JD
Overivrig entusiast
Hæ?? Det blir jo Brann i år...Trodde du var kreativ BT, helt til jeg så db.no og fant ut at det var Northug som var kilden.
Satser på seriegull til S08 i år
Hæ?? Det blir jo Brann i år...Trodde du var kreativ BT, helt til jeg så db.no og fant ut at det var Northug som var kilden.
Satser på seriegull til S08 i år
Poeng til deg!Trodde du var kreativ BT, helt til jeg så db.no og fant ut at det var Northug som var kilden.
Det ser lovende ut. Nå har de flere kontringer per kamp enn de hadde tilsammen de to årene med Jönsson. Folk beveger seg uten ball, og ballen går hurtig. Det begynner å se ut som RBK igjen. Men det har også kommet noe nytt, de har blitt gode i gjenvinningsfasen.RBK ser solide ut..
Man må ta av mens man har sjansen er jeg hjertens enig i ! Jeg sto i en 1t i kø for å få billett til borte tribune før Rosenborg - Brann.Man må ta av mens man har sjansen.
Da er jeg i hvert fall foran MoldePoeng til deg!Trodde du var kreativ BT, helt til jeg så db.no og fant ut at det var Northug som var kilden.
Kremt... dette er vel på linje med at BTs kjæledegge, Martin Andresen, forklarte fotball-Norge at Barca hadde lært forsvarsspillet av VIFLiker det jeg ser av RBK ja! Det er noe internasjonalt og nesten Barcelona-aktig over de i gjennvinningsfasen,
Bodø/Glimt rykker opp!Man må ta av mens man har sjansen.
Alternativt om Vålerenga havner i 3. om noen år, da skriver nok også Blabladet om norsk 3. divisjon.Det er bare en mann som kan få Dagbladet til å skrive om norsk 3. divisjon. Spørsmålet er om det blir 2. div. neste pr.
�Itj gj�r s�nn. Det bli for dumt� - sport - Dagbladet.no
Ikke finnmark iaffal, sør trøndalag har RBK, men aust agder er mulig den andre, selvom Grane er cupmester så kanskje de aldri var i toppdivisjonen.Greier ikke sikkert quizen, men Er Berlin riktig?
Ny nøtt men enklere.
Hvilke 2 norske fylker har aldri hatt lag i den øverste divisjon?.?
Opp som en løve, osv... Det virker som de satte på criusekontrollen etter den gode åpningen, men det fungerer dårlig på norske humpeveger.Det ble ikke RBK sin kveld dette nei, trodde de var på gang jeg men det blir åpent i år. De er nok ikke så gode som media vil de skal være.
Rbk er god/blir god, jeg tror ikke det er tilfeldig det de har vist de 4 første kampene, viktig at Mikkelsen har en god dag,Opp som en løve, osv... Det virker som de satte på criusekontrollen etter den gode åpningen, men det fungerer dårlig på norske humpeveger.Det ble ikke RBK sin kveld dette nei, trodde de var på gang jeg men det blir åpent i år. De er nok ikke så gode som media vil de skal være.
Han billa har vist seg som en allsidig kar. Får håpe han snart viser at han vet hvor målet står også.
En fantastisk fotballkarriere, men et elendig forbilde og slett ikke en god lederskikkelse.Riise er kanskje ikke den dypeste skjeen i skuffen, men han har likevel en imponerende CV fra fotballbanen.
And the show goes on!Jeg så en morsom fotballkamp i går. Borussia Dortmund mot Real Madrid.