O
OivindJ
Gjest
Solaris?
Med kluuuunii
Med kluuuunii
Ja, smaken er som baken. Jeg synes faktisk ikke "Waterworld" var så ille at den stiller i versting-klassen. Det som var ille var at den kostet så sinnsykt mye å lage uten at resultatet ble bedre enn det ble.Jaja. Smaken er delt. Akkurat slik som baken.
Den vannfilmen til Kevin Costner (het vel Waterworld) var rimelig ille.
Waterworld var da slettes ikke så ille, skjønner egentlig ikke at den filmen trekkes frem hver gang man nevner flopp.Jaja. Smaken er delt. Akkurat slik som baken.
Den vannfilmen til Kevin Costner (het vel Waterworld) var rimelig ille.
I det siste har jeg begynt å se endel filmer som ikke nødvendigvis er "top of the pops" eller man enn kaller det. Det å velge den dårligste filmen man har sett er ikke lett, men for å gjøre det litt lettere har jeg laga ei liste som vil (forhåpentligvis ikke) bli regelmessig oppdatert:
Bygdefjompens shit list for rævva filmer
Næ så vi slang med leppa nå da ;o)Tror denne listen er laget av en nevrotisk bygdefjomp ja :-* ja... Endel dårlig på listen er det nok men
Denne listen må være laget av noen med dårlig utviklet bløt amerikansk sans for humor og angst for vold og blod på lerretet. Film er ikke bare barne TV.
Joda, kunne ikke dy meg når noen snakket stygt om mesterverket Dead or Alive. Må jo slenge litt drit da... Få filmer har en så actionfylt og stilfull begynnelse som denne. De første 10 minuttene er verdt filmen alene. Og skildringen av de japanske gangsterene som noen bedritne psykopatiske drittsekker og ikke som glamorøse robin hood figurer er hardtslående. Og humoren er beksvart.Næ så vi slang med leppa nå da ;o)
Helt enig . Temaet var jo utvilsomt fremmedgjøring. Og de brukte ikke akkurat antydningenes kunst.mazzy_star skrev:"Den brysomme mannen". Fytte katten for en møkkafilm. Kan ikke for mitt bare liv fatte og begripe hallelujastemningen denne filmen fikk. Prøvde å se filmen med kommentatorspor for å se om det var et skjult budskap jeg hadde gått glipp av, men nei, filmen er etter min mening særdeles overvurdert!!!
Lin
Jeg elsker Johnny Depp; You better be ready to jump, down on jump street.havar skrev:Dårligste film...
Hmm, jeg har nok dessverre sett en god del elendige filmer, men jeg kan ikke komme på alle titlene. Jeg vil derfor nøye meg med å nevne film som har oppnådd stor popularitet, men som jeg synes er crap.
Fellesnevner: Johnny Depp
Fyrens spillestil ødelegger alle filmene han er med i. Han overspiller så til de grader, at hele filmen blir en parodi på seg selv. Jeg fatter ikke med min beste velvilje, at noen kan like en film med Johnny Depp på rollelisten!
Sånn, det var en av mine mange sterke meninger... ;D
Ånei.... kjøpte den på storsalget på play.com nylig jeg også, og har ikke sett den ennå.... Huffda....erib skrev:Å herregud, i helga KJØPTE jeg Van Helsing....
Det tror jeg er den tåpeligste filmen jeg har sett!
-erb
He he, faktisk tror jeg Keith Richards ville vært en bedre sjørøver. 8) Igjen, min mening...Valentino skrev:Johny Depp er ok. Mannen har jo skapt sin mest kjente rollefigur ved intense studier av Keith Richards.
Så en skikelig stjernelagsfilmatisering av Shakespeares "En Midtsommernattsdrøm" forleden. Ikke den dårligste filmen jeg har sett, men resutatet var nedslående castingutgiftene tatt i betraktning.
Har du sett den nå? Hva synes du? Bruttern syntes den var ok.... Vi kan umulig ha samme far.. :roffe skrev:Ånei.... kjøpte den på storsalget på play.com nylig jeg også, og har ikke sett den ennå.... Huffda....erib skrev:Å herregud, i helga KJØPTE jeg Van Helsing....
Det tror jeg er den tåpeligste filmen jeg har sett!
-erb
jowil skrev:Det er vel kanskje ikke den dårligste filmen jeg har sett, men jeg vil bare fraråde dere å lytte til anbefalinger av Until Death, den siste filmen fra Jean-Claude Van Damme. All verdens make-up kan ikke skjule en dårlig skuespiller.
Edit:
Nei. Har bare sett filmer med kona i det siste, og hun har ikke plukket den ut fra bunken med usette filmer så langt... Så jeg har fortsatt noe å grue meg til.erib skrev:Har du sett den nå? Hva synes du? Bruttern syntes den var ok.... Vi kan umulig ha samme far.. :roffe skrev:[...]Van Helsing....[...]
Ånei.... kjøpte den på storsalget på play.com nylig jeg også, og har ikke sett den ennå.... Huffda....