- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.881
24. august kl 22:00, Santiago Bernabeu stadion: Real Madrid - Rosenborg. 8)
Norsk cup blir litt puslete i forhold.
Norsk cup blir litt puslete i forhold.
Er jeg god til å tippe? 8)Birdman skrev:Aalesund-Odd
Molde-VIF
;D ;D ;DMoere og Romsdal (norges beste fotballfylke!).
Birdman
Er det ikke det fopall handler om da?Gago skrev:karl johan, torggata og youngstorget var uutholdelig igår kveld/natt - fullt av skjørtkledte mannfolk som oppførte seg som om de hadde rabbies.
Ville vært tragisk om noen av dem kom til VM, så vi får håpe at Makedonia klarer braseneGago skrev:tullefotball av to tullelag, men fint at norge stopper kjeften på skottene.
ErosLoveking skrev:Forrige innlegg var skrevet i 110% affekt. Skal fra nå av holde meg 10 mil unna.
Beklager alle lyskespark og hollywood-taklinger. Innlegget for stå, siden jeg mener det oppriktig. :-* :-*
Kos dere med balla. Vi har alle våre gleder i livet.![]()
Borgenvik skrev:;D ;D ;D
Nå får vi tydligvis ha fotballtråden i fred uten sure oppgulp! (kanskje)
Det måtte åpent mål fra fem meter til for at det skulle skje ;D.BT skrev:første landslagsmål av en bergenser siden Kniksen i 1967.![]()
1963 var det visst.Birdman skrev:Det måtte åpent mål fra fem meter til for at det skulle skje ;D.BT skrev:første landslagsmål av en bergenser siden Kniksen i 1967.![]()
Hmm, ja. Var fullt sirkus den kvelden. Godt vi beholdt ham slik at vi er i CL denne sesongen. Sykt mye penger de araberne.GnR3 skrev:Det prøvde vi Holmium! (Kaka) ett svimmlende høyt bud..
Enda bedre om du gir meg penger enn at City gir Milan penger ;DEllers får det holde at jeg gav deg penger engang, ibytte mot en glimrende Rotel effekt![]()
Er ikke sikkert du beskyldes for det etter denne sesongen heller. Men Craig Bellamy er minst like god som Kaka.GnR3 skrev:så kan vel ikke kalles medgangsupporter heller![]()
Leder 2-0 over Spania til pause i en treningskamp.Pesquera skrev:Ville vært tragisk om noen av dem kom til VM, så vi får håpe at Makedonia klarer braseneGago skrev:tullefotball av to tullelag, men fint at norge stopper kjeften på skottene.![]()
Du har selvfølgelig rett, blir bare så kjepphøy med alle pengene som sprøytes inn.Holmium skrev:Er ikke sikkert du beskyldes for det etter denne sesongen heller. Men Craig Bellamy er minst like god som Kaka.GnR3 skrev:så kan vel ikke kalles medgangsupporter heller![]()
Fint om dere kan gruse ManU om ikke annet da.
men han fikk sikkert knapt ei krone.......BT skrev:Synd at Skullerud gikk, han var jo den eneste i VIF som tilfredsstiller NFF og UEFAs kompetansekrav.
Det han har mest å lære om er normal folkeskikk, og hvordan relatere seg til mennesker rundt seg.BT skrev:Andresen er litt å lære om idrettspsykologi, virker det som.
- Ja, vi tapte nok en gang.
- Det er fordi vi har solgt alle de beste spillerne
- Ja, og så er alle de beste spillerne skadet (Underforstått: spesielg meg selv)
- Ja, og så virker det som de som er igjen mangler litt selvtillit...
Han minner litt om trenerne til Pondus...
Er han ikke journalist? Da våkner han hvis det dukker opp noe man kan være kritisk til, vettu. ;DGago skrev:fælt så engasjert du plutselig ble i foppball da eros?
Fotojournalist takk!BT skrev:Er han ikke journalist? Da våkner han hvis det dukker opp noe man kan være kritisk til, vettu. ;DGago skrev:fælt så engasjert du plutselig ble i foppball da eros?