S
svk
Gjest
Ingenting er feilfritt. Hatt den noen år. Gav 499 for den.
Så kan vel si meg fornøyd.
Så kan vel si meg fornøyd.
Bra ang batterikapasitet nå (iPhone X),så det lover bra. Har fått en del nye funksjoner bla i sms, fått brukermåler hvor det måles hovr mye man benytter mobien og dens apper (kan heldigvis deaktiveres), der man kan se hvor ofte man benytter mobilen og til hva. Er litt «bugs» når man skal paste tekst fra nett. Ellers synes jeg mange ting har fått raskere responsHoppet av Beta for ett år eller to siden.
Ble mye rør med batterikapasiteten på betautgavene en periode. Hvordan er det nå? Fungerer det fint?
Det kan vel ha med at min gamle Macbook fra 2009 stoppet oppdatering på OSX 10.11 El Capitan. "Ingen oppdatering tilgjengelig"Underlig. Alle bildene jeg tar på min iPhoneX dukker automagisk opp i Bilder på alle Macene mine.
Funker bra til min mor til å surfe og se på youtube. Ikke så mye annet. Man kan jo bruke Google sin officepakke men det blir en backup-løsning, ikke til primær produktivitetsarbeide.noen som har gode erfaringer med chromebook?
Stemmer dette? Er det ikke bare at man må ha Skylake eller helst Kaby Lake, for å få full maskinvareavspilling? Dvs. man får spilt av formatene på eldre Macer også, men da går det på ren software avspilling. Men, har men for gammelt OS, så ligger ikke støtten der, og da må man evt. finne 3. parts programmer for å kunne spille av formatene.Du kan jo velge i kamerainnstillingene å ikke bruke HEIC og HEVC (innstillingen som heter "mest kompatibel"). Kan godt tenke meg at gammelt OS på en eldre Mac har en rekke begrensninger i forhold til synkronisering med siste iOS. Når det gjelder bilde/videoformatene trenger du også en Intel Skylake eller nyere CPU for å bruke dem.
Sylskarp observasjon det der.Morsomt at man er skeptisk til Google og forretningsmodell men velger å øse pengene sine over apple
Egentlig ikke, men retningen de har tatt i senere år med lodda ram, ssd, dongler, thermal throttling osv skjønner ikke jeg at kunder finner seg i. Når de gjelder data er de vel ikke mye bedre eller værre enn andre.Sylskarp observasjon det der.Morsomt at man er skeptisk til Google og forretningsmodell men velger å øse pengene sine over apple
Microsoft Surface som du vurderer er akkurat like lite reparerbar som en moderne Macbook. Surface Laptop har et fastlimt tastatur dekket av alacantara som garantert kommer til å bli slitent og ekkelt lenge før maskinen er oppbrukt. Og skal du ha USB-C på en Surface så selger de en helt latterlig stor dongle til å koble inn i den proprietære Surface-porten når du er ferdig å se på annonsene som er innebygget i Windows 10.så nå bruker jeg kun ms og google
Apple selger deg et produkt. Dette kan du bruke som du vil, og er du ikke fornøyd kan du bytte til noe annet. De sporer deg ikke, og behandler de dataene du har bedt dem ta vare på med respekt (dvs. selger dem ikke til andre). De valgene Apple tar er teknologisk begrunnet (og basert på deres kunnskap om brukere generelt).Morsomt at man er skeptisk til Google og forretningsmodell men velger å øse pengene sine over apple