shoot'em up er jo bare en genialt underholdende action film! ;DSOA skrev:Har sett mange dårlig filmer, men nylig så jeg "shoot'em up" og den tar kaka tror jeg. Makan til tøv. Ubegripelig at en ellers god skuespiller som Clive Owen har takket ja til denne rollen....
Den største dritten jeg har sett på lenge. Sovnet etter en drøy time og gadd ikke spørre kona hvordan det gikk en gang. Håpløs story, elendig design og scener og ufattelig dårlige skuespillerpresatsjoner.Holmium skrev:Mr & Mrs Smith
Enig! Slutten ble for tåpelig og usannsynlig og hvorfor?HCS skrev:...for en som liker sci-fi var Sunshine noget spes... Men sikkert noen som skjønte den også...Effektene var gode, men historien ble litt for rotete...
Enig med denne. Klart först ca 15 minutter, men gav den en ny sjanse en annen dag, men etter 10 min. til var det definitivt over. Bedritent möl og noe av det vaerste jeg har sett av höybudgettfilmer paa svaert lenge.Casle skrev:Akkurat nå må jeg si Fantastic 4, Silver Surfer, fy f..n for noe j.vla møl. Jeg klarte bare 25 minutter av filmen igår før jeg skrudde av hele greia. Jeg tror jeg aldri har sett en høybudsjett film som var så dårlig regissert, jeg må finne ut hvem som hadde regien og produksjonen så jeg kan holde meg unna...
En regissørs jobb er jo bl.a å få dialog og handling til å virke så troverdig som mulig, men i denne filmen så var det en lidelse å se skuespillerene snakke til hverandre, de virket elendige, alt virket påtatt og falskt... har sjelden sett noe så innmari dårlig.
/C
Har du sett Mr & Mrs Smith? DEN var dårlig den!!!Gjestemedlem skrev:Enig med denne. Klart först ca 15 minutter, men gav den en ny sjanse en annen dag, men etter 10 min. til var det definitivt over. Bedritent möl og noe av det vaerste jeg har sett av höybudgettfilmer paa svaert lenge.
Hvis de tar en titt på Santas Slay og eks Bloodrayne tror jeg mange vil forandre svar.roffe skrev:Jeg må si at folk her virkelig ikke har sett mye dårlig film...
Mr & Mrs Smith er etter min mening en underholdende film med mye humor, rytme og driv.
Jo, men blant filmer der man ikke burde forstått av tittelen at dette var møkk, tar de vi nevner prisen.gorg skrev:Hvis de tar en titt på Santas Slay og eks Bloodrayne tror jeg mange vil forandre svar.
Jeg synest faktisk den var ganske morro for ren actionfilm å være.erato skrev:Har du sett Mr & Mrs Smith? DEN var dårlig den!!!Gjestemedlem skrev:Enig med denne. Klart först ca 15 minutter, men gav den en ny sjanse en annen dag, men etter 10 min. til var det definitivt over. Bedritent möl og noe av det vaerste jeg har sett av höybudgettfilmer paa svaert lenge.
The 300 var jo rå!tuco skrev:
Nuvel, den siste var faktisk et steg i riktig retning. IMHO. Kurt Russell i bedre form enn på lenge.LydMekk skrev:Smith'erne og 300 er faktisk gode filmer IMO.
De siste til Tarantino begynner å lukte derimot...Kill Bill var geniale men de siste er bare makkverk.
Hvis den er kjedelig, så skulle jeg vel likt å vite hva slags andre filmer du ser. Men det hører sikkert til i en annen tråd.emokid skrev:Vanskelig, men trolig Ringenes Herre. Gud, å kjedelig.
Helt enig her ! På veg ut av kinosalen lurte jeg på hva alle de folka egentlig holdt på med der framme. Bare tull alt sammen.emokid skrev:Vanskelig, men trolig Ringenes Herre. Gud, å kjedelig.
Gir Aktuell Rapport ut bøker? Fortell!!!Jurassic skrev:Dvs. at jeg finner større litterære kvaliteter i en Aktuell Rapport bok.
Mhm, ulidelig kjedelig fra start til slutt og fullstappet med kvalmende klisjeer og folk som snakker i floskler.up skrev:Helt enig her ! På veg ut av kinosalen lurte jeg på hva alle de folka egentlig holdt på med der framme. Bare tull alt sammen.emokid skrev:Vanskelig, men trolig Ringenes Herre. Gud, å kjedelig.
Og så varte det så forferdelig lenge !
up
De gir ut novellesamlinger, er å få kjøpt i kiosker og bensinstasjoner.erato skrev:Gir Aktuell Rapport ut bøker? Fortell!!!Jurassic skrev:Dvs. at jeg finner større litterære kvaliteter i en Aktuell Rapport bok.
Demolition Man! Kongefilm! Kalkun-nivå. Et par pils på busstur med gutta så ler man seg i hel (i hvertfall gjorde vi det)OKA skrev:Mange kandidater her, for ikke så lenge siden var det en helt fantastisk dårlig film (på tv) med Wesley (?) Snipe og Sylvester Stallone. Husker ikke tittel, så bare litt. Enig med at B-filmer har en viss sjarm selv om de skulle være elendige. Lettere å tenke kalkun om pretensiøse, påkostete saker. Selv om norsk film har tatt seg kraftig opp (ikke minst ved at det er flere uavhengige filmskaper. Jenteklubben grei der regisørene satt på begge sider av bordet når statlig støtte ble utdelt skapte intet minneverdig.) har det vært utrolig mye dårlig. Største problemet for norsk film har dog vært skuespillerne som med sitt overspill og scenespråk ble patetisk på lerrett.
Matador æ'kke så gærn. Forfylla Hitman som har fått "shaken"!Baard skrev:Alle filmer med Pierce Brosnan i hovedrollen.
Hobbitten er en barnebok.Jurassic skrev:Vil si at boka Hobbiten er omtrent på samme nivå som Anne B. Ragdes bøker. Dvs. at jeg finner større litterære kvaliteter i en Aktuell Rapport bok.