JPMi skrev:
Det skal bli interessant å høre om.
Den har iallefall en grei pris. Ser at den koster ca 1500 på eBay. Ifølge ekspertisen her på sentralen koster det visst minst 4 ganger så mye å få god lyd fra k701.
Jeg har aldri sett at noen hverken kaller seg eksperter på K701, eller hevder at man behøver å punge ut minst 6k på headamp? Håper det ikke er meg du sikter til?
I så fall må denne misforståelsen oppklares snarest; jeg skrev i tråden for å hjelpe deg med tanker omkring hvordan K701/640 vil fungere, siden du spurte og siden jeg har begge deler. I beste mening. Og kommenterte på at man ideelt bør ta sikte på separate headamper av så høy kvalitet som mulig, og gjerne til minst prisen av K701 (jeg betalte 2.000,- for mine fra US). Og i mine ører har det fulle potensialet fra K701 først blitt realisert med såpass påkostede headamper.
Skjønner jeg det rett at det ikke falt i god jord at jeg deler mine erfaringer med K701? Men det er nå engang mine opplevelser allikevel det da. Jeg har brukt K701 veldig mye, men er ingen ekspert, bare så det er sagt. Så jeg kan gjerne ta feil; men synes da allikevel at det bør være greit å utveksle opplevelser. Jeg måtte bare kommentere på og oppklare feilsiteringen, dersom det var meg du siktet til da.
Mvh Vidar P