Birdman
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 29.01.2005
- Antall liker
- 10
Jeg fikk med meg 1344 kroner av ransutbyttet ;D.BT skrev:Tidenes ran?
Jeg fikk med meg 1344 kroner av ransutbyttet ;D.BT skrev:Tidenes ran?
Da får vi korrigere til underholdning for oss fleste og butikk for noen ;D ;DBirdman skrev:Jeg fikk med meg 1344 kroner av ransutbyttet ;D.BT skrev:Tidenes ran?
Kjedelig å få mål imot etter at kampen skulle vært avblåst på en corner som tilsynelatende ikke var corner og en målgivende pasning som tilsynelatende var med armen, mener du?Rune S skrev:Irriterende
Det handlet mer om Prica... 8)Birdman skrev:Det her handler om karma! 8)
Skal ikke krangle med deg om dét. Uten Prica hadde dette blitt riktig pinlig for RBK. Apropos pinlig, hva var det Trond Olsen drev på med i kveld?BT skrev:Det handlet mer om Prica... 8)Birdman skrev:Det her handler om karma! 8)
Vi har nok hittil sett lite som tyder på at Larsen er verdt 8 mill.sims skrev:RBK må seriøst gjøre noe med midtforsvaret sitt. Larsen og Høiland kan vi vel trygt si er moden for benken. Dommeren leverte vel også en god søknad om adeccofotball
Helt enig. De må vel gjøre seg fortjent til lønna disse "ekspertene".otare skrev:Ja. Dommeren skal se det som skjer og må bestemme seg umiddelbart - han har ikke betenkningstid. Derfor har jeg ikke så store problemer med å tilgi slike dommerfeil. Jeg synes det blir tåpelig når man i TV-studio i etterkant, etter å ha sett en hendelse 15 ganger i repetisjon i langsom kino og fra flere vinkler, kritiserer dommeren for å ha gjort feil.
Stort sett enig, men ikke i at de tapte kampen... ;Dotare skrev:Ja. Dommeren skal se det som skjer og må bestemme seg umiddelbart - han har ikke betenkningstid. Derfor har jeg ikke så store problemer med å tilgi slike dommerfeil. Jeg synes det blir tåpelig når man i TV-studio i etterkant, etter å ha sett en hendelse 15 ganger i repetisjon i langsom kino og fra flere vinkler, kritiserer dommeren for å ha gjort feil.
I denne kampen skal dommeren ha skryt for at han så forseelesen som førte til straffen for RBK da Høiland ble dratt ned i straffefeltet på en corner.
Denne kampen tapte RBK fordi de for tiden har et elendig forsvar. De dominerte banespillet og hadde mange sjanser, og skulle vunnet kampen med 2-3 mål (minst). I de to siste kampene har de sluppet inn mål på alle sjansene motstanderen har hatt. Håpløst.
Nei de tapte ikke, de vant ett poeng...BT skrev:Stort sett enig, men ikke i at de tapte kampen... ;Dotare skrev:Ja. Dommeren skal se det som skjer og må bestemme seg umiddelbart - han har ikke betenkningstid. Derfor har jeg ikke så store problemer med å tilgi slike dommerfeil. Jeg synes det blir tåpelig når man i TV-studio i etterkant, etter å ha sett en hendelse 15 ganger i repetisjon i langsom kino og fra flere vinkler, kritiserer dommeren for å ha gjort feil.
I denne kampen skal dommeren ha skryt for at han så forseelesen som førte til straffen for RBK da Høiland ble dratt ned i straffefeltet på en corner.
Denne kampen tapte RBK fordi de for tiden har et elendig forsvar. De dominerte banespillet og hadde mange sjanser, og skulle vunnet kampen med 2-3 mål (minst). I de to siste kampene har de sluppet inn mål på alle sjansene motstanderen har hatt. Håpløst.
Som jeg nevnte tidligere i tråden, skal du i krigen så sørg for å ha en bergenser ved siden av deg. En trønder bare kaster børsa og løper på sprang hvis det ikke går slik de ønsker seg at det skal gå. Sjelen til et fotball-lag er dets konstante verdi, og slik det ser ut til nå så har RBK ingen sjel. Supporterne forlater klubben som rotter forlater et synkende skip. Vi som sliter i vest år etter år har bare forakt tilovers for slike supportere, og ville heller spilt i Adecco-ligaen med de supporterne vi har enn Champions Leage med trønderske supportere.fjellvåk skrev:"Når du kommer inn på tribunen lurer du jo på om du har kommet til 1. runde i cupen." Rune Bratseth om publikumsvikten i Trøndelagen.
Det er jo sprøyt. I fjor GA de vekk billetter til Brann stadion, for at folk skulle komme.baluba skrev:Som jeg nevnte tidligere i tråden, skal du i krigen så sørg for å ha en bergenser ved siden av deg. En trønder bare kaster børsa og løper på sprang hvis det ikke går slik de ønsker seg at det skal gå. Sjelen til et fotball-lag er dets konstante verdi, og slik det ser ut til nå så har RBK ingen sjel. Supporterne forlater klubben som rotter forlater et synkende skip. Vi som sliter i vest år etter år har bare forakt tilovers for slike supportere, og ville heller spilt i Adecco-ligaen med de supporterne vi har enn Champions Leage med trønderske supportere.fjellvåk skrev:"Når du kommer inn på tribunen lurer du jo på om du har kommet til 1. runde i cupen." Rune Bratseth om publikumsvikten i Trøndelagen.
Men det har ikke vært noe frafall over natten her. Dette er slitasje over mange år som spiller inn. Interessen for stadion har nok gått ned i takt med generasjonene, ikke tilfeldige dårlige sesonger. I alle fall ikke i et så dramatisk omfang. Nå har jeg lest om og om igjen om folk som vil skifte fra fotball til sjakk. Jeg har aldri møtt en som kaller seg Brann-supporter som ymter frempå om å svikte laget sitt. De står standhaftige på, både de aktive og de passive. Har du noensinne hørt om en bergenser som sier han eller hun skal forlate laget sitt når det går dårlig?Man skrev:Det er jo sprøyt. I fjor GA de vekk billetter til Brann stadion, for at folk skulle komme.baluba skrev:Som jeg nevnte tidligere i tråden, skal du i krigen så sørg for å ha en bergenser ved siden av deg. En trønder bare kaster børsa og løper på sprang hvis det ikke går slik de ønsker seg at det skal gå. Sjelen til et fotball-lag er dets konstante verdi, og slik det ser ut til nå så har RBK ingen sjel. Supporterne forlater klubben som rotter forlater et synkende skip. Vi som sliter i vest år etter år har bare forakt tilovers for slike supportere, og ville heller spilt i Adecco-ligaen med de supporterne vi har enn Champions Leage med trønderske supportere.fjellvåk skrev:"Når du kommer inn på tribunen lurer du jo på om du har kommet til 1. runde i cupen." Rune Bratseth om publikumsvikten i Trøndelagen.
Vi er for godt vant angående RBK, og godtar ikke hva som helst.erato skrev:Ser det heller sånn at det tar tid å omstille seg fra å heie på verdensmestere i langrenn og skiskyting til å begynne å interessere seg for fotball igjen. Litt for mange idretter med utøvere i verdensklasse i Trøndelag.
RBK har "alltid" hatt kl.20 kampene på TV2, det er det laget som er vist mest live.Rune S skrev:Nå er det jo mange som kommenterer innlegg på blant annet Adressa.no som sier at de ikke reiser med ungene på kamp fordi kampene går kl20.Av innleggene ser det ut som mange kommer ganske langt kjørende for å få med seg kamper på Lerkendal,og for de passer det da visst veldig dårlig når kampen starter såpass sent.
Jeg vet ikke,jeg er sunnmøring og aldri vert på Lerkenda,bare virker på endel leserinnlegg at dette kan vere LITT av grunnen til at de har lavere publikumtall så langt i år.Ellers så er jo kl20 kampene TV2kamper,som sikkert også gjør at noen heller ser de på TV.
Ellers håper og tror jeg RBK kommer mye sterkere,håper Jønson får arbeidsro en god stund fremover,virker som en reflektert og klok trener.Synes ivertfall det har vert fin stigning på spillet til RBK i forhold til første kamp,til tider igår var det veldig fin fotball offensivt,selv om jeg tror de har mye å gå på der også.
Når vi kommer så langt som til CL kvalik så er jeg mer i tvil om noen annen enn bestefar Eggen klarer å få til de resultatene han gjorde.Han hadde en helt egen ro og offensiv innstilling til de kampene som jeg tror smittet veldig over på spillerene.Å spille behersket kontrolert mot europeisk toppklubber tror jeg ikke funker,det er det flere-tusen-femhundre lag i europa som gjør bedre enn norske,trur eg...... Men håper jeg tar feil!
Viktige punkter der som gjelder hele eliteserien. Eneste jeg undrer litt på er hvorfor kl. 20 kamper plutselig er blitt så vanskelig for folk. De kom alltid kl.20 før.otare skrev:Serierunden er dratt for langt ut - kamper på fredag, lørdag, søndag og mandag.
RBKs kamper vises på TV
Kamp kl 2000 blir for sent for mange. Når man kjører fra Steinkjer og Oppdal for å se RBK (ca. 2 t reisetid hver vei), blir kampstart kl 20 for sent.
Sesongen starter for tidlig
Da er man ikke "fan" nok og bør fortsette og holde seg hjemme mener jeg, også når de begynner å vinne.lars_erik skrev:Som sagt, det er mange som er prinsippielt uenige i valgene klubben har tatt, og som derfor holder seg hjemme. Deriblant meg selv.
Feil. Det er kun blodsupporterne (Kjernen) som har en slik innstilling. Vi andre vil underholdes.fjellvåk skrev:Da er man ikke "fan" nok og bør fortsette og holde seg hjemme mener jeg, også når de begynner å vinne.lars_erik skrev:Som sagt, det er mange som er prinsippielt uenige i valgene klubben har tatt, og som derfor holder seg hjemme. Deriblant meg selv.