oddgeir
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 24.10.2005
- Antall liker
- 10
Så sant så sant.BT skrev:Reka bør heller konsentrere seg om Prica, som har scoret i alle 7 kampene han har spilt mot Ålesund...
Så sant så sant.BT skrev:Reka bør heller konsentrere seg om Prica, som har scoret i alle 7 kampene han har spilt mot Ålesund...
En gang til 8)lars_erik skrev:
Korreksjon:Birdman skrev:Tipper seier, seier, tap, tap, seier.
Håper du har rett! ;Doddgeir skrev:Korreksjon:Birdman skrev:Tipper seier, seier, tap, tap, seier.
Tap, seier, tap, tap, seier.
Satser på ny drømmefinale i år. 8)Birdman skrev:Håper du har rett! ;Doddgeir skrev:Korreksjon:Birdman skrev:Tipper seier, seier, tap, tap, seier.
Tap, seier, tap, tap, seier.
Nei. Det mest hysteriske jeg har sett var da man startet pengerulling etter at de gikk fra eliteserien til 2. divisjon på null komma svisj. Og folk åpnet jaggumeg lommebøkene også.erato skrev:Trodde det var Ham-Kam for alle penga....
To kamper til, om det blir tap i de også.oddgeir skrev:4 - 1 til Schalke over Køln nå !!
Hvor lenge sitter Solbakken?
Edit: Heia Alta. Grei motstander for Aafk i semien.
Mens du brukte pengene på dipolier.Valentino skrev:Nei. Det mest hysteriske jeg har sett var da man startet pengerulling etter at de gikk fra eliteserien til 2. divisjon på null komma svisj. Og folk åpnet jaggumeg lommebøkene også.erato skrev:Trodde det var Ham-Kam for alle penga....
Tipper seier, seier, seier, seier og seier.Birdman skrev:Tipper seier, seier, tap, tap, seier.
Selvsagt ;DBT skrev:Tipper seier, seier, seier, seier og seier.Birdman skrev:Tipper seier, seier, tap, tap, seier.
Joda. Fatt mot. Har sendt deg en mail.BT skrev:Hjelp! Jeg får jo ikke til å se kampen på nrk.no fordi jeg er utenlands!
De kan få ta avspark igjen nå. ;Doddgeir skrev:Nå er det på tide at Aafk får låne ballen.
Helt i orden.Birdman skrev:Hadde vært deilig med revansje. Og denne gangen har dere ikke Aarøy.
Tror ikke du hadde likt å se denne kampen :-\.BT skrev:Kjedelig å ikke få sett kampen. Radioadressa blir ikke helt det samme...
Jeg kan fikse billetter til deg også.lars_erik skrev:Jønsson og Hoftun burde legges ut på Finn. Jævla billig, gjerne penger andre veien!
Til forestillingen: "Jan Jønsson og Erik Hoftun møter løvene"?oddgeir skrev:Jeg kan fikse billetter til deg også.lars_erik skrev:Jønsson og Hoftun burde legges ut på Finn. Jævla billig, gjerne penger andre veien!
Dommeren er god, og rettferdig.BT skrev:Som sagt tidligere er å spille med Fredheim Holm er som å spille med 10 mann. Nå altså 9.
Lurer på om radioadressa er veldig partisk eller om dommerne dømmer så skjevt som han påstår.
Lurer på om du er veldig partisk eller...oddgeir skrev:Dommeren er god, og rettferdig.BT skrev:Som sagt tidligere er å spille med Fredheim Holm er som å spille med 10 mann. Nå altså 9.
Lurer på om radioadressa er veldig partisk eller om dommerne dømmer så skjevt som han påstår.