BT
Æresmedlem
- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.820
Hø?
Har Rosenborg rykket ned og gått konkurs?
Ikke enda, men det var en fin tanke ;D.BT skrev:Hø?
Det må da være mye kjekkere for dere ondskapsfulle å ha dem som en middelhavsfarer i Tippeligaen så dere kan glede dere over at de støtt taper...?Birdman skrev:Ikke enda, men det var en fin tanke ;D.BT skrev:Hø?
Sant nok. Gleden over et nedrykk ville vært kortvarig, gleden å se dem tape halvparten av kampene sine og finne sin plass i middelmådighetens rekker er vedvarende. Dessuten trekker de jo publikum til kampene, så de er nyttige også.. og der er jo mer morro å møte RBK i en kamp enn Nest Sotra eller Skeid tross alt.BT skrev:Det må da være mye kjekkere for dere ondskapsfulle å ha dem som en middelhavsfarer i Tippeligaen så dere kan glede dere over at de støtt taper...?
Savner faktisk Rosenborg i godt gammelt slag. Høsten blir ikke helt den samme uten Rosenborg i Champions League. Og Brann......, de ryker vel ut allerede mot Ventspilts, og det sier vel sitt.BT skrev:Det må da være mye kjekkere for dere ondskapsfulle å ha dem som en middelhavsfarer i Tippeligaen så dere kan glede dere over at de støtt taper...?Birdman skrev:Ikke enda, men det var en fin tanke ;D.BT skrev:Hø?
Kanskje han kan invitere Carola til Lerkendal, så kan alle spillerene sitte sammen i svingen på tribunen og synge med .. sånn for å høyne moralen, samhandlingene og fellesskapsånden litt.Birdman skrev:I disse anti-Rosenborg-tider må jeg også få si at Erik Hamrén virker litt Bottolf. Hvor mye respekt får man i fotballkretser når man drømmer om å lære seg å danse. Når jeg ser han får jeg først assosiasjoner til svensk dansegalla, dernest middelmådig fotball. Tror også han har alt å tape på å gjenta sine håpløse gledes-"hopp". Den mannen har virkelig negativ spenst ;D.
Rosenborg har klart å ødelegge mange gode trenere på kort tid. Lurer på hvor lenge denne hobbydanseren beholder helsa.
Savne Riseth? Er det mulig?stesch skrev:Tilstanden for RBK er nok akkurat så dårlig som resultatene viser. Så utrolig dårlig organisert og lagmoralen er jo borte. Tape 4-0 og vise så dårlig innsats at den eneste som får gult kort er en urutinert innbytter. Trodde aldri jeg skulle savne Riseth! Må være vondt å se på for Eggen!
Du får tipse den nye treneren. Kanskje du blir belønnet med partout for neste sesong.BT skrev:Det de trenger er spillere som kan omsette store målsjanser i mål.
Så kanskje en mer realistisk strategi involverer luftgevær, laserpenner og silly walks innenfor 16meteren?BT skrev:og målet til RBK? Norges dårligste avslutter Tettey skjøt som alltid rett på keeperen, men denne klarte keeperen til Stabøk på utrolig vis å fomle i eget mål. ;D
Det forsvant sporløst i nattens mørke. Intet forvarsel. Ingen rettergang. Ingen vet hva som skjedde. Innlegget ble avrettet pga. en nedsettende bemerkning om Rosenborg. Omtrent som Gestapo opererte under krigen.Tor Nado skrev:her har sensuren vært på ferde ja. vel vel, det svidde tenker jeg.
He he, det var en typisk FP* fra meg noe jeg tror moderator skjønte.pedal skrev:Det forsvant sporløst i nattens mørke. Intet forvarsel. Ingen rettergang. Ingen vet hva som skjedde. Innlegget ble avrettet pga. en nedsettende bemerkning om Rosenborg. Omtrent som Gestapo opererte under krigen.Tor Nado skrev:her har sensuren vært på ferde ja. vel vel, det svidde tenker jeg.
Fotball er alvorlige greier.
Hehe, skikkelig "Se og Hør"/ VG snert over denne. Vi tar et utsnitt av et bilde og legger til passende og ønskede kommentarer. Gjerne i relasjon til tidligere hendelser for å forsterke inntrykket og bli trodd.Birdman skrev:Jarstein fortviler, Andresen kjefter ham huden full. Lagkamerat!??
NFF venter nok til etter at Hareide har soset bort denne muligheten også, som han har gjort med alle de andre kvalifiseringene. Så kan man finne en ny gubbe som kan se frem mot EM i 2018 eller noe.mag skrev:Hmm.
Enig med at Martin ikke er spesielt god. Heller veldig dårlig! Han har ingenting på landslaget å gjøre. Utrolig ubehøvlet og frekk i kjeften. Hareide er i ferd med å ødelegge nok et mesterskap, og det mot ISLAND! En skam og skandale. Ok, Norge er ikke bra, det må vi snart bare innse, men Hareide klarer absolutt ikke få ut noe av potensialet til gutta. Hareide gjør spillerne og laget DÅRLIGE! HAN MÅ TREKKE SEG!!!!!!!!!!!! Hareide er en sviker, han lovte å trekke seg hvis vi ikke klarte forrige EM-kvalik. Dette går han tilbake på. Nå må NFF bruke hodet og få han sparket! Helt utrolig at Hareide skylder på personlige feil som årsak til at vi taper kampen. Han tar ikke ansvar i det hele tatt. Jeg er skuffet og forbanna.
HAREIDE MÅ GÅ!
HAREIDE MÅ GÅ!
NÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!
Geir.
Er jo ikke noe morro hvis ikke man håper. Men tro/forvente er en helt annen sak. Men kan kan vel i det minste tro/forvente at landslaget er i stand til å slå et lag som Lichtenstein ydmyket med 3-0 i forige kamp når landslaget spiller på sin hjemmebane.joaquin skrev:det jeg synes er rart, er at mange ser ut til å tro/håpe/forvente at norge kommer seg til vm.
har dere ikke sett landslagsfotball de siste årene?
norge stinker, både spiller for spiller og som lag.
Enig, Winsnes var veldig god.BT skrev:Jeg vil ikke slakte hele laget i går. Winsnes var faktisk ikke helt håpløs.