Den dårligste filmen du har sett ?

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
3.677
Antall liker
6
Jaja. Smaken er delt. Akkurat slik som baken.

Den vannfilmen til Kevin Costner (het vel Waterworld) var rimelig ille.
Ja, smaken er som baken. Jeg synes faktisk ikke "Waterworld" var så ille at den stiller i versting-klassen. Det som var ille var at den kostet så sinnsykt mye å lage uten at resultatet ble bedre enn det ble.

Den er vel litt sånn "Mad Max til sjøs", men Kevin Costners sjarm svikter jo litt hvis du sammenligner med Mel Gibson.
 

Egil

Medlem
Ble medlem
30.01.2003
Innlegg
41
Antall liker
0
Larry the Cable Guy: Health Inspector

Så 40 min (med et lite håp om at noe morsomt faktisk skulle skje.. men neida).. spolte gjennom resten bare for å se den 'ferdig'. Dritt film
 

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Innlegg
3.990
Antall liker
231
Torget vurderinger
4
Leif, Sveriges svar på Rambo. Uff a meg :p
 

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Innlegg
2.376
Antall liker
4
Jaja. Smaken er delt. Akkurat slik som baken.

Den vannfilmen til Kevin Costner (het vel Waterworld) var rimelig ille.
Waterworld var da slettes ikke så ille, skjønner egentlig ikke at den filmen trekkes frem hver gang man nevner flopp.
Det er mange storsatsninger jeg synes er minst like dårlig som waterworld, LOTR og Star Wars comes to mind.
 
K

kbwh

Gjest
JEG synes Waterworld var fæl, men det er nok laget verre filmer enn den (og mange er nevnt allerede i tråden). Mange av disse 17-på-dusinet hollywoodactionfilmene, som alle disse Steven Seagal-filmene f.eks. er heller ikke min kopp te.
 
O

OivindJ

Gjest
Waterworld er ikke så ille, men den var vel tidenes dyreste da den kom?

Da kan den trygt kalles en flopp spør du meg.
 

MusikkGal

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.01.2003
Innlegg
166
Antall liker
0
Hvilken som helst norsk film, fy faen, så dårlig skuespillere. Historiene er alltid depresive, jajajaja. Også de nyeste filmer. Dritt alle sammen. Latterlig
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.427
Antall liker
11.294
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Må ikke dra ned Chuck Norris i dette:)
Top 10 facts om chuck norris:

Guns don't kill people. Chuck Norris kills People.

There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.

Chuck Norris does not sleep. He waits.

The chief export of Chuck Norris is Pain.

There is no chin under Chuck Norris' Beard. There is only another fist.

Chuck Norris has two speeds. Walk, and Kill.

The leading causes of death in the United States are: 1. Heart Disease 2. Chuck Norris 3. Cancer

Chuck Norris drives an ice cream truck covered in human skulls.

Chuck Norris is my Homeboy.

Chuck Norris doesn't go hunting.... CHUCK NORRIS GOES KILLING

Les mer på
http://chucknorrisfacts.com/
 
B

Back_Door

Gjest
Føler meg litt utafor her.
Har ikke sett den dårligste filmen enda jeg..
 

Skrotnisse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
30.03.2006
Innlegg
231
Antall liker
129
Torget vurderinger
1
Om dere har lyst til å se en film så dårlig at dere får vondt i magaen, så kan dere jo sjekke ut attack force med steven seagal, det absolutte lavmålet ifra en skuespiller som pleier å by på hjernedød action. Her ble det hjernetortur. Mannen bruker tilogmed en voice actor i mesteparten av filmen. Alt suger raspeballe så det griner etter!
 

Kirk

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.01.2003
Innlegg
126
Antall liker
1
Så enig så enig med Nemesis her, Sidekicks er er ufattelig dårlig film.

Nå blir jeg vel grisebanka av Mr Norris tenker jeg ;D
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.427
Antall liker
11.294
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
There is no chin behind Chuck Norris’ beard. There is only another fist.

Chuck Norris is so fast, he can run around the world and punch himself in the back of the head.

Chuck Norris counted to infinity - twice.


Å ja, han kommer til å grisebanke deg.
 

Skrotnisse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
30.03.2006
Innlegg
231
Antall liker
129
Torget vurderinger
1
Off, jeg håper jeg snart kan slutte å poste i denne tråden. Her er hva jeg så idag:

Omtale av Altered


....Først begynte Glenn med at jeg bare måtte se den. Så kom det sleske smilet, og da nektet jeg plent. Jeg kjente det der. Men når han fikk lira av seg en frase om at filmen var så dårlig at den var morsom, og han heller ville fjerne sine edle deler med en plastikkniv, så klarte jeg ikke å dy meg. ...

Glenn hadde rett! :mad:
 

Skrotnisse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
30.03.2006
Innlegg
231
Antall liker
129
Torget vurderinger
1
I det siste har jeg begynt å se endel filmer som ikke nødvendigvis er "top of the pops" eller man enn kaller det. Det å velge den dårligste filmen man har sett er ikke lett, men for å gjøre det litt lettere har jeg laga ei liste som vil (forhåpentligvis ikke) bli regelmessig oppdatert:

Bygdefjompens shit list for rævva filmer
 
G

Gjestemedlem

Gjest
I det siste har jeg begynt å se endel filmer som ikke nødvendigvis er "top of the pops" eller man enn kaller det. Det å velge den dårligste filmen man har sett er ikke lett, men for å gjøre det litt lettere har jeg laga ei liste som vil (forhåpentligvis ikke) bli regelmessig oppdatert:

Bygdefjompens shit list for rævva filmer

Tror denne listen er laget av en nevrotisk bygdefjomp ja :-* ja... Endel dårlig på listen er det nok men

Dead or Alive av Takashii Miike er en helt fantastisk bra film!

og Kung Fu Hustle er jo rett morsom.

Denne listen må være laget av noen med dårlig utviklet bløt amerikansk sans for humor og angst for vold og blod på lerretet. Film er ikke bare barne TV.
 

Skrotnisse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
30.03.2006
Innlegg
231
Antall liker
129
Torget vurderinger
1
Tror denne listen er laget av en nevrotisk bygdefjomp ja :-* ja... Endel dårlig på listen er det nok men

Denne listen må være laget av noen med dårlig utviklet bløt amerikansk sans for humor og angst for vold og blod på lerretet. Film er ikke bare barne TV.
Næ så vi slang med leppa nå da ;o)

First thing first, det er ei liste over filmer som suger i mine øyne. Ikke filmer som er allment godkjent som møkkafilmer.
Jeg syntes DOA var rævva, og Kung Fu Hustle fant jeg bare ikke morsom. Sånn er'e bare vettu.


Bløt amerikansk humor? Om jeg kun lo av denne typen humor, så greit nok, men sånn er det ikke. Har glisa godt av noen asiatiske filmer se. ;o)

Angst for vold og blod? Film er ikke barnetv?`Nei sier du det? Filmer som braindead, feast, bad taste, og ichi the killer er blandt mine favoritter. Jeg elsker splatter og voldsfilmer så lenge volden, blodet, gørra og dævelskapen passer inn i filmen. Så idag ble det nok helbom for deg desverre ;D
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Næ så vi slang med leppa nå da ;o)
Joda, kunne ikke dy meg når noen snakket stygt om mesterverket Dead or Alive. Må jo slenge litt drit da... Få filmer har en så actionfylt og stilfull begynnelse som denne. De første 10 minuttene er verdt filmen alene. Og skildringen av de japanske gangsterene som noen bedritne psykopatiske drittsekker og ikke som glamorøse robin hood figurer er hardtslående. Og humoren er beksvart.

Her er en omtale for folk som ikke kjenner filmen og som kan ha fått et uheldig inntrykk: http://www.midnighteye.com/reviews/deadoral.shtml

Men nåvel, jeg finner det formildende at du har sansen for Ichi the Killer da, en annen storfilm av Japans beste moderne regisør. Kanskje det er håp likevel...

At man ikke liker hong kong humor er forståelig. Men Kung Fu Hustle er jo mer en parodi på slikt da. Og fikk strålende mottakelser i pressen da den ble vist på kino her. Med 6ere hele veien i norske aviser.
 

Drake-Audio

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.01.2006
Innlegg
202
Antall liker
5
Sted
Hokksund
Torget vurderinger
1
The Mangler. det er den kjedeligeste & dårligeste filmen jeg kan huske å ha sett...
 

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Innlegg
1.876
Antall liker
9
Det er vel kanskje ikke den dårligste filmen jeg har sett, men jeg vil bare fraråde dere å lytte til anbefalinger av Until Death, den siste filmen fra Jean-Claude Van Damme. All verdens make-up kan ikke skjule en dårlig skuespiller.

Edit: :p
 

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Innlegg
408
Antall liker
4
Sv: Den dårligste filmen du har sett ?

"Den brysomme mannen". Fytte katten for en møkkafilm. Kan ikke for mitt bare liv fatte og begripe hallelujastemningen denne filmen fikk. Prøvde å se filmen med kommentatorspor for å se om det var et skjult budskap jeg hadde gått glipp av, men nei, filmen er etter min mening særdeles overvurdert!!!

Lin
 

breuer

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.10.2006
Innlegg
815
Antall liker
588
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
8
Sv: Den dårligste filmen du har sett ?

mazzy_star skrev:
"Den brysomme mannen". Fytte katten for en møkkafilm. Kan ikke for mitt bare liv fatte og begripe hallelujastemningen denne filmen fikk. Prøvde å se filmen med kommentatorspor for å se om det var et skjult budskap jeg hadde gått glipp av, men nei, filmen er etter min mening særdeles overvurdert!!!

Lin
Helt enig :). Temaet var jo utvilsomt fremmedgjøring. Og de brukte ikke akkurat antydningenes kunst. :)
 

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Innlegg
1.120
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Dårligste film...

Hmm, jeg har nok dessverre sett en god del elendige filmer, men jeg kan ikke komme på alle titlene. Jeg vil derfor nøye meg med å nevne film som har oppnådd stor popularitet, men som jeg synes er crap.

Fellesnevner: Johnny Depp

Fyrens spillestil ødelegger alle filmene han er med i. Han overspiller så til de grader, at hele filmen blir en parodi på seg selv. Jeg fatter ikke med min beste velvilje, at noen kan like en film med Johnny Depp på rollelisten!

Sånn, det var en av mine mange sterke meninger... ;D
 
3

322_911

Gjest
havar skrev:
Dårligste film...

Hmm, jeg har nok dessverre sett en god del elendige filmer, men jeg kan ikke komme på alle titlene. Jeg vil derfor nøye meg med å nevne film som har oppnådd stor popularitet, men som jeg synes er crap.

Fellesnevner: Johnny Depp

Fyrens spillestil ødelegger alle filmene han er med i. Han overspiller så til de grader, at hele filmen blir en parodi på seg selv. Jeg fatter ikke med min beste velvilje, at noen kan like en film med Johnny Depp på rollelisten!

Sånn, det var en av mine mange sterke meninger... ;D
Jeg elsker Johnny Depp; You better be ready to jump, down on jump street.
 

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Innlegg
1.120
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Smaken er som baken... 8) Say no more. :)

EDIT: Bare for å utdype min mening en smule; mannen spiller som bare det, men det er så fordømt tydelig at han gjør nettopp det, spiller... ::)
 

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
3.677
Antall liker
6
erib skrev:
Å herregud, i helga KJØPTE jeg Van Helsing....
Det tror jeg er den tåpeligste filmen jeg har sett!

-erb
Ånei.... kjøpte den på storsalget på play.com nylig jeg også, og har ikke sett den ennå.... Huffda....
 
K

kbwh

Gjest
Johny Depp er ok. Mannen har jo skapt sin mest kjente rollefigur ved intense studier av Keith Richards.

Så en skikelig stjernelagsfilmatisering av Shakespeares "En Midtsommernattsdrøm" forleden. Ikke den dårligste filmen jeg har sett, men resutatet var nedslående castingutgiftene tatt i betraktning.
 

Nightpuma

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.01.2005
Innlegg
2.435
Antall liker
497
Sted
Agder
Torget vurderinger
2
Hei

Jeg har sett mange dårlige filmer, men det meste av norsk film på 70-80 tallet synes jeg er usedvanlig dårlig laget. Det er noen lyspunkter innimellom, men gudbedre for et lavt nivå.
Hvis jeg skal trekke frem en som virkelig topper, må det være "Dis - en kjærlighetshistorie" av Aune Sand. Det er jo tidenes norske kalkun som fikk den ære å gå ganske lenge i den minste salen på Klingenberg som vorspielfilm. Aune selv er helt uforstyrret av kritikken og synes fortsatt selv den er et mesterverk ::)

http://www.dagbladet.no/kultur/2005/07/20/437937.html

Asbjørn
 

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Innlegg
1.120
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Valentino skrev:
Johny Depp er ok. Mannen har jo skapt sin mest kjente rollefigur ved intense studier av Keith Richards.

Så en skikelig stjernelagsfilmatisering av Shakespeares "En Midtsommernattsdrøm" forleden. Ikke den dårligste filmen jeg har sett, men resutatet var nedslående castingutgiftene tatt i betraktning.
He he, faktisk tror jeg Keith Richards ville vært en bedre sjørøver. 8) Igjen, min mening...
 
K

kbwh

Gjest
Da har du jo mulighet å sammenlikne hvis du orker en dose Kiera Knightley til. Keefern er med som pappan til Depp i den nye PotC-filmen, men ikke på noe promostoff etter å ha vitset med å ha snortet sin kjødelige fars aske. Disneyfilm, må vite!
 

erib

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.06.2003
Innlegg
165
Antall liker
74
roffe skrev:
erib skrev:
Å herregud, i helga KJØPTE jeg Van Helsing....
Det tror jeg er den tåpeligste filmen jeg har sett!

-erb
Ånei.... kjøpte den på storsalget på play.com nylig jeg også, og har ikke sett den ennå.... Huffda....
Har du sett den nå? Hva synes du? Bruttern syntes den var ok.... Vi kan umulig ha samme far.. ::) ;)

-erib
 

finn

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.07.2003
Innlegg
61
Antall liker
0
Pirates of the c. nr:3. 2 timer og 50min med ræl. :-[ :-[
populær film. hadde nesten full sal på fredag.
For det meste fjortisjenter.
Skal kjøre den i kveld igjen. Huff huff.
 

OS

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
1.587
Antall liker
11
Torget vurderinger
3
Filmer med han litt indianer-lignende amerikaneren som jeg ikke husker navnet på i farta. Så vidt jeg husker så produserer han filmene selv også. Utrolig dårlige filmer. EDIT: Steven Seagal er det jeg mener.

Jeg er enig i at norske 80-talls filmer er dårlige. Ta Orions Belte f.eks. Lyden er dårligere enn i en amerikansk 50-talls TV-serie.

mvh,
OS
 

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Innlegg
7.000
Antall liker
5.924
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
jowil skrev:
Det er vel kanskje ikke den dårligste filmen jeg har sett, men jeg vil bare fraråde dere å lytte til anbefalinger av Until Death, den siste filmen fra Jean-Claude Van Damme. All verdens make-up kan ikke skjule en dårlig skuespiller.

Edit: :p

Nemlig :)
 

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
3.677
Antall liker
6
erib skrev:
roffe skrev:
[...]Van Helsing....[...]
Ånei.... kjøpte den på storsalget på play.com nylig jeg også, og har ikke sett den ennå.... Huffda....
Har du sett den nå? Hva synes du? Bruttern syntes den var ok.... Vi kan umulig ha samme far.. ::) ;)
Nei. Har bare sett filmer med kona i det siste, og hun har ikke plukket den ut fra bunken med usette filmer så langt... Så jeg har fortsatt noe å grue meg til. ;)
 
Topp Bunn