N
SENNHEISER HD 650, Kabel Erstatningskabel, 3m lengde - ProlydFinnes det noe sted i Norge man får kjøpt billig HD6*0 kabel? Ser at Amazon skal ha 450kr nå med frakt....
Hvor varm blir den? Hvis den blir varm bør den ha god luftingHar jeg ett lite problem. Audio GD M7 er jo så hinsides stor, 43cm bred & dyp + XLR kabler, så dybden er rundt 48cm.
Akkurat nå har jeg den på skrivebordet, men det tar alt for mye plass. Skulle hatt ett skap eller noe å ha den i. Helst ikke rack da jeg hater støv.
Tips?
Er det et problem som har kommet etterhvert? Min går fra klokka 1900 til 0500 med samme motstand hele veien.Fått ett problem med volumknotten til Auralic Taurus. Den går kanskje litt mindre enn kvart over 12 om jeg presser den(Knotten altså). Aldri opplevd noen forsterkere slik. Det gjør ikke noe nå, men om jeg skal dra i gang med noe skikkelig tungdrevet...Blir vell inn på repp tenker jeg! . Takk for slakta Tittentei! Synes Beats har fått formye ros i det siste
Det har nok vært slik hele veien. Men jeg har rett og slett ikke skrudd lyden opp så høyt. Så jeg visste det rett og slett ikke..Jeg kobla den opp som forforsterker og den spiller selv om potta er på 7. Dette er slett ikke bra...Er det et problem som har kommet etterhvert? Min går fra klokka 1900 til 0500 med samme motstand hele veien.Fått ett problem med volumknotten til Auralic Taurus. Den går kanskje litt mindre enn kvart over 12 om jeg presser den(Knotten altså). Aldri opplevd noen forsterkere slik. Det gjør ikke noe nå, men om jeg skal dra i gang med noe skikkelig tungdrevet...Blir vell inn på repp tenker jeg! . Takk for slakta Tittentei! Synes Beats har fått formye ros i det siste
Litt lekkasje er ikke uvanlig-dette er jo en hodetelefonforsterker med en pre-utgang som en slags "add-on", ikke omvendt. Kan prøve med min hvis det er noen hjelp.Det har nok vært slik hele veien. Men jeg har rett og slett ikke skrudd lyden opp så høyt. Så jeg visste det rett og slett ikke..Jeg kobla den opp som forforsterker og den spiller selv om potta er på 7. Dette er slett ikke bra...Er det et problem som har kommet etterhvert? Min går fra klokka 1900 til 0500 med samme motstand hele veien.Fått ett problem med volumknotten til Auralic Taurus. Den går kanskje litt mindre enn kvart over 12 om jeg presser den(Knotten altså). Aldri opplevd noen forsterkere slik. Det gjør ikke noe nå, men om jeg skal dra i gang med noe skikkelig tungdrevet...Blir vell inn på repp tenker jeg! . Takk for slakta Tittentei! Synes Beats har fått formye ros i det siste
Blir så forbanna!
Min erfaring fra både Resonans og Soundgarden er at alt jeg kjøper er brukt. Uansett om det er en kabel eller hodetelefoner så er det demobrukt eller åpnet!. Soundgarden har ett par hodetelefoner av hver og det er demoparet. Skal man ha varen nå, så er det demobrukt. Jeg skulle ha en forbanna XLR til hd800, javel sa han bak disken og kveila kabelen og la den tilbake i eska, før han gav den til meg? EN kabel for gods sake!. På HD800 var det hodebåndet som var løst. Fikk det fiksa. Med HD700 var det en fjær i høyre klokke som var slakk. Med T70 så knaka det i venstre oppheng. Det virker som alt jeg kjøper fra butikk er brukt eller tukla med. åpnet og demobrukt. De folka klager på at folk kommer og lytter for å så handle på nettet. Er det så rart da ? Skal stakkars kunder bare regne med at det lukter DaxWax fra fra hodetelefonene til full pris..bare fordi det er en NISJEVARE?
Nad hp50?Forslag til portabel lyd som slår sennheiser HD 25 både på lyd og komfort, helst med minst like god passiv støydemping?
Det er vel bare én versjon av Momentum over-ear, er det ikke? Enig i at den er en god klokke - men jeg holder en knapp på NAD pga komfort. Designen osv taler imidlertid Momentum, men selv over-ear versjonen er litt liten for mange ører.Enig med ardilla. Men du bør ta deg en prøvelytt av nye Sennheiser momentum v2 med større klokker. Jo og så er det en trådløs versjon som jeg forventer er bra! Sistnevnte har aktiv støydemping, noe som kan være litt tricky.
Kjøpte nettopp over ear versjonen av momentum og selv den er on ear på meg.Det er vel bare én versjon av Momentum over-ear, er det ikke? Enig i at den er en god klokke - men jeg holder en knapp på NAD pga komfort. Designen osv taler imidlertid Momentum, men selv over-ear versjonen er litt liten for mange ører.Enig med ardilla. Men du bør ta deg en prøvelytt av nye Sennheiser momentum v2 med større klokker. Jo og så er det en trådløs versjon som jeg forventer er bra! Sistnevnte har aktiv støydemping, noe som kan være litt tricky.