Politikk, religion og samfunn Den europeiske flyktning- og migrasjonskrisen

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.215
    [

    Selv om jeg skulle ønske du hadde rett, hvor har du det ifra?
    Larson reagerer selvsagt på begrepet "velferdsmigranter" - det har vi jo ikke i følge ham.

    Men da regner jeg jo med at han støtter opp hurtig hjemsendelse av de som ikke har beskyttelsesbehov, gammel og som ung, for å holde landet fortsatt fritt for "velferdsmigranter".

    Mvh
    OMF
    Selvsagt vil jeg det. Har de ikke beskyttelsesbehov så skal asylsøknaden avslås. Prosessen skal være hurtig og rettferdig, og samtidig respektere rettsikkerheten. Og menneskerettighetene
     

    OMF

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2002
    Innlegg
    15.861
    Antall liker
    8.856
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    14
    Og igjen er du på ville veier. Jeg snakker ikke om kriterie for oppholdstilatelse og det tror jeg ikke så mange andre gjør heller. Det er PROBLEMATIKKEN rundt dette vi diskuterer, for du er vel enig i at det kan oppstå en viss problematikk? Jeg lurer på om det ikke var deg som så ofte påpekte andres stråmenner for litt siden, kanskje du bør tenke litt over det selv?
    Problematikken rundt velferdsmigranter fra 3. verden. Ja. Hvordan kommer de inn? Hvor er dem?
    For å komme inn i landet fra den 3. verden må du a) ha innreisetillatelse. b) søke om asyl.
    Velferdsmigranter får ikke innreisetillatelse.
    Si ifra når du klarer å lese det som skrives, så tar vi debatten etter det.
    Når terrenget ikke stemmer overens med kartet så justerer man kartet.

    Hvor er disse velferdsmigrantene (edit: fra 3. verden) dere snakker om? Hvem er dem? og hvordan kom de hit? Eller er dette også kun semantikk?
    Man har i forvaltningen etterhvert innarbeidet et utrykk som heter "åpenbart grunnløse søkere" - er det helt skivebom å kalle disse for velferdsmigranter...?

    Mvh
    OMF
     
    C

    cruiser

    Gjest
    Det er det selvsagt ikke og det er åpenbart at disse skal returneres med første fly. Det er vel også innarbeidet en praksis at de som havner i den kategorien skal hurtigbehandles.
     
    C

    cruiser

    Gjest
    Når det gjelder "unge" afghanere så er hvertfall ikke jeg overbevist om at ikke innvandringsregulerende hensyn trumfer sikkerhet her. Vi er tross alt et av få europeiske land som angivelig returnerer til afgahnistan for øyeblikket.
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Når det gjelder "unge" afghanere så er hvertfall ikke jeg overbevist om at ikke innvandringsregulerende hensyn trumfer sikkerhet her. Vi er tross alt et av få europeiske land som angivelig returnerer til afgahnistan for øyeblikket.
    Eh.. "innvandringsregulerende hensyn" og "sikkerhet" er jo egentlig synonymer.

    Vi har nok av dem allerede.
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    2.676
    Sted
    Liten by
    Hmmm, uten å gå god for opplysningen som kommer frem eller måten det er hentet på, her kunne det vært morsomt med en kommentar fra Larson på dette med velferdsmigranter. Det kan ved første øyekast se ut som vi har med nettopp dette å gjøre?
     

    Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.215
    Si ifra når du klarer å lese det som skrives, så tar vi debatten etter det.
    Når terrenget ikke stemmer overens med kartet så justerer man kartet.

    Hvor er disse velferdsmigrantene (edit: fra 3. verden) dere snakker om? Hvem er dem? og hvordan kom de hit? Eller er dette også kun semantikk?
    Man har i forvaltningen etterhvert innarbeidet et utrykk som heter "åpenbart grunnløse søkere" - er det helt skivebom å kalle disse for velferdsmigranter...?

    Mvh
    OMF
    Og disse får ikke opphold og blir kastet rett ut av landet. Så hva er poenget med å diskutere utdanningsnivået til personer som ikke befinner seg i Norge?
     

    Voff

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.11.2006
    Innlegg
    11.042
    Antall liker
    8.288
    Torget vurderinger
    1
    Og disse får ikke opphold og blir kastet rett ut av landet. Så hva er poenget med å diskutere utdanningsnivået til personer som ikke befinner seg i Norge?
    Det er jo disse som skal kastes ut av landet det hyles og bæses over.....
     
    D

    Danke

    Gjest
    Nå har alle drivet å kriget og gøret rundt i Afghanistan helt siden England, Sovjet og Norge USAs tid på tur...

    Og så lurer man på hvorfor det er krig, altså det var jo ikke krig for krig, men en krig for å få fred.

    Dette poenget faller helt isammen med 1984 komedien om Fredsministeriet som driver med krig.


    Det er IKKE riktig å sende tilbake folk til Afghanistan nå, jeg er ikke selv interessert i å ha mange Afghanere i Norge, men det endrer ikke det faktum at det er FEIL å sende de ut til et land i krig.

    De innvandringspolitiske punktene kjører her over menneskerettighetene. Med godt flertall på Stortinget vel å merke, men det endrer ikke faktum at det er feil, mot avtaler vi selv har signert.
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.546
    Antall liker
    7.866
    Torget vurderinger
    0
    Leste her et sted, husker ikke hvor, at risikoen ved å flytte til Kabul og bli skutt der for en 18 åring, tilsvarer omtrent risikoen en amerikansk 18 åring har for å bli skutt i USA!

    Bør vi gi alle amerikanske 18 åringer automatisk asyl i Norge?

    Da jeg ikke husker hvor jeg leste det kan jeg ikke innestå for at statistikken er helt korrekt, men det skulle ikke forbause meg om det stemmer.
     
    D

    Danke

    Gjest
    Leste her et sted, husker ikke hvor, at risikoen ved å flytte til Kabul og bli skutt der for en 18 åring, tilsvarer omtrent risikoen en amerikansk 18 åring har for å bli skutt i USA!

    Bør vi gi alle amerikanske 18 åringer automatisk asyl i Norge?

    Da jeg ikke husker hvor jeg leste det kan jeg ikke innestå for at statistikken er helt korrekt, men det skulle ikke forbause meg om det stemmer.
    Jeg ber om at du skaffer link, men jeg tror på det du sier. Våpenlovene i USA er helt fucka opp, og selvom skoler og hotellfester blir utryddet Holocaust vei av muslimer og hvite endrer ikke kula.


    Jeg har et forslag, lurer på hvorfor det ikke allerede er gjort.. Dersom USA eller Norge er involvert i en krig et eller annet sted. Så pålegges hver amerikanske borger, NATO medlemsland innkludert nordmenn 1-2000 kr ekstra i måneden i krigsskatt, for å oppveie for alle uskyldige offer, samt nedbombede hus osv..

    Dette ville sef gjort krig mye mer upopulært i USA, men også i Europa, og folk ville tenkt seg om to ganger før de hylte Bomb Bagdad....


    Da kunne man også laget primitive landsbyer litt mer eksklusive enn flyktingetelt i Feks Syria og Afghanistan, der folk kunne bodd, gått på skole, få sykehjelp osv....

    Da ville vi ikke fått flyktnigner, men tatt krigskatten over skatteseddelen så lenge vi gører rundt i Afghanistan.


    Jeg tror dette hadde vært særs effektivt i verdenssamfunnet, men det er vel derfor nettop at slik skatt ikke er innført....
     
    Sist redigert:

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.546
    Antall liker
    7.866
    Torget vurderinger
    0
    I og med at jeg ikke husker hvor jeg leste dette er det "litt" vanskelig å skaffe link.

    For øvrig er USAs voldsproblemer noe som ikke løses med nye vårpenlover. Den båten har gått ikke for år siden, den gikk for flere tiår siden!
     
    D

    Danke

    Gjest
    I og med at jeg ikke husker hvor jeg leste dette er det "litt" vanskelig å skaffe link.

    For øvrig er USAs voldsproblemer noe som ikke løses med nye vårpenlover. Den båten har gått ikke for år siden, den gikk for flere tiår siden!
    Kødder litt nå vel?
    I Norge så har vi hatt våpenamnesti flere ganger. Jeg tror ikke USA har hatt interesse i sånt. Når man har våpenamnesti et halvår for innlevering av ulovlige våpen etc og deretter skjerper våpenlovene, så vil det få effekt. Garantert.

    Når du kommer med påstander som du ikke husker hvor du har lest? Med utdropstegn.. At hele USA er like farlig som Kabul?
    USA har store forskjeller både geografisk og storbymessig, det vet du sikkert.

    Lov til å eie automatvåpen, og alt mulig og modifisere til maskingevær?`

    Eneste grunnen til at det er sånn vill vest Kabul tilstander enkelte steder i USA er fordi våpenlobbyen overstyrer politikken. De har ikke engang bakgrunnsjekk av psykiske syke...

    Altså det er fult lovlig for en la oss si Scizofren å eie ganske mange automatvåpen og full pakke....


    Jeg synes Krigs-skatt forslaget mitt er godt.. Vil USA bombe IRAK? 2000kr pr innbygger i ekstra skatt...

    Dersom dette hadde vært gjort hadde vi ikke hatt noen syria, irak eller Afghanflyktinger idag.
     
    Sist redigert:

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.546
    Antall liker
    7.866
    Torget vurderinger
    0
    Det du kaller auto er sånn til info halv-auto. Men skitt i det.

    Hvordan har du tenkt å få kontroll på alle de millioner av våpen som allerede er i omløp? Det er i praksis ikke mulig.
     
    D

    Danke

    Gjest
    Det du kaller auto er sånn til info halv-auto. Men skitt i det.

    Hvordan har du tenkt å få kontroll på alle de millioner av våpen som allerede er i omløp? Det er i praksis ikke mulig.
    Vel om det er bakgrunnsjekk på hillbilly psykoer og terrormuslimer så blir våpen konfiskert, alternativt så hives folk i fengsel for ikke å levere inn.

    Våpenamnesti i forkant har vært effektivt i lille Norge, i USA med litt værre fengselstraffer så tror jeg det er mer effektivt.

    Det skjer jo ingenting om man ikke regulerer noenting.
     
    D

    Danke

    Gjest
    Det fox Trump tullet om at ikke det er Våpen som dreper folk er bullshit btw.

    Dersom et gjenmedlem har 20 mindre HALV automatiske våpen, så blir færre drept.
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.546
    Antall liker
    7.866
    Torget vurderinger
    0
    Danke,

    Du vet nok ikke mye om mentaliteten i USA. I samme øyeblikk som regjeringen i Washington ( som amerikanerne har null, om ikke negativ, tiltro til ) snakker høyt om å konfiskere skytevåpen har vi borgerkrigen II:

    Det er nettopp slikt "The Second Amendment" er er tenkt til. Et bevepnet folk som skal kunne gjøre væpnet opprør om sentralregjeringen finner på undertrykkende tiltak! De våpen som er der ute vil i USA aldri bli levert inn frivillig.
     
    D

    Danke

    Gjest
    Danke,

    Du vet nok ikke mye om mentaliteten i USA. I samme øyeblikk som regjeringen i Washington ( som amerikanerne har null, om ikke negativ, tiltro til ) snakker høyt om å konfiskere skytevåpen har vi borgerkrigen II:

    Det er nettopp slikt "The Second Amendment" er er tenkt til. Et bevepnet folk som skal kunne gjøre væpnet opprør om sentralregjeringen finner på undertrykkende tiltak! De våpen som er der ute vil i USA aldri bli levert inn frivillig.
    Jeg kan ikke så mye om USA, men vet godt om den historien.

    Svaret er at grunnloven er utdatert mye mer enn Gud i Norske grunnloven.

    Dersom en privat milits i deler av USA som bestemmer seg for å styrte Donald Tyrannen med atomarsenal og all mulige andre smarte bomber, ubåter og fly..

    Da ler jeg og sier happy sjølmord...

    Staten har overmannet den jevne manns milits omtrent siden det britiske imperiets nedgang.

    Den grunnlovsteksten var avleggs allerede før første verdenskrig..

    Latterlig, altså ikke du, men argumentet om "grunnloven".
     
    D

    Danke

    Gjest
    Om de ikke leverer inn, så havner de i inntil 3 års fengsel i USA der ikke ting er enkelt.

    God nok motivasjon det, alle våpen som ikke er gjort rede for.. er lik hardcore straff...
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.546
    Antall liker
    7.866
    Torget vurderinger
    0
    Om de ikke leverer inn, så havner de i inntil 3 års fengsel i USA der ikke ting er enkelt.

    God nok motivasjon det, alle våpen som ikke er gjort rede for.. er lik hardcore straff...
    Funker ikke slik der borte. Det blir garantert revolusjon og Nasjonalgarden vil nok være på "folkets" side og mot regjeringen. Blir garantert grisete. Politiet vil helt sikkert ikke delta i våpenbeslag og meget mulig vil store deler av Forsvaret også gå mot regjeringen. Forsøk å slakte en ku i India, du får samme resultat om du som president sier høyt at folk skal levere inn sine våpen!

    Hadde det ikke vært for dette ville nok en eller annen president ha gjort det for lenge siden.

    Men jeg er altså ikke uenig med deg i at NRA sin policy er så "far out" at det er tragisk. Krever at psykisk syke og kriminelle skal ha rett til å eie skytevåpen????
     
    • Liker
    Reaksjoner: PKG
    D

    Danke

    Gjest
    Om de ikke leverer inn, så havner de i inntil 3 års fengsel i USA der ikke ting er enkelt.

    God nok motivasjon det, alle våpen som ikke er gjort rede for.. er lik hardcore straff...
    Funker ikke slik der borte. Det blir garantert revolusjon og Nasjonalgarden vil nok være på "folkets" side og mot regjeringen. Blir garantert grisete. Politiet vil helt sikkert ikke delta i våpenbeslag og meget mulig vil store deler av Forsvaret også gå mot regjeringen. Forsøk å slakte en ku i India, du får samme resultat om du som president sier høyt at folk skal levere inn sine våpen!

    Hadde det ikke vært for dette ville nok en eller annen president ha gjort det for lenge siden.

    Men jeg er altså ikke uenig med deg i at NRA sin policy er så "far out" at det er tragisk. Krever at psykisk syke og kriminelle skal ha rett til å eie skytevåpen????

    Vel nå har det aldri kommet noen lover på lenge om regulering, sånne ting at man ikke skal ha lov til å kjøpe kits der man gjør halv til fullavtomatisk som han wackoen i Las Vegas er jo egentlig en selvfølge, det at psykisk syke, militante muslimekstremister eller nazister ikke skal ha lov er en annen selvølge.

    Folket er jo for strengere reguleringer, jeg er enig med deg at enkelte rednecks og andre gjerne vil beholde pistolen sin... Men vi snakker om våpen som passer mer til strid, halvautomatisk osv.... Det er NRAs makt som er hovedårsaken til at det ikke kommer reguleringer. Grunnloven er oppe til vurdering, etter at barneskoler og massevis av folk er meid ned. De som skrev grunnloven hadde snudd seg i grava om de så alt syke som skjer. Det var av hensyn til beskyttelse av folket loven ble laget, de tenkte vel ikke at folk skjøt ned barneskoler og hoteller, kirker med maskingevær eller halvautomatisk.


    Du vet vel at Geværlagene i Norge har litt den samme funksjonen? Altså ikke for å styrte tyrann på stortinget, men for å sikre at vanlige folk er bevæpnet og kan skyte om det blir krig. Men dersom man ikke er medlem av et geværlag/skyteklubb eller ikke har jegerprøve/lisens så har man ikke lov til å eie skytevåpen.

    Dessuten har jo geværlagene oppsikt med medlemmene, dersom det kommer 20 allah akbar folk på en gang og vil ha våpen, så ringer man politiet.


    Det er jo eksempler på folk i Norge som ikke burde ha våpen, feks komikeren Kristian Valen...
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.546
    Antall liker
    7.866
    Torget vurderinger
    0
    Om de ikke leverer inn, så havner de i inntil 3 års fengsel i USA der ikke ting er enkelt.

    God nok motivasjon det, alle våpen som ikke er gjort rede for.. er lik hardcore straff...
    Funker ikke slik der borte. Det blir garantert revolusjon og Nasjonalgarden vil nok være på "folkets" side og mot regjeringen. Blir garantert grisete. Politiet vil helt sikkert ikke delta i våpenbeslag og meget mulig vil store deler av Forsvaret også gå mot regjeringen. Forsøk å slakte en ku i India, du får samme resultat om du som president sier høyt at folk skal levere inn sine våpen!

    Hadde det ikke vært for dette ville nok en eller annen president ha gjort det for lenge siden.

    Men jeg er altså ikke uenig med deg i at NRA sin policy er så "far out" at det er tragisk. Krever at psykisk syke og kriminelle skal ha rett til å eie skytevåpen????

    Vel nå har det aldri kommet noen lover på lenge om regulering, sånne ting at man ikke skal ha lov til å kjøpe kits der man gjør halv til fullavtomatisk som han wackoen i Las Vegas er jo egentlig en selvfølge, det at psykisk syke, militante muslimekstremister eller nazister ikke skal ha lov er en annen selvølge.

    Folket er jo for strengere reguleringer, jeg er enig med deg at enkelte rednecks og andre gjerne vil beholde pistolen sin... Men vi snakker om våpen som passer mer til strid, halvautomatisk osv.... Det er NRAs makt som er hovedårsaken til at det ikke kommer reguleringer. Grunnloven er oppe til vurdering, etter at barneskoler og massevis av folk er meid ned. De som skrev grunnloven hadde snudd seg i grava om de så alt syke som skjer. Det var av hensyn til beskyttelse av folket loven ble laget, de tenkte vel ikke at folk skjøt ned barneskoler og hoteller, kirker med maskingevær eller halvautomatisk.


    Du vet vel at Geværlagene i Norge har litt den samme funksjonen? Altså ikke for å styrte tyrann på stortinget, men for å sikre at vanlige folk er bevæpnet og kan skyte om det blir krig. Men dersom man ikke er medlem av et geværlag/skyteklubb eller ikke har jegerprøve/lisens så har man ikke lov til å eie skytevåpen.

    Dessuten har jo geværlagene oppsikt med medlemmene, dersom det kommer 20 allah akbar folk på en gang og vil ha våpen, så ringer man politiet.


    Det er jo eksempler på folk i Norge som ikke burde ha våpen, feks komikeren Kristian Valen...
    Valen, ENIG!!

    Det du kaller "geværlag" er vel Det Frivillige Skyttervesen, DFS. Det er den organisasjonen som organiserer de lokale "skytterlagene" rundt om. De samme som har "Landsskytterstevnet" hvert år. Det er vel i dag mest sett på som en sport/idrettsorganisasjon. Men i realiteten er dette norges eneste lovlige paramilitære organisasjon. Den ble dannet for å lære nordmenn å skyte svensker. I et fattig land hadde man ikke råd til at soldatene bommet på svenskene så har ble det satt i gang skytetrening. Målet var at ett "pang" skulle bety en død svenske!

    Som tidligere tror jeg USA er et "lost cause" for selv om visse våpendeler blir fobudt er det ikke her det virkelige problemet ligger. Problemet ligger i at alt for mange synes at det er greit å drepe familie, venner, skolekamerater, kolleger etc etc hvis livet går deg i mot. Mange av disse massemorderne er ikke engang politisk motiverte terrorister. Det kunne man faktisk hatt mulighet til å forstå på en rasjonell måte. Men at du møter en hump på livets landevei skal gi deg rett til å drepe uskyldige har jeg aldri og kommer jeg aldri til å forstå.
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Det er visst endel oktoberbarn i Tyskland også

    https://www.thelocal.de/20171208/teen-asylum-seeker-on-trail-for-freiburg-murder-was-33-says-father

    Hussein K. is currently on trial over the rape and murder of a 19-year-old student. He told migration authorities he was 17 and that his father was killed in Afghanistan. But now his father, alive and well in Iran, has told the court his son is 33.

    Hussein K. had told German immigration authorities that he had fled Afghanistan after his father was killed in battles with Taliban fighters. Due to the fact that he also said he was 17, he was treated by German authorities as an unaccompanied minor and given foster parents.
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.003
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Mer nedslående lesning:

    Alice Schwarzer im Interview über Islam und Antisemitismus

    Nur gibt es in Deutschland ein zusätzliches Problem, das ich seit über zwanzig Jahren sehe: Das sind die Islamverbände, allen voran der „Zentralrat der Muslime“, der sich in Anspielung auf den „Zentralrat der Juden“ so genannt hat. Die meisten dieser Muslimverbände sind schriftgläubig, orthodox, wenn nicht gar islamistisch. Sie waren bisher die privilegierten Gesprächspartner von Politik und Kirchen. Dabei repräsentieren sie nur ganz wenige Prozent der Muslime in Deutschland. Die Mehrheit der bei uns lebenden Muslime ist aufgeklärt und will keinen Gottesstaat, sondern die Demokratie, und nur eine von vier Musliminnen trägt ein Kopftuch. Nach dem Attentat auf die Redaktion von „Charlie Hebdo“ im Januar 2015 hat Bundeskanzlerin Angela Merkel dankenswerterweise eine Solidaritätskundgebung vor dem Brandenburger Tor organisiert. Aber mit wem stand sie da Arm in Arm? Ich konnte es kaum fassen: mit Aiman Mazyek, dem Vorsitzenden des „Zentralrates der Muslime“.
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    ^ "Etter mordet på "Charlie Hebdo" i januar 2015 organisert den tysk kansler Angela Merkel heldigvis et solidaritetssamarbeid foran Brandenburger Tor. Men hvem var hun i arm med? Jeg kunne nesten ikke tro det: med Aiman ​​Mazyek, leder av "Central Council of Muslims".

    Nedslående, indeed :(
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Og så tilbake til Europa der føleriet har tatt helt overhånd
    Forklar en stakkars ignorant & undermåler:

    - hva er føleri,
    - hva er overhånd (selv om jeg muligens aner det, men please a dog)
    - hvem er det du egentlig hinter til?


    Cheers!
     

    Roald

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2005
    Innlegg
    5.284
    Antall liker
    2.530
    Torget vurderinger
    1
    Trodde egentlig de to videoene var nok, men men

    En tilstand der subjektivitet får styre helt frikoblet fra realitetene
    Overhånd, overtak, dominerende, ledende, førende osv

    Den lista er ganske lang, men med litt fantasi og youtube snuttene over vil man nok havne på rett banehalvdel :)
     

    Roald

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2005
    Innlegg
    5.284
    Antall liker
    2.530
    Torget vurderinger
    1
    Som med mye annet er det heller ikke problemfritt i svømmehaller……..

    Ansatte ved en svømmehall i Hanover i Tyskand ble truet og trakasserte etter at de ga muslimske kvinner beskjed om å ikke benytte bassengvannet til å farge håret, eller bruke jeans og andre ytterklær i vannet.

    De ansatte skal ha sagt at de også ble truet av de muslimske kvinnenes mannlige slektninger. Dette fremkommer i lekkede konfidensielle dokumenter fra et møte i en av byens komiteer. Talskvinne for bystyret, Ulrike Serbent, bekrefter at kvinnene som skapte problemene var muslimer. Dette rapporterer Die Welt.

    Hendelsen ble først ikke publisert. Serbent sier at dette var fordi man ville unngå fremmedfrykt.

    – Vi ville unngå å skape en fremmedfiendtlig tone, sier hun.

    Muslimske kvinner truer ansatte i tysk svømmehall | Resett

    De muslimske kvinnene skal ha benyttet vanlige klær i bassenget og brukt vannet til å farge håret sitt. Dessuten tok de med mat og hadde “picnic” ved bassengkanten, og de etterlot seg store mengder søppel. Hendelsen skal ha funnet sted på svømmehallens kvinnedag, som er blitt innført etter press fra den muslimske minoriteten i byen.
     

    Roald

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2005
    Innlegg
    5.284
    Antall liker
    2.530
    Torget vurderinger
    1
    De kunne sikker valgt en annen tittel, men det er vel en ganske korrekt beskrivelse....

    nuremberg.png
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn