decibelius
Hi-Fi freak
Alt er relativtHan var jo bare 1,82 m.Jeg tror Dino Zoff var den høyeste keeper'n
Alt er relativtHan var jo bare 1,82 m.Jeg tror Dino Zoff var den høyeste keeper'n
Deep shit.Er poteten tatt opp på Frosta nå?
1 | Molde FK | 4 | 3 | 1 | 9-4 | 10 | ||
2 | Fenerbahçe | 4 | 1 | 2 | 1 | 4-5 | 5 | |
3 | Ajax | 4 | 3 | 1 | 3-4 | 3 | ||
4 | Celtic | 4 | 2 | 2 | 6-9 | 2 |
Men gjør da vi i Norge også, ihvertfall her hvor jeg bor.Det handler om å satse på barn og ungdom.
Og hva i allverden mener du med Norge og playoff?*kremt* EM da....makan til bagateller du henger deg opp i da!
En annen utfordring er holdningene i Tippeligaen. Man satser heller på utenladske middelmådigheter enn å slippe til talenter, og man må for all del ikke la norske spillere gå til en større norsk klubb, for å videreutvikle ferdighetene der. Det viktigste er å hindre RBK en ny storhetstid.Godt poeng. For jeg ser på at de foreldrene som trener barn, ikke er spesielt kunnskapsrike og i noen tilfeller totalt bortreist når det gjelder fotball. Man skal liksom kose seg og alle skal få spille og det betyr ikke noe hvordan man spiller. Det er fint og greit de første årene, opp til 11-12 års alderen, men så kan man jammen begynne å stille krav. Mener jeg...
Men er det noen som vet hvordan dette er på Island?
Det burde du uansett være glad for å slippe.....Skal jeg stå på Ullevål i snøføyke i Januar og se VIF spille
Absolutt ikke. Men jeg er trønder, vokst opp 10 minutters spasertur fra Lerkendal. Var der da Iversen scorte 6 i 7-2 seieren mot VIF i 1968....... Jeg er VIF evig takknemlig for slike opplevelser. Menmen, det går opp, og det går ned.Tror ikke det er noe mer alright å se Brann i Bergen i Januar heller....
Sverige er vel også et ganske dårlig lag men med en verdensklassespiller som klarer å score mål. De hadde dog selvsagt fortsatt vært bedre enn Norge selv uten Zlatan.Et kjapt blikk på Sverige og Danmark tilsier at vi har langt opp....
Mvh
Roger
Synes du det er greit at TV2 henger ut folk for hele landet, så fremt de er frisk?Tja, jeg har ikke sett selve innlsaget, men hvordan kunne de vite det? Det er jo litt morsomt når noen klarer å gjøre slike feil, er det ikke? At dette viste seg å være en spesiell person, det er jo beklaglig og de har også beklaget det.
Hva er greia lissssom?