Sport, sykkel og trening Den lille fotballtråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• F

fjellvåk

Gjest
    lars_erik skrev:
    fjellvåk skrev:
    Da var det endelig offisielt, Ståle blir IKKE landslagstrener, det har jo vært spekulert både lenge og vel om hvem han skulle trene og når han skulle forsvinne. Tror dette er veldig bra både for han og norsk fotball, jeg er av dem som aldri skjønte at det å bli norsk landslagstrener var et hopp opp og frem for han. Nå blir det bundesliga og muligheten til å bli stooor trener i Europa, det hadde han ikke blitt med Norge, landslaget kan han trene når han kommer hjem om noen år og vil trappe ned :).

http://www.dagbladet.no/2011/05/14/sport/landslaget/fotball/drillo/em-kvalifisering/16535093/
    Og Drillo tar oss til VM ;D
    En ting om gangen her nå, EM først så prøve å komme oss til VM? Men hvem trener laget da mon tro...det jobbes i gangene på Ullevaal nå tenker jeg.

oddgeir

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2005
    Antall liker
    10
    lars_erik skrev:
    fjellvåk skrev:
    Da var det endelig offisielt, Ståle blir IKKE landslagstrener, det har jo vært spekulert både lenge og vel om hvem han skulle trene og når han skulle forsvinne. Tror dette er veldig bra både for han og norsk fotball, jeg er av dem som aldri skjønte at det å bli norsk landslagstrener var et hopp opp og frem for han. Nå blir det bundesliga og muligheten til å bli stooor trener i Europa, det hadde han ikke blitt med Norge, landslaget kan han trene når han kommer hjem om noen år og vil trappe ned :).

http://www.dagbladet.no/2011/05/14/sport/landslaget/fotball/drillo/em-kvalifisering/16535093/
    Jepp. Drillo er den beste treneren landslaget kan ha. Med Drillo som trener er alt mulig.

Rune S

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Ja,spennende! Artig viss vi får en norsk trener som lykkes i internasjonal toppfotball,og tror det er riktig av Ståle for å utvikle seg mest mulig som trener.Noen få landslagssamlinger i ny og ne tror jeg ikke er det samme som daglig oppfølging. Så får han heller komme tilbake som landslagstrener når han får grå hår!
    Drillo gjør jo uansett en god jobb og har vanskelig for å se hvem andre som skal få så godt resultat utav spillermaterialet Norge har,men for eksempel Nils Arne Eggen hadde vert rasende morsomt å se der istedet !! 8)

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.874
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    oddgeir skrev:
    lars_erik skrev:
    fjellvåk skrev:

Jepp. Drillo er den beste treneren landslaget kan ha. Med Drillo som trener er alt mulig.
    Ingen tvil om det. Han er like magisk som Nils Arne Eggen.

F

fjellvåk

Gjest

Rune S

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Håper for all del ikke Reka,og jeg tror generelt få klarer å trylle frem de samme resultatene som Drillo gjør,så sånn sett kan han like godt få fortsette for min del viss han selv vil.Satser de på en eller annen Sven Gøran Erikson type så tror jeg de driter skikkelig på draget. Men personlig skulle jeg gjerne sett Nils Arne Eggen som landslagstrener,for meg en av verdens mest underholdende trenere,no less ! Han hadde kanskje ikke fått like bra resultater som Drillo sin litt safe stil,men sannsynligvis mer underholdende !

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.874
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Rune S skrev:
    Håper for all del ikke Reka,og jeg tror generelt få klarer å trylle frem de samme resultatene som Drillo gjør,så sånn sett kan han like godt få fortsette for min del viss han selv vil.Satser de på en eller annen Sven Gøran Erikson type så tror jeg de driter skikkelig på draget. Men personlig skulle jeg gjerne sett Nils Arne Eggen som landslagstrener,for meg en av verdens mest underholdende trenere,no less ! Han hadde kanskje ikke fått like bra resultater som Drillo sin litt safe stil,men sannsynligvis mer underholdende !
    Eggen var landslagstrener, sammen med Kjell Skou Andreassen- før Tor Røste Fossen. Ingen kjempesuksess ::)
    Men; det er jo godt over 30 år siden. Eggen er nok likevel en mann som trenger tid for å få øvd inn sine spillemønstre.

F

fjellvåk

Gjest
    lars_erik skrev:
    Rune S skrev:
    Eggen var landslagstrener, sammen med Kjell Skou Andreassen- før Tor Røste Fossen. Ingen kjempesuksess ::)
    Men; det er jo godt over 30 år siden. Eggen er nok likevel en mann som trenger tid for å få øvd inn sine spillemønstre.
    Han var trener sammen med Schou`en for OL laget, dengang forskjellig fra "det skikkelige" laget, OL laget var for amatører og spillere som ikke hadde vært med i EM/VM, og ingen utenlandsproffer fikk være med.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.874
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    fjellvåk skrev:
    lars_erik skrev:
    Rune S skrev:
    Han var trener sammen med Schou`en for OL laget, dengang forskjellig fra "det skikkelige" laget, OL laget var for amatører og spillere som ikke hadde vært med i EM/VM, og ingen utenlandsproffer fikk være med.
    Slik var det, ja. :)
    Men landslag tviler jeg passer den godeste NAE.

F

fjellvåk

Gjest
    lars_erik skrev:
    fjellvåk skrev:
    lars_erik skrev:
    Rune S skrev:
    Slik var det, ja. :)
    Men landslag tviler jeg passer den godeste NAE.
    Det tror ikke jeg heller, for liten tid til å prege laget med det Eggenske...

Rune S

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Ja,mulig dere har rett. Men Nils Arne har noe veldig uredd over seg som jeg tror smitter solid over på spillerne,men det samme kan nok til en viss grad også sies om Drillo.Som alle sier av de som har spillt under Drillo,han gjør ting enkelt og har en unik evne til å få spillerne til å tro de kan lykkes.

F

fjellvåk

Gjest
    Synes Lars Tjærnås sa det litt treffende her om dagen ang. prestasjonene til Drillo; "Diplomatisk sagt så er det ikke akkurat noe stort fotballag vi snakker om". Men han har evnen til å få ut det de er gode på og gi f..i stilkarakterene så diskuteres det jo til evigheten om underholdningsverdien..men akkurat det er ikke Drillo sin feil, hadde han trent Spania så hadde det nok vært underholdende.

F

fjellvåk

Gjest
    Ser at Ståle S. får kritik fra enkelte hold, kanskje nok til at han har litt dårlig samvittighet. Han må nå glemme hele greia og fokusere på Køln jobben, skal bli kjekt å følge tysk fotball neste sesong. Vi må ikke glemme at NFF har gjort akkurat det samme selv; kjøpt trenere ut av kontrakter med klubblag, så stille i døra nå...

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.873
    Dette tror jeg var den flaueste forestillingen jeg har sett av RBK på Lerkendal noensinne.
    Jeg har hørt om gåfotball, men dette var ikke det en gang.

emotikon

Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Antall liker
    2.997
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    BT skrev:
    Dette tror jeg var den flaueste forestillingen jeg har sett av RBK på Lerkendal noensinne.
    Jeg har hørt om gåfotball, men dette var ikke det en gang.
    Det burde vel være motivasjon nok til gjengen på jobb i dag, med fullsatt stadion og greier.....
    Så noe er hakkande gæli for tiden.
    Kanskje bonusbasert lønnsutbetaling vil være motivasjon nok fremover?

Sleiven

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.12.2003
    Antall liker
    22
    Nå må det det slutt på dette fotballtyraniet som gjennomsyrer samfunnet. Hvor lenge skal fotballpsykosen dominere sporten og hele mediadekningen. Ser jeg en mer fotballscoring så spyr jeg. Fri oss fra dette imbecile spillet som dominerer alle sportsendingene. La meg få få casting og synkronsvømming istedet...
    God natt
    Sleiven

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.874
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    RBK tapte igjen, ja.
    Må passe meg nå, så ikke erato kommer og tar meg, men dette er da direkte forjævlig dårlig :mad: !

Og Jønsson? Er det ikke ledig jobb i Sandefjord?!

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    lars_erik skrev:
    RBK tapte igjen, ja.
    Må passe meg nå, så ikke erato kommer og tar meg, men dette er da direkte forjævlig dårlig :mad: !

Du, den nye plata til Åge er ikke så ille. Tante spilte den i helgen. Kanskje du finner det trøstende?

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.874
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    F

fjellvåk

Gjest
    lars_erik skrev:
    fjellvåk skrev:
    lars_erik skrev:
    fjellvåk skrev:
    lars_erik skrev:
    Nei, men i Stavanger derimot..
    Har Sandefjord ansatt noen?
    Har ikke peiling, visste ikke at de manglet noen engang..

Men Stavanger derimot...der trengs noen
    De kan få både Jønsson, Hoftun, Skutle og Svendsen. Gratis!
    Tar dere Åge tilbake da i bytte?

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.874
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    fjellvåk skrev:
    lars_erik skrev:
    fjellvåk skrev:
    lars_erik skrev:
    fjellvåk skrev:
    lars_erik skrev:

Han har vi vel omtrent samme forhold til som amerikanerne hadde til Osmana bin Laden ;)

F

fjellvåk

Gjest
    lars_erik skrev:
    fjellvåk skrev:
    lars_erik skrev:
    fjellvåk skrev:
    lars_erik skrev:
    fjellvåk skrev:
    lars_erik skrev:

Han har vi vel omtrent samme forhold til som amerikanerne hadde til Osmana bin Laden ;)
    Tenkte jeg det ikke..

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.874
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    baluba skrev:
    lars_erik skrev:
    RBK tapte igjen, ja.

Du, den nye plata til Åge er ikke så ille. Tante spilte den i helgen. Kanskje du finner det trøstende?
    Den er faktisk ganske bra. Men nå spilles Prudence` "Takk Te Dokk"... :'(

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.874
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    oddgeir skrev:
    lars_erik skrev:
    oddgeir skrev:
    lars_erik skrev:
    Men nå spilles Prudence` "Takk Te Dokk"... :'(
    Takk Te Jönsson? ;)
    Oddgeir, har du postet i tråden "Hva har man i glasset"? ;)
    Nei. Det er ikke så mye å melde i dag. Skal tidlig ut å kjøre korpsjenter i morgen tidlig. Da er det greit med lettmelk. ;)
    Jeg som dirigent skal opp ukristelig tidlig, så tidlig at man kun har lest om det i literaturen :-\

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn