lars_erik
Rubinmedlem
Pass på å få kista så stor at det er plass til Hoftun, Jønsson OG løvene. :'(oddgeir skrev:Scheie nevnte spikern i kista.
Her er den.
Pass på å få kista så stor at det er plass til Hoftun, Jønsson OG løvene. :'(oddgeir skrev:Scheie nevnte spikern i kista.
Her er den.
God kamp, Barcelona blir en nedtur.BT skrev:Flaks at jeg slapp å se dette.
Du skal ikke se bort fra at Reka kan ha en vesentlig andel i denne prestasjonen.BT skrev:Grattis Ålesund, med unntak av reka.
Skjønner ikke denne aversjonen mot Jönsson.lars_erik skrev:Jønsson og Hoftun burde legges ut på Finn. Jævla billig, gjerne penger andre veien!
DET har ikke RBK råd til.lars_erik skrev:Jønsson og Hoftun burde legges ut på Finn. Jævla billig, gjerne penger andre veien!
Kronerulling og svært rike onkler burde kunne hjelpe til.emotikon skrev:DET har ikke RBK råd til.lars_erik skrev:Jønsson og Hoftun burde legges ut på Finn. Jævla billig, gjerne penger andre veien!
RBK har skaffet seg to store problemer, og Hoftun ser ut til å være hjernen bak.Holmium skrev:Skjønner ikke denne aversjonen mot Jönsson.lars_erik skrev:Jønsson og Hoftun burde legges ut på Finn. Jævla billig, gjerne penger andre veien!
Med de salgene RBK gjorde uten å skaffe erstattere i forkant av sesongen måtte det få konsekvenser. Det trengs tid til å bygge et lag, det burde RBK vite. Trenerne har jo gått på samlebånd de siste årene.
Eggen er fortid, ikke fremtid. Men det overrasker meg veldig om han ikke har alt for stor makt og innflytelse i systemet fortsatt, må være slitsomt for nye trenere å ha ham hengende over seg.
Jeg har stor tro på Jönsson, men han må få en skikkelig sjanse til å gjøre de grepene han mener er korrekt.
Det blir en utfordring å få slått spikeren i denne kista.oddgeir skrev:Her er en variant som rommer alle du ønsker.
Fordi sir Alex fortsatt er trener og har vært det kontinuerlig.BT skrev:Hvorfor er det ingen som sier at sir Alex er fortiden i ManU? Han er eldre enn Eggen. Eggen kunne gjort RBK til en holden klubb igjen dersom han hadde fått anledning.
Ingen som er uenig med deg der. Eggen burde kommet inn umiddelbart etter at Hamren kunngjorde at han ble svensk forbundskaptein. Det er nå et og et halvt år siden. Og å ikke la han fortsette i fjor høst, er nærmest en skandale. Alt det skeptikerne påpekte angående Jønsson slo til. Han evner ikke å skape et lag med samhandling, det finnes intet klart spillemønster og han evner ikke å snu en dårlig trend. Akkurat som i Stabæk.Holmium skrev:Fordi sir Alex fortsatt er trener og har vært det kontinuerlig.BT skrev:Hvorfor er det ingen som sier at sir Alex er fortiden i ManU? Han er eldre enn Eggen. Eggen kunne gjort RBK til en holden klubb igjen dersom han hadde fått anledning.
Det handler ikke om alderen til Eggen, men derimot at arbeidsforholdet faktisk er avviklet. At han skal inn og "redde" klubben et halvår her og et halvår der tror jeg ikke er veien å gå.
Enten får han være trener på lengre sikt, eller så bør han ikke være trener i det hele tatt. Synes jeg.
Under Hoftun åpner de aldri lommeboka nok. Trond Sollied glapp hver gang pga det.Canales skrev:nå blir jo ståle solbakken snart arbeidsledig.
kanskje en mann for rbk?
En mann som vil klatre på stigen fra FCK, og har dumpet landslaget, er garantert ikke interessert i RBK.Canales skrev:nå blir jo ståle solbakken snart arbeidsledig.
kanskje en mann for rbk?
Underlig og sportslig frustrerende kamp.BT skrev:Nesten for Molde, but no sigar.
ja helt objektivt en jevn kamp ???en verdig vinner som fullstendig utklasset motstanderen når det ble dramatisk
De øynene der bør du vurdere å leie ut...baluba skrev:......og med en verdig vinner som fullstendig utklasset motstanderen når det ble dramatisk.
Så vi samme straffekonk? Det mest dramatiske var straffekonkurransen. Ekstraomganger er ikke nødvendigvis dramatiske, i alle fall ikke så dramatiske som en straffekonkurranse. Og i straffekonkurransen ble jo Viking totalslaktet. Det var en patetisk oppvisning, mens Brann leverte en serie iskalde nettkjenninger.rico skrev:De øynene der bør du vurdere å leie ut...baluba skrev:......og med en verdig vinner som fullstendig utklasset motstanderen når det ble dramatisk.
OK.baluba skrev:For selve kampen med ekstraomganger var helt åpent.rico skrev:De øynene der bør du vurdere å leie ut...baluba skrev:......og med en verdig vinner som fullstendig utklasset motstanderen når det ble dramatisk.
Det som gjenstår, er å få det inkompetente styret til å forstå at alle klubbens suksesser skyldes Eggen og hans måte å trene et lag på.BT skrev:Solbakken vil vi ikke ha. Vi vil ha Eggen. Og så må noen læres opp til å videreføre det han og RBK står for.
Rekdal er ikke ledig.lars_erik skrev:Det som gjenstår, er å få det inkompetente styret til å forstå at alle klubbens suksesser skyldes Eggen og hans måte å trene et lag på.BT skrev:Solbakken vil vi ikke ha. Vi vil ha Eggen. Og så må noen læres opp til å videreføre det han og RBK står for.
Akkurat som at den eneste med suksess med landslaget er Drillo- pga nettopp Drillo.
Ledig? Reka skal ALDRI trene hverken RBK eller landslaget.oddgeir skrev:Rekdal er ikke ledig.lars_erik skrev:Det som gjenstår, er å få det inkompetente styret til å forstå at alle klubbens suksesser skyldes Eggen og hans måte å trene et lag på.BT skrev:Solbakken vil vi ikke ha. Vi vil ha Eggen. Og så må noen læres opp til å videreføre det han og RBK står for.
Akkurat som at den eneste med suksess med landslaget er Drillo- pga nettopp Drillo.
Litt vel bombastisk der? FFK stiller trolig svekket uten Borges, ser på det som sannsynlig at han forsvinner ila august. Og det er en mnd til, mye kan skje med Start på den tiden. Ser på det som helt åpent, håper på Brann-Start i cupfinalen Med seier til Brann, selvfølgelig...oddgeir skrev:Brann skal til Fredrikstad, og får tøff motstand der. Sannsynligvis taper de.
På Colorline bør det bli ren walk over for Aafk mot lille Start.
Dermed blir Oslo farget oransje i år igjen. Ser det ut til.
Billetter må ordnes og seiersfest planlegges. 8)
Leciejewski har vist seg å være en solid forsterkning.baluba skrev:Så vi samme straffekonk? Det mest dramatiske var straffekonkurransen. Ekstraomganger er ikke nødvendigvis dramatiske, i alle fall ikke så dramatiske som en straffekonkurranse. Og i straffekonkurransen ble jo Viking totalslaktet. Det var en patetisk oppvisning, mens Brann leverte en serie iskalde nettkjenninger.rico skrev:De øynene der bør du vurdere å leie ut...baluba skrev:......og med en verdig vinner som fullstendig utklasset motstanderen når det ble dramatisk.
En spennende kamp er ikke dramatisk før den når sitt dramatiske høydepunkt. Her var det ingenting som kunne måle seg.
Jeg tror nok du missforstod meg, eller at du ser på fotball som noe mer dramatisk enn meg. For selve kampen med ekstraomganger var helt åpent. Helt fram til det ble dramatisk. Da skiltes klinten fra hveten, og hevnen fra sist gang var monumental. Sist gang var det omvendt, men uten dramatikk.
Selvfølgelig er det bombastisk. Man stiller seg lagelig til for hogg, og risikoen for at man står med skjegget i postkassa en gang ut i september er absolutt til stede. Men dette er fotball. Det dreier seg om lidenskap, kjærlighet, håp og tro. Og ikke nødvendigvis så mye fornuft ;DJD skrev:Litt vel bombastisk der? FFK stiller trolig svekket uten Borges, ser på det som sannsynlig at han forsvinner ila august. Og det er en mnd til, mye kan skje med Start på den tiden. Ser på det som helt åpent, håper på Brann-Start i cupfinalen Med seier til Brann, selvfølgelig...
Eller Viking kanskje? 8)baluba skrev:Start derimot presterte en trist oppvisning i straffekonken, både foran og i mål.
:-[ Sorry, var litt fokusert på semifinalene mens jeg skrev dette. De forskjellige scenarioene for finalen ble kalkulert. Nå må jeg innse at som mann bør jeg ikke forsøke meg på multitasking i for stor grad, kremt kremt. :Holmium skrev:Eller Viking kanskje? 8)baluba skrev:Start derimot presterte en trist oppvisning i straffekonken, både foran og i mål.