Musikkmannen
Musikk i fokus
Jeg er glad for streiken jeg, både LSK og Viking kan trenge litt tid for seg selv nå..
Svensker....BT skrev:Jeg har ennå ikke funnet ut om det var skotøyet som var problemet mot Haugesund eller om det var en gåsakteaksjon.
Dorsin er vel en skandale både i Norge og Sverige....cash 63 skrev:Bare behåll disse Svenskerne dere, de er ikke gode nokk att brukes i hjemlandet og dere har vel ikke noe bedre alt heller, kan det se ut som :
Du skal ha ganske spesielle føtter for ikke å finne sko hos de store produsentene. Jeg er klar over at noen fjerner logoer for å spille med andre produsenters sko og mener forsåvidt at dette i stor grad er sprøyt men dette fungerte helt greit og hvis målet kun var å finne den perfekte sko så var det bare å fortsette med denne uskrevne 'overenskomsten'.runenilsen skrev:Å påstå at alle finner riktige sko innenfor et bestemt merke er fullstendig feil!
Mange spillere fjerner eller maskerer logoen, og har et svare strev ovenfor klubbledelsen med å spille med "galt" merke.
At det også er bakenforliggende årsaker tror jeg så gjerne...
Tror det er mye "følelsen" det går på. Husker forresten Le Coq skoene, mener å huske at de ikke holdt så bra. Det som forundrer meg i denne saken er at NISO fronter dette, jeg vil tippe egne avtaler vi falle uheldig ut for det store flertallet av medlemmene.runenilsen skrev:Det er passformen, skinnkvalitet eller rett og slett "følelsen" at en har den beste sko som er å oppdrive som gir spilleren trygghet.
Le Coq hadde en spesiell myk skinnkvalitet for 10-12 år siden som mange likte, og da ble "korporal-logoen" til Umbro kopiert i mange selsomme varianter på "mitt" lag.
De store gutta tar jo avstøpninger av føttene og får skoene spesialsydd, så det er mer komplisert enn mange tror.
Men du har nok rett i at det er andre grunner for aksjonen også...
Nja..hitil er det vel et at dei som har slipt inn minst. ;DBT skrev:SIL...
ikke rart det blir mange baklengs på dem...
:
Opptakten til cupduellen mellom Mjøndalen og Strømsgodset ble preget av uvanlig vandalisme. For spøkefugler - trolig medlemmer av Godsetunionen, hadde spredd poteter utover gresset på Nedre Eiker stadion, melder Drammens Tidene.
- Hele stadion er full av poteter. Kommunen i gang med å rense opp. Helt utrolig hva folk finner på, sier medieansvarlig i Mjøndalen IF, John Olsen, til Dagbladet
Klubben med de brune draktene ser imidlertid humoristisk på saken, og vil i kveld tilby bakt potet til de 6000 menneskene som er ventet til Nedre Eiker stadion.
- Litt synd at potetene er så godt som uspiselige for å si det sånn. Det var 2. eller 3. sort, og i tillegg var de fra Drammen, ler Olsen.
:'(BT skrev:og nå leder Byåsen over Rosenborg, rett borti nabolaget her.
Jeg lider i det stille.BT skrev:Pjuh...
Der utlignet Bak Enga
Hødd leder mot Ålesund. Hvor er Oddgeir når man trenger ham? :
Landslaget har trener.Geir Kristiansen skrev:Begynner å bli storbekymret siden alt har gått glatt for Tromsø hittil ;D
Nå er det vel rett før landslaget skal ha treneren og RBK skal ha den sentrale midtbanelinjen. :
Sett utenfra med blikket til en som bryr seg midt i ryggen om foppall, ville jeg si, som den glade amatør jeg er, at Rosenborg burde bytte ut sentrale deler av sin toppadministrasjon! Treneren er nok ikke for dårlig, spillerstallen burde man kanskje gjøre noe med, men om slikt vet jeg meget lite, likevel vil jeg våge å påstå at diverse direktører og sjefer i ulike posisjoner burde få fyken !!lars_erik skrev:Landslaget har trener.Geir Kristiansen skrev:Begynner å bli storbekymret siden alt har gått glatt for Tromsø hittil ;D
Nå er det vel rett før landslaget skal ha treneren og RBK skal ha den sentrale midtbanelinjen. :
Spillere er det derimot bruk for i RBK.
Du er nok ikke langt fra sannheten her.Spiralis skrev:Sett utenfra med blikket til en som bryr seg midt i ryggen om foppall, ville jeg si, som den glade amatør jeg er, at Rosenborg burde bytte ut sentrale deler av sin toppadministrasjon! Treneren er nok ikke for dårlig, spillerstallen burde man kanskje gjøre noe med, men om slikt vet jeg meget lite, likevel vil jeg våge å påstå at diverse direktører og sjefer i ulike posisjoner burde få fyken !!lars_erik skrev:Landslaget har trener.Geir Kristiansen skrev:Begynner å bli storbekymret siden alt har gått glatt for Tromsø hittil ;D
Spillere er det derimot bruk for i RBK.