Sport, sykkel og trening Den lille fotballtråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Boffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.04.2002
    Antall liker
    333
    Sted
    Oslo Vest
    ErosLoveking skrev:
    fopall interesserer meg så mitt imellom hemoroidene som det bare går an.

Ja det begynner å ane oss, kanskje vi kan få høvdingen til lage en sticky på dette.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    Tor Nado skrev:
    ErosLoveking skrev:

Ja det begynner å ane oss, kanskje vi kan få høvdingen til lage en sticky på dette.

:-X :-X :-X

Forrige innlegg var skrevet i 110% affekt. Skal fra nå av holde meg 10 mil unna.
    Beklager alle lyskespark og hollywood-taklinger. Innlegget for stå, siden jeg mener det oppriktig. :-* :-*

Kos dere med balla. Vi har alle våre gleder i livet. ;)

O.J.B

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.11.2004
    Antall liker
    2
    Tor Nado skrev:
    ErosLoveking skrev:

;D ;D ;D
    Nå får vi tydligvis ha fotballtråden i fred uten sure oppgulp! (kanskje)

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.371
    Torget vurderinger
    34
    ErosLoveking skrev:
    Hvorfor skal undermåls fopallag som trekker færre folk pr. helg, ha like mye dekning som et konsertsted som trekker flere ganger så mye et par ganger i uka, og blir avspist med 0. :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p
    Kanskje fordi spesielt utøverne setter store begrensninger på hva som kan dekkes av særlig konserter. Det er ofte forbud mot å fotografere, for ikke å snakke om å ta opp lyd.

Sportsutøvere og arrangører tenker derimot stikk motsatt, og vil ha mest mulig pressedekning, også live fra arrangementene.

De siste to årene har det i gjennomsnitt vært 10.000 mennesker på hver eneste tippeligakamp som har vært spilt. Tippeligaen er altså navnet på den øverste divisjonen i det norske serieoppsettet i fotball for menn. :p

I 2008 var det nesten 1,8 millioner mennesker som så kampene, altså nesten 40 prosent av Norges totale befolkning. Selv Aalesund som de siste sesongene har vært et elendig tippeligalag eller et strålende adeccoligalag (det er altså den nest øverste divisjonen :p), trekker over 10.000 tilskuere på hver kamp, og med drøyt 42.000 innbyggere betyr det at nesten hver fjerde innbygger i Ålesund ser de oransje (Aalesund Fk spiller i oransje trøyer :p :p :p) tar en tur på stadion 15 (!) ganger fra mars til november (serien er utvidet til 16 lag, og man spiller en kamp borte og en kamp hjemme mot hvert lag. Virker som enkelte trenger litt voksenopplæring :p :p :p) for å se laget sitt spille.

Det største kulturarrangementet i nærheten er muligens Molde Jazzfestival, og så vidt jeg har klart å google meg fram til satset de i hvert fall på 22.000 solgte billetter i 2007 til hele jazzfestivalen som varer seks dager. Det er ikke en gang dobbelt så mange billetter som f.eks. Molde solgte da de møtte Rosenborg i fjor. Til ett enkelt arrangement som kun varte i 90 minutter.

Et annet eksempel er Øyafestivalen i Oslo som selger ca. 60.000 billetter totalt til hele festivalen. Det er vel omtrent det samme som man kunne solgt billetter til cupfinalen hvis det hadde vært plass nok. Nå må man nøye seg med ca. 25.000 billetter.

Jeg synes det er helt opportunt å mislike sport, men å idiotisere den ene kulturformen (om man bruker det utvidede kulturbegrep) til fordel for en annen (musikk), bidrar etter min mening ikke til annet enn å idiotisere avsenderen.

Og det var vel neppe det du ønsket.

En annen ting som stadig vekk forundrer meg med fotball- og sportshatere, er hvorfor dere stadig vekk må delta i slike diskusjoner for å fortelle oss som har glede av fotball eller andre idrettsgrener hvor utrolig idiotisk en slik sport er, og hvor meningsløst det er å se på 22 mann som springer etter en ball, gi dem heller en hver etc. etc...

Roy

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    Smil litt da Roy. ;)

ooops! der var jeg igjen. :-X

Forresten så bruker jeg å få med meg (ringside) 6-7 eliteseriekamper og noen landskamper her og der i året, så helt nesnødd innenfor temaet er jeg ikke.
    Det du sier om fotoforbud etc. på konserter. Tror jeg vet litt mer om det temaet enn de fleste her. Har mer enn en gang gått fra konserter pga. uspiselige fotokontrakter.

Hvorfor drar du frem festivaleksempler?
    Nok av store arenakonserter titt og ofte, som trekker langt mer folk en middelmådige kamper på f.eks Ullevaal. Har mer enn en gang sittet å sett på tilnærmet tomme tribunesider der, eller er jeg blind i gjerningsøyeblikket?

Har også vært på stadioen i Barcelona. Mektig opplevelse med neste 90000 mennesker. Fascinerende og stort ja, men middelmådig og søvndyssende det som foregikk på det grønne gresset.

Mulig jeg blir oppfattet som dust og imbesil, men jeg står for det jeg sier, når jeg påstår at sport har alt for mye fokus her til lands. Det værste er at det interesser folk mindre og mindre, det tar bare litt tid å innse det.

Nå bør jeg pelle meg vekk fra denne tråden før jeg blir lynsjet.

Som sagt, kos dere. :-* :-* :-* :-* :-*

Pesquera

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.08.2005
    Antall liker
    75
    Torget vurderinger
    11
    ErosLoveking skrev:
    Smil litt da Roy. ;)

ooops! der var jeg igjen. :-X
    Hvorfor er du her da? Finn deg en Frp./muhammedaner/innvandrer tråd hvor du kan briljere! Er uansett redd den elegante prosaen din blir perler for svin i denne sammenheng, husk at vi sportsamøber er enkle sjeler.

Nå ser det ut som om Man. U. tar seriemesterskapet, men Arsenal vinner mesterligaen. Vi kan leve med det ;)

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.371
    Torget vurderinger
    34
    ErosLoveking skrev:
    Smil litt da Roy. ;)
    Jeg smiler stort sett hele tiden jeg. Siden tirsdag kveld har jeg smilt ganske mye på grunn av Andrej Arsjavin.

ErosLoveking skrev:
    Nok av store arenakonserter titt og ofte, som trekker langt mer folk en middelmådige kamper på f.eks Ullevaal. Har mer enn en gang sittet å sett på tilnærmet tomme tribunesider der, eller er jeg blind i gjerningsøyeblikket?
    Jeg trakk det fram, fordi det ofte er festivaler som trekker flest folk på musikkarrangementer.

Å sammenligne store arenakonserter med de beste utøverne med middelmådige tippeligakamper faller på sin egen urimelighet. Det er ikke middelmådigheter som fyller stadioner, verken når det gjelder fotball eller musikk.

Når U2, Bruce Springsteen eller Pink Floyd eller hvem det nå er som fyller stadion med folk, så ville det vært det samme som om Liverpool, Barcelona eller Manchester United hadde kommet på besøk. Det er faktisk litt forskjell på det og å se Lyn mot HamKam.

ErosLoveking skrev:
    Har også vært på stadioen i Barcelona. Mektig opplevelse med neste 90000 mennesker. Fascinerende og stort ja, men middelmådig og søvndyssende det som foregikk på det grønne gresset.
    For min del ser jeg heller en middelmådig fotballkamp blant 90.000 mennesker enn en middelmådig konsert med like mange. En fotballkamp med masse fans er en opplevelse også uten godt spill, nettopp på grunn av det livet supporterne lager. En konsert uten særlig inspirasjon fra scenekanten, blir aldri særlig bra uansett hvor motiverte tilhørerne er.

ErosLoveking skrev:
    Mulig jeg blir oppfattet som dust og imbesil, men jeg står for det jeg sier, når jeg påstår at sport har alt for mye fokus her til lands. Det værste er at det interesser folk mindre og mindre, det tar bare litt tid å innse det.
    Det er bra du står for det du sier, og det skulle jo egentlig bare mangle. Dust og imbesil er ikke ord jeg bruker om andre i utrengsmål, ei heller nå. Ellers er jeg enig i at det er utrolig mye sport på TV, kanskje spesielt fotball. Jeg har også forståelse for at folk lar seg irritere seg over det.

Jeg har derimot litt mindre forståelse for at man må predike et slikt syn i en tråd som først og fremst er ment for de som har et annet og sterkere forhold til fotball enn det virker som du har. Du kan jo starte en ny tråd om emnet.

Det minner meg faktisk ikke så rent lite om Odd Børretzens lille passiar i låten "Måkene" om ungene som går gjennom røykekupeen på toget og sier "æsj, det lukter røyk her. Røyk er farlig. Kan få kreft".

ErosLoveking skrev:
    Nå bør jeg pelle meg vekk fra denne tråden før jeg blir lynsjet.

Som sagt, kos dere. :-* :-* :-* :-* :-*
    Vi skal nok kose oss vi, lynsjingen overlater vi til casuals, og de frekventerer forhåpentligvis ikke dette forumet.

Roy

Valentino

J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    26.732
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    At vi har noe som kalles "det utvidete kulturbegrep" sier sitt. Media fylles med ukultur i stedet for kultur. Fotball er idrett, forresten.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    Fotball og øl er beviset på at vi menn ikke bare tenker på ( o )( o ) og ( Y ). ;D

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.163
    Torget vurderinger
    0
    BT skrev:
    Fotball og øl er beviset på at vi menn ikke bare tenker på ( o )( o ) og ( Y ). ;D
    Ja det heter jo at "Alle gode ting er tre!"

Personlig foretrekker jeg Cigarer, Whisky og (o)(o) og ( Y ) om noen av dere da ønsker å bytte ut en av de med foppall så "be my guest".

Vi har både L.pool og Man.U supportere på jobb og selv for oss som ikke er interesert i sporten har det en betydelig underholdningsverdi i seg selv! ;D Så bare lek dere gutter! ;)

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.371
    Torget vurderinger
    34
    Spiralis skrev:
    Personlig foretrekker jeg Cigarer, Whisky og (o)(o) og ( Y ) om noen av dere da ønsker å bytte ut en av de med foppall så "be my guest".
    Jeg registrerer at du liker mindre (o)(o) enn BT sine ( o )( o ) ;D ;D ;D

For min egen del bytter jeg ut sigarer og whiskey med konjakk og fotball, men ikke nødvendigvis samtidig.

Tilbake litt nærmere topic, så gleder jeg meg over at Arsenal ser ut til å få tilbake flere spillere fra skade. Det kan være nødvendig både med tanke på kampen mot Boro til helgen og CL-semifinalen til uka.

Roy

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.514
    Nå begynner det å bli noen år siden jeg så fotball, det være seg på fjernsynet eller på stadion, men siden jeg mistenker at ingen har sagt det før vil jeg benytte muligheten til å legge inn et lite 'heia Frigg.'
    Heia Frigg, var det altså.

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.371
    Torget vurderinger
    34
    Roberten skrev:
    Nå begynner det å bli noen år siden jeg så fotball, det være seg på fjernsynet eller på stadion, men siden jeg mistenker at ingen har sagt det før vil jeg benytte muligheten til å legge inn et lite 'heia Frigg.'
    Frigg har det vel ikke vært noe blest om siden Hallvar Thoresen var trener der på slutten av 80-tallet. Før det var det vel stille siden 60-tallet da Frigg var et av de mange Oslo-lagene i toppserien.

Roy

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.514
    Akkurat det tror jeg du har helt rett i Roy ;D
    Men det er nå engang slik at det er lett å holde med det lokale laget man har vokst opp med.
    Dessuten er ingen av alternativene i Oslo særlig forlokkende. Ski og Fotballklubben kunne kanskje vært noe, hadde det ikke vært for at de plutselig rant over av markedsføringsgenier som bestemte at FC Lyn Oslo klinger bedre, det gjør det ikke i mine ører.
    Klubben for innflytterne til Oslo har gjort en kjempejobb med miljøbygging og inkludering, ingen tvil om det, men heller ikke Vålerenga får blodet mitt til å bruse(noe jeg har skjønt at fotball skal gjøre,) så da er hjertet mitt fortsatt godt plantet i 3. divisjon.

Boffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.04.2002
    Antall liker
    333
    Sted
    Oslo Vest
    Roberten skrev:
    Frigg ja, trener vel på tørtebær ? Spilles det kamper der også ?

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    Tidligere Frigg-keeper er å finne her.

Oooops! Der var jeg igjen. :-X Sorry :-*

bber

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.02.2005
    Antall liker
    20
    ErosLoveking skrev:
    Nok av store arenakonserter titt og ofte, som trekker langt mer folk en middelmådige kamper på f.eks Ullevaal.
    Arenakonserter er musikalsk uinterressante. Fungerer som pr-stunt for overvurderte, overbetalte gamlinger som madonna, stones, bowie, dylan osv. Dårlig lyd, rusa og arrogante utøvere. Stort sett pinlig. Ikke kultur, men ren underholdning og show-biz. En fotballkamp er en mye ærligere og ekte form for menneskelig utfoldelse.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.514
    Tor Nado skrev:
    Frigg ja, trener vel på tørtebær ? Spilles det kamper der også ?
    Nå skal jeg ta en råsjanse og si at de veksler mellom Tørteberg og Marienlyst, mener det har kommet meg for øret.
    EDIT:Vel, ved en kjapp sjekk ser det ut til at det var slik i fjor, i år er alle hjemmekampene på Marienlyst.

@Eros, nå er jeg ikke helt sikker på hvorfor du ikke skal være her, men for min del var det artig info. Totalt ukjent band for meg, men det skal sjekkes ut pronte. Takk.

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.371
    Torget vurderinger
    34
    Deilig med 2-1 til Sandefjord mot Lyn på Ullevaal i dag, og moro å se kampen fra tribuneplass. Solid gjennomført kamp defensivt, og flinke til å ta sjansene våre. Lyn var fryktelig dårlige og skapte kun et par sjanser i tillegg til trøstemålet sitt.

Roy
    Blåhval nr. 282

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    Det er så mange dårlige lag i eliteserien i år at det vil være en prestasjon å rykke ned. LSK viste i kveld at de fortjener jumboplassen. Makan til rævvafotball har jeg knapt sett siden Eggen fant opp uttrykket, fra tiden da Hareide trente Molde.

noruego

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2003
    Antall liker
    8.032
    Så LSK-RBK i går, kan ikke si at det oste klasse av verken kanarifugler eller trollunger...

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    noruego skrev:
    Så LSK-RBK i går, kan ikke si at det oste klasse av verken kanarifugler eller trollunger...
    Det er jeg helt enig i. LSK la seg lavt og satset på lange gjennombruddspasninger til Occean for å utnytte RBKs svakhet med stoppere som ikke er alt for raske. RBK er som vanlig offensive, men siden de har gått fra å være ekstremt gjennombruddshissige på 90-tallet til ekstremt omstendelig nå, så er de rimelig enkle å forsvare seg mot. Heldigvis har RBK spillere som kan avgjøre slike kamper også. Det er ikke bra for fotballen dersom lag lykkes med å spille så destruktiv fotball. Særlig når de også gjør det på hjemmebane. Jeg kunne forstå at andre lag spilte sånn mot RBK på Lerkendal da de var på et annet nivå enn de andre lagene, men nå er jo RBK en langt mer overkommelig motstander, og som gir motstanderne god tid til å få på plass forsvarsrekkene før de begynner å tråkle, og selv om de har ballen mye skaper de nesten ikke sjanser. Men det er tross alt mye bedre å prøve å angripe i stedet for å bare ligge kompakt og vente på at motsanderen gjør feil.

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.371
    Torget vurderinger
    34
    Hvis det kan være noen trøst, så jeg Newcastle mot Portsmouth i går, og kvaliteten var ikke allverden i den labre enden av Premier League heller.

PS. Ingen av lagene klarte for øvrig å score mål, noe som regnes som ganske viktig i fotball.

Roy

Valentino

J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    26.732
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Så en kamp i den labre enden av Premier league for et par sesonger siden. West Ham 3 - Bolton 3. Gjestene ledet 2-0 og så utliknet de igjen 3 minutter før full tid. Diger burger med et halvt tonn løk utenfor stadion før kampen og ølutsalg i tribunegangene. Foppall kan være ok det.

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.371
    Torget vurderinger
    34
    Valentino skrev:
    Så en kamp i den labre enden av Premier league for et par sesonger siden. West Ham 3 - Bolton 3. Gjestene ledet 2-0 og så utliknet de igjen 3 minutter før full tid. Diger burger med et halvt tonn løk utenfor stadion før kampen og ølutsalg i tribunegangene. Foppall kan være ok det.
    Jeg har også storkost meg på Upton Park. Så West Ham mot Fulham 2-0 for tre år siden (tror jeg). Kjempeliv på tribunene og ikke minst i den utrolig trivelige gata rett på utsiden av stadion.

Roy

O.J.B

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.11.2004
    Antall liker
    2
    Går ikke så bra med Real Madrid fortiden... Banket av Liverpool og lemlestet av Barcelona på Santiago...
    Savner RM med Carlos, Zidane, Beckham og Figo på laget! Synd dette.. :(

Pesquera

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.08.2005
    Antall liker
    75
    Torget vurderinger
    11
    Skulle tro at Real hadde fått med seg hvordan Chelskov tuktet Barca i semi’en men den gang ei. Å la Henry / Messi / Eto’o få gå på frigang er en sikker oppskrift på katastrofe selv om en har Casillas i mål.
    Tror det kommer til å gå lang tid før Real er tilbake i den posisjonen de hadde, ”they never come back”…..

Pesquera

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.08.2005
    Antall liker
    75
    Torget vurderinger
    11
    Artig!
    Han hadde vel strengt tatt passet bedre i en box med Bollinger RD '90 i kjølen. Eller kanskje ikke ???

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    Bond-piken er ikke hva hun en gang var.

Er forresten nivået i Tippeligaen dårligere enn Adecco-ligaen? Det kan neppe være tilfeldig at lagene som spilte Adecco-fotball i fjor dominerer tippeligaen i år?

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.371
    Torget vurderinger
    34
    Borgenvik skrev:
    Går ikke så bra med Real Madrid fortiden... Banket av Liverpool og lemlestet av Barcelona på Santiago...
    Savner RM med Carlos, Zidane, Beckham og Figo på laget! Synd dette.. :(
    Jeg så at flere kallte Barcelona sitt spill for drømme-fotball, men det skyldes sannsynligvis at Real Madrid hadde lagt opp til en taktikk som måtte medføre mareritt for alle som heier på laget i hvitt.

Å stå høyt med forsvaret er for så vidt greit, selv om det alene kan være litt vågalt med Messi, Eto'o og Henry som angrepsrekke på motstanderlaget. De er nemlig relativt kvikke i fottøyet alle tre, og med så mye bakrom som forsvarsfireren til RM etterlot seg, ville det vært et kongerike for en hver spiss som kan løpe fort.

Målet til RM var nok å få brudd mot Barca høyt oppe i banen, men for å få slike brudd må man ha knallhardt press på ballføreren til Barca slik at vedkommende ikke får noen mulighet til å slå ballen i bakrommet der de nevnte tre sprinterne kan få utfolde seg.

Det gjorde ikke RM, og resultatet ble seks baklengs, fire av dem scoret av angrepsrekka til Barca.

Selv om det ikke var pent, så viste faktisk Chelsea hvordan man skal ufarliggjøre Barca forrige uke. De kjørte knallhardt press på ballfører, holdt midtbanen og forsvaret kompakt, og lå i tillegg lavt slik at det ikke ble noe bakrom for spissene å løpe i. Barcelona gjorde stort sett ikke annet enn å sende ballen fram og tilbake til hverandre på midtbanen og i forsvaret fordi det ikke var noe rom å spille i lenger fram på banen.

At det ble en mye kjedeligere kamp enn lørdagens El Classico er utvilsomt, men Chelsea var ute etter et resultat og fikk det. Det var Real Madrid også, men den tidligere Tottenham-treneren Juande Ramos sin taktikk for Real Madrid var rene selvmordet.

B

buster

Gjest
    Det var en vanvittig forestilling!! Desverre avgjør dommer Øvrebø kampen. 7 potensielle straffespark. 5 av de kan forsvares at det ikke blåses for. De 2 siste er klokkeklare hands. Øvrebø stod godt plassert begge gangene.. Jeg holder ikke med Chelsea men forstår reaksjonene. Blir tippeliga på hr Øvrebø i lang tid framover...
    Stakkars fyr...
    Bjørn

T

Teip

Gjest
    Skal det ikke gies gult kort til spillere som filmer?
    I så fall ville Drogba kunnet gå av banen relativt tidlig i kampen.

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.881
    Ved hands gjøres det gjerne en vurdering på om hånda søker ballen eller om ballen blir skutt mot hånda, uten at man rekker å fjerne den. Jeg antar Øvrebø mente det var det siste som skjedde. Dette er en marginal vurdering og mange vil være uenig. Likevel synes jeg avgjørelsene kan forsvares. Den er i alle fall ikke så gal at Øvrebø bør lynsjes. Nå blir det nok lenge til Øvrebø dømmer en viktig internasjonal kamp igjen, og også en stund til Drogba spiller sin neste, vil jeg tro. Dette er en slik kamp hvor dommeren havner i fokus uansett hvordan han dømmer.

Pesquera

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.08.2005
    Antall liker
    75
    Torget vurderinger
    11
    Nok et kapittel i serien "Norske dommere i Mesterligaen" og det spørs om ikke Øvrebø rykker forbi Terje Hauge med innsatsen i går. Er ufattelig at han ikke klarer å justere seg i løpet av kampen men bare går fra vondt til verre for å ende i en komplett katastrofe. Var rett før jeg syntes synd på Chelsea.... (men et sted går grensen!)

sims

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.09.2006
    Antall liker
    129
    Sted
    Trondheim
    Synes Øvrebø gjorde helt riktig ;D.For jævlig om det skulle blitt en finale mellom manu og chelsea.Må jo bare le når den største juksemakeren av alle drogba reagerer som han gjør.Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har irritert meg grønn over all filminga til drogba.Får bare håpe Barca feier over manu i finalen samtidig som manu går på et par stjernesmeller i ligainnspurten. Walk on.

Zed

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    3
    Ren tragedie,...... :eek:...

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn