
    7.271
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Headampen er endelig ferdig. 8) Ingen skjønnhet, men den ser jo bare litt hjemmelaget ut. :)



    Crappy mobilbilde, men sånn får det bare bli. Låter bra. Det suser litt uten signal inn med volumet over klokka 2-3, men det får jeg tåle. Med musikk på er det flott. ;D
     

    Vedlegg

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.551
    Antall liker
    7.271
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Dazed skrev:
    Ulf-B skrev:
    Yngstemann flyttet til ny leilighet i fjor høst - og kjøpte samtidig ny TV. Den gamle - som ikke var mer enn ca. 5 år gammel, og som ligner svært på din - måtte vi legge i en av Elkjøps returcontainere. Men lykke til - det er ille å kaste ting som virker.
    Det er visst ganske greit å få gitt bort sånt på Finn-Torget, har jeg hørt.

    Håper det stemmer.
    TV-en var ute av døra under to timer etter at jeg laget "gis bort"-annonsen på Finn-Torget. Telefonen gikk varm i prosessen. :) Håper den nye TV-en er på plass i morgen, nå da. Soveroms-TV'en på 15" blir litt snau der på TV-benken. ;)
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.551
    Antall liker
    7.271
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Men hvor blir TV-en av? Hjem på kvelden var det, Posten! Nå har pakka mi vært på postterminalen i byen siden før frokost i morges! Få'n! ;)


    Ellers håper jeg på noen tilbakemeldinger på headamp-en min. Har forhåpninger om å få hanket inn noen prøvelyttere ganske snart! :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn