CDWMcInSpots
Hi-Fi freak
Egen tråd for Hodetelefonoppsett?
Musical Fidelity har produsert både rør- og transistorbasert utstyr. Det er muligens et poeng å holde disse to linjene fra hverandre? Dessuten har de vel ofte minst hatt en rimeligere og en eller flere dyrere produktlinjer, for øyeblikket V-Series samt M1 Series, M3 Series, M6 Series, AMS Series og TITAN.
Tillegg:
Korreksjon:
Jeg rotet med versjonsnumrene. Forrige avsnitt gjaldt Musical Fidelity X-CAN V8 som hvis jeg ikke husker helt galt, er modellen etter X-CAN V3. Jeg tror ikke det ble produsert X-CAN V4-6.
Musical Fidelity X-CAN V8P (versjonen som hadde variabel RCA pre ut)
Musical Fidelity har (vel) hatt noe ujevn distribusjon og representasjon i Norge i en (god) del år. Det er derfor kanskje ikke solgt så mange eksemplarer av Musical Fidelitys produkter i Norge?Anonym skrev:Stereophile har tradisjonelt gitt positiv omtale til MF hodetelefonforsterkere, mener etterfølgeren v3 har vært A-rated i Stereophile og den billigere V-can var på deres anbefalte produkter liste ifjor.Proffen skrev:INGEN synspunkter/erfaringer mht MF x-can v2?Proffen skrev:Er MF x-can v2 "noe å ha" eller har det skjedd så mye på headampfronten at den må ansees som forbigått, parkert og utdatert?
Hvis du har leser litt rundt på nett ser du at den nye vinen har vist seg å være sur.
Musical Fidelity har produsert både rør- og transistorbasert utstyr. Det er muligens et poeng å holde disse to linjene fra hverandre? Dessuten har de vel ofte minst hatt en rimeligere og en eller flere dyrere produktlinjer, for øyeblikket V-Series samt M1 Series, M3 Series, M6 Series, AMS Series og TITAN.
Hva regner du som "den nye vinen", Musical Fidelity V-CAN eller M1 HPA? Begge disse er (vel) forøvrig transistorbasert i motsetning til Musical Fidelity X-Can v3(?)Anonym skrev:Hvis du har leser litt rundt på nett ser du at den nye vinen har vist seg å være sur.
Tillegg:
Stereophiles Sam Tellig har ihvertfall skrevet pent om Musical Fidelity X-Can v3 Musical Fidelity X-CAN V8, både i originalversjonen og P-versjonen som hadde variabel RCA pre ut.Anonym skrev:Stereophile har tradisjonelt gitt positiv omtale til MF hodetelefonforsterkere, mener etterfølgeren v3 har vært A-rated i Stereophile og den billigere V-can var på deres anbefalte produkter liste ifjor.
Korreksjon:
Jeg rotet med versjonsnumrene. Forrige avsnitt gjaldt Musical Fidelity X-CAN V8 som hvis jeg ikke husker helt galt, er modellen etter X-CAN V3. Jeg tror ikke det ble produsert X-CAN V4-6.
Musical Fidelity X-CAN V8P (versjonen som hadde variabel RCA pre ut)
Vedlegg
-
24.6 KB Visninger: 521