Rune N
Hi-Fi entusiast
Marienlyst neste!
Håper jeg får se Godset banke Brann!! ;D ;D
Håper jeg får se Godset banke Brann!! ;D ;D
Det hadde du godt av din slabbedasklars_erik skrev:Jeg som dirigent skal opp ukristelig tidlig, så tidlig at man kun har lest om det i literaturen :-\oddgeir skrev:Nei. Det er ikke så mye å melde i dag. Skal tidlig ut å kjøre korpsjenter i morgen tidlig. Da er det greit med lettmelk.lars_erik skrev:Oddgeir, har du postet i tråden "Hva har man i glasset"?oddgeir skrev:Takk Te Jönsson?lars_erik skrev:Men nå spilles Prudence` "Takk Te Dokk"... :'(
"Slabbedask" ;D65finger skrev:Det hadde du godt av din slabbedasklars_erik skrev:Jeg som dirigent skal opp ukristelig tidlig, så tidlig at man kun har lest om det i literaturen :-\oddgeir skrev:Nei. Det er ikke så mye å melde i dag. Skal tidlig ut å kjøre korpsjenter i morgen tidlig. Da er det greit med lettmelk.lars_erik skrev:Oddgeir, har du postet i tråden "Hva har man i glasset"?oddgeir skrev:Takk Te Jönsson?lars_erik skrev:Men nå spilles Prudence` "Takk Te Dokk"... :'(
Tenkte jeg skulle fyre deg opp litt og så smette inn et smilefjes men du var for kjapp ;D Kondolerer med RBK mens man gleder seg over Stabæklars_erik skrev:"Slabbedask" ;D65finger skrev:Det hadde du godt av din slabbedasklars_erik skrev:Jeg som dirigent skal opp ukristelig tidlig, så tidlig at man kun har lest om det i literaturen :-\oddgeir skrev:Nei. Det er ikke så mye å melde i dag. Skal tidlig ut å kjøre korpsjenter i morgen tidlig. Da er det greit med lettmelk.lars_erik skrev:Oddgeir, har du postet i tråden "Hva har man i glasset"?oddgeir skrev:Takk Te Jönsson?lars_erik skrev:Men nå spilles Prudence` "Takk Te Dokk"... :'(
Skulle ikke forundre meg mye om de vinnerlars_erik skrev:Takk for det.
Blir spennende neste år, i Adeccoligaen :'(
BT skrev:Ja, i slike situasjoner dømmes det straffe i minst en av tusen ganger.
Skrekk og gru :'(Birdman skrev:Nå tipper jeg det blir gull til Molde i 100års-jubileumssesongen. Det hadde blitt litt av en feiring det!
Naturligvis kan man ikke argumentere imot straffe i den situasjonen. Jeg skulle ønske at det alltid ble dømt straffe på slikt.lars_erik skrev:Straffen var helt grei, den.
Dessuten var det i høyeste grad fortjent at Start fikk poeng. De var det klart beste laget. Ikke uventet, desverre.
Molde tar aldri gull.Birdman skrev:Nå tipper jeg det blir gull til Molde i 100års-jubileumssesongen. Det hadde blitt litt av en feiring det!
Du trenger ikke å begynne å grine enda. Det var bare en ønskedrøm fra min side, men jeg skjønner jo at bare tanken kan få det til å svi i øynene for dere trøndere .lars_erik skrev:Skrekk og gru :'(Birdman skrev:Nå tipper jeg det blir gull til Molde i 100års-jubileumssesongen. Det hadde blitt litt av en feiring det!
Tøft å være medgangsupporter i motgang...lars_erik skrev:Led meg gjennom hele kampen.
Fulle møringer tyter fram over alt. :'(Birdman skrev:Du trenger ikke å begynne å grine enda. Det var bare en ønskedrøm fra min side, men jeg skjønner jo at bare tanken kan få det til å svi i øynene for dere trøndere .lars_erik skrev:Skrekk og gru :'(Birdman skrev:Nå tipper jeg det blir gull til Molde i 100års-jubileumssesongen. Det hadde blitt litt av en feiring det!
Feil, Molde har tatt cupgull opp til flere ganger! (Er det to eller tre? Har kommet ut av tellinga! ;D).BT skrev:Molde tar aldri gull.Birdman skrev:Nå tipper jeg det blir gull til Molde i 100års-jubileumssesongen. Det hadde blitt litt av en feiring det!
Tenker du på sunnmøringer fra Ålesund nå?lars_erik skrev:Fulle møringer tyter fram over alt. :'(Birdman skrev:Du trenger ikke å begynne å grine enda. Det var bare en ønskedrøm fra min side, men jeg skjønner jo at bare tanken kan få det til å svi i øynene for dere trøndere .lars_erik skrev:Skrekk og gru :'(Birdman skrev:Nå tipper jeg det blir gull til Molde i 100års-jubileumssesongen. Det hadde blitt litt av en feiring det!
Mener Molde var i Cupfinalen for et par år siden. Jeg var tilstede på kampen iført oransje skjerf. 8)Birdman skrev:Feil, Molde har tatt cupgull opp til flere ganger! (Er det to eller tre? Har kommet ut av tellinga! ;D).BT skrev:Molde tar aldri gull.Birdman skrev:Nå tipper jeg det blir gull til Molde i 100års-jubileumssesongen. Det hadde blitt litt av en feiring det!
I serien har Molde også tatt gull flere ganger, i Adecco, eller 1.div. tidligere.
Hvis du derimot hadde tippeligaen i tankene så mente du selvfølgelig: Molde har aldri tatt gull. (....før i år!)
Det burde vært forbudt med elger på banen .oddgeir skrev:Mener Molde var i Cupfinalen for et par år siden. Jeg var tilstede på kampen iført oransje skjerf. 8)Birdman skrev:Feil, Molde har tatt cupgull opp til flere ganger! (Er det to eller tre? Har kommet ut av tellinga! ;D).BT skrev:Molde tar aldri gull.Birdman skrev:Nå tipper jeg det blir gull til Molde i 100års-jubileumssesongen. Det hadde blitt litt av en feiring det!
I serien har Molde også tatt gull flere ganger, i Adecco, eller 1.div. tidligere.
Hvis du derimot hadde tippeligaen i tankene så mente du selvfølgelig: Molde har aldri tatt gull. (....før i år!)
Tror det er første gang jeg har sett en dommer blokkere en avklaring.otare skrev:Dommeren i Start-RBK kampen var en katastrofe. For begge lag. Det var umulig å vite hvilken vei han blåste. Det må være håpløst å spille fotball med en slik uforutsigbar dommer. "Kan jeg holde, eller kan jeg ikke? Han blåste jo ikke da jeg ble holdt ved forrige corner. Jan må ha sett det, han sto jo bare 4 m unna."
Dommeren skal jo selvfølgelig bare blåse for det han ser, men det virket ikke som om brillene hans fungerte særlig bra idag.
Nå var det jo for såvidt greit med poengdeling, men det er ikke morsomt å se fotball når dommeren blåser så vilkårlig som det som ble gjort idag.
Feil?lars_erik skrev:Var selvsagt dommeren sin feil at det bare ble uavgjort for RBK. :
Var det ikke en RBK-spiller som stillte i hvite fotballsko på kamp, hvorpå Eggen sendte ham rett i garderoben?BT skrev:For min del må spillerne gjerne få velge fotballsko selv, forutsatt at de er svarte, og at lønna blir redusert omtrendt så mye som klubbenes inntekter synker med en slik endring.
Spiralis skrev:Og nå kom da foppallstreiken!
Opp på barikadene i solidaritet proletarer! Gi bidrag til streikekassa så den kan vare riktig lenge!
Som de våkne sikkert har sett så har jo RBK spillerne allerede vært ute i såkalte "punktstreik" aksjoner helt siden seriestarten!
Med revolusjonær, kameratslig og sosialistisk solidarisk hilsen,
[size=10pt]Spiralis[/size]! ;D