R
rico
Gjest
Synes det ser rimelig alvorlig ut allerede jeg...
Det kommer til å bli bra når pistolmannen begynner å skyte.RBK 0-2 CSKA Moskva
RBK 0-1 Shakhtar Donetsk
RBK 0-0 Olimpija Ljubljana
RBK 0-1 Ranheim
RBK 0-1 FCK
Viktig å spare opp målene til alvoret begynner...
Kristiansund er nyopprykket Adeccolag. De var veldig suverene i 2. div i fjor.Det kommer til å bli bra når pistolmannen begynner å skyte.RBK 0-2 CSKA Moskva
RBK 0-1 Shakhtar Donetsk
RBK 0-1 Ranheim
RBK 0-1 FCK
Ikke så voldsom bra start for Molde heller,tapte 0-5 mot Kristiansund igår.Kristiansund er vel i 6.divisjon eller no sånt...
Begynner å glede meg til sesongstart.Tror Vålerenga kommer til å melde seg på i toppen i år.
RBK 0-2 Spartak MoskvaRBK 0-2 CSKA Moskva
RBK 0-1 Shakhtar Donetsk
RBK 0-1 Ranheim
RBK 0-1 FCK
Da er jeg redd for at det blir tynt i ledelsen av de fleste klubber både i og utenfor landets grenser.Ny kurs,ikke score mål.
Det vitner om total mangel på fotballforståelse og respekt,og slike personer burde ikke sitte i ledelsen av en fotballklubb.
You will seeNy kurs,ikke score mål.
Heia Molde! ,og Brann.Who the heck is Badji?
You will seeNy kurs,ikke score mål.
Heia Molde! ,og Brann.Who the heck is Badji?
Jeg vokste opp med Lerkendal nedi svingen under den første gullalderen (64 - 73) og fulgte klubben i alle hjemmekamper inntil jeg flyttet fra byen i 77. Slikt setter spor.RBK ble mitt favorittlag fordi jeg vokste opp i Trondheim, og de kommer til å være favorittlag uansett hvem som er trener. Riktignok med unntak av Martin Andresen, men det er så usannsynlig at det velger jeg å se bort i fra.
Slapp av, det ble kompensert med at Rafael fikk stå på målstreken og redde med hånden. Verken rødt kort eller straffe som følge av det, fikk aldri med meg at Alex F klaget på dommeren over det.Gikk en dommeravgjørelse i mot Machester United? Det er virkelig mulig?
Søk dekning.Matt Slater @mattslaterbbc27m
Eufemiano Fuentes has just told Spanish radio that Real Madrid owes him money for work he did 2007-09...pin out of grenade time
Alle dager er nitriste når det gjelder norsk fotball.En nitrist dag for norsk fotball...
Kan godt være selv om jeg har mer tro på at andre land har utviklet seg veldig mye enn at vi ha gått andre veien. Men det er klart at når f.eks. Ull/Kisa er i kvalik til eliten så er ikke det et tegn på at ting går fremover...Men så ble tippeligaen utvidet og en haug utlendinger kjøpt inn og Eggen ga seg og siden har det gått bare nedover.