kablang
Overivrig entusiast
Bra redskap
Vedlegg
-
428.3 KB Visninger: 30
Godt mulig at dere har rett. Jeg har aldri sett denne dekktypen, men det ser merkelig ut... Bakdekket derimot, ser meir normalt og logisk ut, IMO.bambadoo skrev:Nei, det er ikke det.
Klær kan enkelt fjernes.bambadoo skrev:Burde kanskje satt det inn i [ironimoduspå]xerxes skrev:øøøøhhh.... Ikke så veldig.... Kan vanskelig tenke meg noe mindre sexy enn damer som røyker.bambadoo skrev:Røyk og skinnvest er kult
Synes slik bekledning bare er blodharry enten det er menn eller damer..
Ehh? Hva??toriamos skrev:Ja, tørrklutsj bråker litt, men ellers bare fordeler. Japanere har aldri laget motorsykler med sjel. Nærmeste er vel Hayabusa som har karakter.
I like måte.el_mariachi skrev:Ehh? Hva??toriamos skrev:Ja, tørrklutsj bråker litt, men ellers bare fordeler. Japanere har aldri laget motorsykler med sjel. Nærmeste er vel Hayabusa som har karakter.
Hva definerer du som sjel da?toriamos skrev:I like måte.el_mariachi skrev:Ehh? Hva??toriamos skrev:Ja, tørrklutsj bråker litt, men ellers bare fordeler. Japanere har aldri laget motorsykler med sjel. Nærmeste er vel Hayabusa som har karakter.
Min ST2 har tørrklutsj. Ser slitsomt ut med den tamburinen...bambadoo skrev:Her er en kar med Ducati 848 (savner tørrkløtsjen)
Det begrepet er vanskelig å definere. Dessuten så finnes det nok japanske motorsykler både med sjel - og uten. Hadde en CBX - den hadde i alle fall mye mer sjel enn Yamaha XJ 600, som jeg merkelig nok fant på å kjøpe.el_mariachi skrev:Hva definerer du som sjel da?toriamos skrev:I like måte.el_mariachi skrev:Ehh? Hva??toriamos skrev:Ja, tørrklutsj bråker litt, men ellers bare fordeler. Japanere har aldri laget motorsykler med sjel. Nærmeste er vel Hayabusa som har karakter.
Halvarsson gör bra textil och skinnställ. Här kan du kolla runt lite:bambadoo skrev:Skal ha ny kjøredress. Har en sliten goretex fra før og vurderer skinn. Noen tips?
Er ikke racing sykkel jeg har men en krysning mellom streetfighter og touring. Så ikke noen fantomdrakt.
Som sagt - finnes det noen fine, litt diskre skinndresser av god kvalitet?
Jo hjelm trengs også....
Hehe, hvordan er det å kjøre uten demper bak?ptb skrev:Lørdag fikk chopperen selskap i garasjen av en Street Glide.
Første gang på over 10 år at jeg har kjørt sykkel:
a) der jeg ikke ser forhjulet fra sitteposisjon
b) med fjæring bak
c) med blinklys og en "haug" med instrumenter og "styr".
Pussig opplevelse
Det er stort sett helt uproblematisk. Bruker bilhjul (195/70-15) m/ca. 20 pund lufttrykk som demper noe. Litt hensyn må man ta når det er veldig humpete (brostein, trikkeskinner, telehiv, dårlig asfalt osv).petal skrev:Hehe, hvordan er det å kjøre uten demper bak?
Har du lagt ut en bild i tråden på Choppern? Annars skulle det vara kul att få se den!ptb skrev:Det er stort sett helt uproblematisk. Bruker bilhjul (195/70-15) m/ca. 20 pund lufttrykk som demper noe. Litt hensyn må man ta når det er veldig humpete (brostein, trikkeskinner, telehiv, dårlig asfalt osv).petal skrev:Hehe, hvordan er det å kjøre uten demper bak?
Men, .... når man bygger chopper, så må man akseptere at det kan gå mange komfortpoeng vekk pr. estetiske
Nope, men får se om jeg finner et passende.Karla skrev:Har du lagt ut en bild i tråden på Choppern? Annars skulle det vara kul att få se den!
Takk takk, virker som en super første sykkel så langt. Billig innkjøp, billig forsikring og ganske dau motor under 6000rpm.bambadoo skrev:Gratulerer så mye . Ser veldig flott ut
Kjørte rundt på et par mc sjapper idag og testet hjelmer.
Blir nok Shoei igjen for min del. Passet knollen min best.
Hvilken modell er usikkert.
Skal si det er puk i nysykkelen. Spinner relativt lett ved vått føre..