Altså ingen aktive NC av noe slag, for der er det vel en hel rekke å velge i mellom rundt i den prisklassen. Bang & Olufsen har vel noen greier gående i samme gate med sin Beoplay serie som jeg vet om, med og uten ANC. Men etter en rekke omtaler å dømme er P7W blandt det beste av BT-hodetelefoner på markedet akkurat nå.
P9 er i en helt annen klasse, også prismessig men det forstår du vel. Disse er vel også semi-åpnå/lukket om jeg har forstått det rett? Ser ustyrlig lekre ut, men de hadde de dessverre ikke inne på Hi-fi klubben i byen når jeg var innom. Skjønner hva du mener med basstunge, P7 har det samme i sitt lydbilde.
Jeg satt forøvrig å lyttet veldig lenge på Denon AH-MM400..og disse var dett jaggu meg lett å bli glad i
Byggekvalitet og komfort var skyhøy, og gav ett veldig behagelig og mer nøytralt lydbilde. Førsteinntrykket var at dette var ett veldig godt sett som gav både eier - og lytteglede i fleng! Kan ikke helt si det samme om Oppo PM-3. Syns det fremsto som ett litt billigere skrudd sammen sett som ikke stod helt til prislappen. Komfortmessig var det heller ikke helt etter mitt hode og ører sammenlignet med P7 og Denon! Men satt en stund med dette også og det var mange deilige kvaliteter lydmessig her ja! Deilig presis og kjapp bass og mange fine detaljer kom frem.
EDIT: Merkelig setning i starten, noe surr med redigeringen der.