+1Etter denne kampen finnes det bare en trenerlegende igjen i Norge.
Det er riktig det men det er Olsens skyld at han prater masse vas og enda tror at han kan komme til Brasil.Er ikke Olsens skyld at han ikke har bedre spillermateriale å ta av.
De fleste klubber er jo proppet med utenlandske spillere, og Norge har heller ikke særlig mange i utlandet med en viss standard.
Da blir det jo heller ikke mye å velge i.
Finnes vel ikke så mye og ta av på Island heller, men jaggu har Lars Lagerbäck fått til noe likevel.Er ikke Olsens skyld at han ikke har bedre spillermateriale å ta av.
De fleste klubber er jo proppet med utenlandske spillere, og Norge har heller ikke særlig mange i utlandet med en viss standard.
Da blir det jo heller ikke mye å velge i.
+1Norske klubber fikk for mye penger gjennom TV avtaler og prøvde å kjøpe suksess. Resultatet ble at de dreit i spillerutvikling og kjøpte på billigsalg i den tredje verden og hentet hjem avdankete proffer. Det straffes vi for nå.
Beste eksemplet her er Rosenborg. De har helt og totalt forlatt alle suksess-faktorer.Norske klubber fikk for mye penger gjennom TV avtaler og prøvde å kjøpe suksess. Resultatet ble at de dreit i spillerutvikling og kjøpte på billigsalg i den tredje verden og hentet hjem avdankete proffer. Det straffes vi for nå.
Du mener den ene; at de ikke fortsatte med Eggen som trener til år 2040?Beste eksemplet her er Rosenborg. De har helt og totalt forlatt alle suksess-faktorer.Norske klubber fikk for mye penger gjennom TV avtaler og prøvde å kjøpe suksess. Resultatet ble at de dreit i spillerutvikling og kjøpte på billigsalg i den tredje verden og hentet hjem avdankete proffer. Det straffes vi for nå.
Hehe
To dager etter at han var ute og sa noe ala "Jeg er ikke en som stikker av" på spm om han vurderte sin egen stilling...
Jaja, da trenger vi bare en trener av kaliber Sir Alex, 10-12 friske mrd til spillerkjøp, så kan vi kanskje drømme om en bronsemedalje igjen...
Om Tromsø klarer kvalikken er eg imponert.Nå bør noen i Tromsø få fingeren ut.....
Har de tenkt å bytte plass med Bodø Glimt i Adecco ligaen?
Bodø Glimt har gjort en meget bra jobb i sommeren - ingen grunn for TIL - å ligge på ræva av den grunn.
Har vært helt trasig de siste måneder.
Så i ei avis at Rushfeldt nevnte at de skulle rett opp fra Adeccoligaen....Om Tromsø klarer kvalikken er eg imponert.Nå bør noen i Tromsø få fingeren ut.....
Har de tenkt å bytte plass med Bodø Glimt i Adecco ligaen?
Bodø Glimt har gjort en meget bra jobb i sommeren - ingen grunn for TIL - å ligge på ræva av den grunn.
Har vært helt trasig de siste måneder.
Rekne med dei stille meget B prega i Ecup idag.
Nilsen kom inn for seint til å endre nok denne gong(?)
Spillerne, pressen, resultatene, publikum, tabellen... alt og alle talte i mot ham.Trist med Skarsfjord, dolken i ryggen av deler av spillergruppen..
Start en kampanje blant bergensere der dere prøver å få ledelsen til å gå på Nils Arne Eggen.Det hadde vert en fantastisk kombo tror jeg.Så han uttale i et nylig intervju at han av og til tenkte hva han kunne gjort med Vålerenga eller Brann viss han fekk en mulighet.Han virker å ha motivasjonen og tror fort han kan ha en 3-4 år som trener på toppnivå i seg.Spillerne, pressen, resultatene, publikum, tabellen... alt og alle talte i mot ham.Trist med Skarsfjord, dolken i ryggen av deler av spillergruppen..
Han har ikke gjort jobben sin godt nok, og han har hatt lang nok tid på å forsøke og feile. Godt han innser dette selv, for de kunne jo ikke gi ham sparken så lange Mohn hadde fredet ham.
Slik er fotballen. Brann skal ikke være et bunnlag, og Skarsfjord har gjort dem til det.
Er ikke han snart 80 da?Start en kampanje blant bergensere der dere prøver å få ledelsen til å gå på Nils Arne Eggen.Det hadde vert en fantastisk kombo tror jeg.Så han uttale i et nylig intervju at han av og til tenkte hva han kunne gjort med Vålerenga eller Brann viss han fekk en mulighet.Han virker å ha motivasjonen og tror fort han kan ha en 3-4 år som trener på toppnivå i seg.Spillerne, pressen, resultatene, publikum, tabellen... alt og alle talte i mot ham.Trist med Skarsfjord, dolken i ryggen av deler av spillergruppen..
Han har ikke gjort jobben sin godt nok, og han har hatt lang nok tid på å forsøke og feile. Godt han innser dette selv, for de kunne jo ikke gi ham sparken så lange Mohn hadde fredet ham.
Slik er fotballen. Brann skal ikke være et bunnlag, og Skarsfjord har gjort dem til det.
Støttast.Spillerne, pressen, resultatene, publikum, tabellen... alt og alle talte i mot ham.Trist med Skarsfjord, dolken i ryggen av deler av spillergruppen..
Måtte Google.Ser ut som han ble 72 i år Nils Arne Eggen - WikipediaEr ikke han snart 80 da?
Men en artig tanke, tror det kunne blitt interessant.
Han var konge en gang, men det er lenge siden. Men det hadde for all del vært interessant å se.Måtte Google.Ser ut som han ble 72 i år Nils Arne Eggen - WikipediaEr ikke han snart 80 da?
I mine øyne er han blant verdens beste trenere,enkelt og greit. Hadde vert fint å se han som trener i en annen eliteserieklubb der han fekk gruse RBK noen ganger!
du kan gå til toppen av tabellen for så å sjekke ressursene til det laget.Støttast.Spillerne, pressen, resultatene, publikum, tabellen... alt og alle talte i mot ham.Trist med Skarsfjord, dolken i ryggen av deler av spillergruppen..
Eit lag med Brann sine ressursar skal ha meir enn 3 poeng meir enn mitt Sogndal.
Vi konkurrerer på heilt ulike arenaer når det gjeld ressursar.
Med eingong Skarsfjord gav seg i Haugesund fekk dei opptur til dei grader. Kan det samme skje i Brann?
Haugesund satsa lokalt på Grindhaug, viste seg å vere lurt.
Grindhaug er då ikkje den store "trenaren", men ein stor "motivator". "Trenarane" med taktikk etc har han i støtteapparatet!
Enig med deg room, ellers er det greit det dere skriver om Brann, men at media BT/BA skal få herje slik som de har gjort så lenge jeg kan huske erdu kan gå til toppen av tabellen for så å sjekke ressursene til det laget.Støttast.Spillerne, pressen, resultatene, publikum, tabellen... alt og alle talte i mot ham.Trist med Skarsfjord, dolken i ryggen av deler av spillergruppen..
Eit lag med Brann sine ressursar skal ha meir enn 3 poeng meir enn mitt Sogndal.
Vi konkurrerer på heilt ulike arenaer når det gjeld ressursar.
Med eingong Skarsfjord gav seg i Haugesund fekk dei opptur til dei grader. Kan det samme skje i Brann?
Haugesund satsa lokalt på Grindhaug, viste seg å vere lurt.
Grindhaug er då ikkje den store "trenaren", men ein stor "motivator". "Trenarane" med taktikk etc har han i støtteapparatet!
En fotballfilosofi, talentutvikling og en ledelse som er villig til å bygge fra bunnen, men har nok Brann dårligere tid når det kommer til resultater.
Jeg er i grunnen helt enig med Eggen at en trener som beholder gløden bare vil bli bedre og bedre med alderen.Selvsagt et lite tilbakeslag den dag han må ha oksygenflaske og rullator på sidelinja.Han var konge en gang, men det er lenge siden. Men det hadde for all del vært interessant å se.Måtte Google.Ser ut som han ble 72 i år Nils Arne Eggen - WikipediaEr ikke han snart 80 da?
I mine øyne er han blant verdens beste trenere,enkelt og greit. Hadde vert fint å se han som trener i en annen eliteserieklubb der han fekk gruse RBK noen ganger!
De kommer vel snart drassende med Sollid i stedet? Eller en eller annen hjelpetrener fra B-laget.
Heilt sjukt kor publikum har svikta der iløpet av sesongen. Når det gjekk bra møtte dei jo opp, men siste kampane er jo skandale tall.Om ikke annet, så får dette kanskje opp interessen for Brann, for så likegyldig som den gjengse bergenser nå er, har jeg ikke opplevd på mine 20 år i byen.