;Dbambadoo skrev:Nettopp hatt en kjøretur over "fjellet": Haugesund - Oslo. Blei jaggu litt stiv og støl i rassen..
Det høres rart ut....Nex skrev:Det virker som det må være samme type, ikke pga. blutooth standarden, men det er et "salgtriks" fra produsentene. Dessverre.
Elektron skrev:Hei Vilhelm!VilhelmW skrev:Om nøyaktig ei uke henter jeg K100Rs'en på Gardermoen....
mvh. VilhelmW
Har du fått varene i hus?
Elektron
Lekker den, eller har de rett og slett glemt å fylle olje på? Da hadde den jo ikke gått så mange km...?empty skrev:Hei.
Jeg er i sjokk etter kveldens opplevelse :'( :'( :'(.
Som den lykkelig eier av en nesten veteran Honda CB400N, er jeg plutselig i dyyyp krise. Litt råd fra folk med erfaringer setter jeg pris på.
På vei til jobb stopper den plutselig. Jeg tilkaller broderen som er mekanikerkyndig og han kommer raskt på pletten. Etter få sekunder finner vi ut at den er tom for olje!!!! Vi fyller på 2 liter før vi får utslag på peilepinnen. Slik kan det gå når man ikke passer på, er nærliggende å tenke, men problemet er at den har gått knappe 150km etter full service og gjennomgang. En service jeg forøvrig klagde på, fordi sykkelen ikke gikk som den skulle etterpå. De tok den tilbake og sa det skulle være i orden, men det var det ikke. Broderen gikk da raskt over den, og fikset det de hadde slurvet med. Alt såre vel og jeg var lykkelig, sykkelen gikk bedre enn noen gang.....i ca 120km. Da sa det stopp.
Har jeg noen rettigheter i en slik situasjon, eller har jeg bare vært idiot som har stolt på at verkstedet gjorde jobben sin.
Hilsen Tommy
Hadde det vært lekkasje så hadde det vært en stor dam under motoren. Det er mye som tyder på at verkstedet har vært meget slurvete..tore. skrev:Lekker den, eller har de rett og slett glemt å fylle olje på? Da hadde den jo ikke gått så mange km...?empty skrev:Hei.
Som den lykkelig eier av en nesten veteran Honda CB400N, er jeg plutselig i dyyyp krise. Litt råd fra folk med erfaringer setter jeg pris på.
På vei til jobb stopper den plutselig. Jeg tilkaller broderen som er mekanikerkyndig og han kommer raskt på pletten. Etter få sekunder finner vi ut at den er tom for olje!!!! Vi fyller på 2 liter før vi får utslag på peilepinnen. Slik kan det gå når man ikke passer på, er nærliggende å tenke, men problemet er at den har gått knappe 150km etter full service og gjennomgang. En service jeg forøvrig klagde på, fordi sykkelen ikke gikk som den skulle etterpå. De tok den tilbake og sa det skulle være i orden, men det var det ikke. Broderen gikk da raskt over den, og fikset det de hadde slurvet med. Alt såre vel og jeg var lykkelig, sykkelen gikk bedre enn noen gang.....i ca 120km. Da sa det stopp.
Har jeg noen rettigheter i en slik situasjon, eller har jeg bare vært idiot som har stolt på at verkstedet gjorde jobben sin.
Hilsen Tommy
.tore. skrev:Lekker den, eller har de rett og slett glemt å fylle olje på? Da hadde den jo ikke gått så mange km...?empty skrev:Hei.
Hilsen Tommy
Takk bamba!bambadoo skrev:Grattis så mye scalars.
Her på vestlandet har det vært veldig mye drittvær i det siste. Lite MC kjøring.
Men har rundet 11000 km på sykkelen iår - til nå. Om værgudene står oss bi blir det endel mil igjen før vinterkonserveringen skal gjøres.
Grattis med ny sykkel scalars, men ingen skal sitte på :sclalars skrev:Takk bamba!bambadoo skrev:Grattis så mye scalars.
Her på vestlandet har det vært veldig mye drittvær i det siste. Lite MC kjøring.
Men har rundet 11000 km på sykkelen iår - til nå. Om værgudene står oss bi blir det endel mil igjen før vinterkonserveringen skal gjøres.
Dærsken, vært skikkelig aktiv med kjøringa du da
Det er jo omtrent like mye som den nye sykker'n min har gått. Den har rundet 13 000 km. Og det er en 2007 mod.
Håper at været holder en stund til her på østlandet også, så jeg kan få noen mil på den
mvh
Lars
Ja, du er hjertelig velkommen til å ta med deg noen HFS/MC entusiaster å komme hit til meg ;D ;D ;Dbambadoo skrev:Skulle jaggu arrangert et HFS/MC treff med tilhørende "roadtrip" til landets heftigste anlegg... Det hadde vært noe ;D ;D
Takk KW!KW skrev:Grattis med ny sykkel scalars, men ingen skal sitte på :
Mvh.KW
Ingen storvokste ihvert fall over lengre distanse, eller ser/tenker jeg feil.sclalars skrev:Takk KW!KW skrev:Grattis med ny sykkel scalars, men ingen skal sitte på :
Mvh.KW
Hæ, skal ingen sitte på? Hvor har du det fra?
mvh
Lars
En evt passajer har det veldig bra bakpå der. Jeg har lånt en sånn sykkel en helg, og hatt med noen bak, og vedkommende stortrivdes i hvert fallKW skrev:Ingen storvokste ihvert fall over lengre distanse, eller ser/tenker jeg feil.
:-[ Så nok litt feil, fothvilern for baksete var ikke så høyt plassert som jeg først mente jeg så.
Mvh.KW
He he, jeg hadde glatt meldt meg på denne... ;Dbambadoo skrev:Skulle jaggu arrangert et HFS/MC treff med tilhørende "roadtrip" til landets heftigste anlegg... Det hadde vært noe ;D ;D
Skal vi se : Du skrev innlegget i dag kl.0718 og spør om jeg er hjemme i morgen (eller i Horten)?sclalars skrev:En evt passajer har det veldig bra bakpå der. Jeg har lånt en sånn sykkel en helg, og hatt med noen bak, og vedkommende stortrivdes i hvert fallKW skrev:Ingen storvokste ihvert fall over lengre distanse, eller ser/tenker jeg feil.
:-[ Så nok litt feil, fothvilern for baksete var ikke så høyt plassert som jeg først mente jeg så.
Mvh.KW
Er du hjemme i morgen, eller er du i Horten? Skal hente sykkelen ved Kolsås i ett tida, og da kunne jeg ta en liten svipp innom deg å hilst på. Lenge siden nå KW!
mvh
Lars
KW skrev:Skal vi se : Du skrev innlegget i dag kl.0718 og spør om jeg er hjemme i morgen (eller i Horten)?
I morgen er det mandag og jeg er hjemme dersom du har tenkt deg innom en tur bare hyggelig det.
Send meg en PM så kan jeg holde meg hjemme ved den tiden du tenker å komme innom.
Mvh.KW
Gratulerer, Lars!sclalars skrev:KW skrev:Skal vi se : Du skrev innlegget i dag kl.0718 og spør om jeg er hjemme i morgen (eller i Horten)?
I morgen er det mandag og jeg er hjemme dersom du har tenkt deg innom en tur bare hyggelig det.
Send meg en PM så kan jeg holde meg hjemme ved den tiden du tenker å komme innom.
Mvh.KW
He he, ser at det ble helt feil. Som du ser ble det skrevet rimelig tidlig på morgenen ;D
Jeg mente selvfølgelig i dag.Det ble jo for sent uansett, jeg hentet den kl 13 00.
Her er noen bilder tatt ute i hagen i ettermiddag. Godt å ha den hjemme.
mvh
Lars
Superfet!!!Karma skrev:Da har gamlefar kjøpt seg sykkel også. Forsøker febrilsk å finne ungdomskilden igjen..
Har ikke kjørt motorsykkel på 27 år.. Jeg overtar sykkelen på torsdag. Det er en 2003 mod Ducati ST4s med abs-bremser.
Hvordan skal dette ende..?
I Særp ?Karma skrev:Hvordan skal dette ende..?
I Særp???? Hva skal jeg der å gjøre??JanR skrev:I Særp ?
Bare pass deg for blålys
Gratulerer foresten
/jan
Er aldri useriøs med blålys, ref: innlegget som ble borte ;DKarma skrev:I Særp???? Hva skal jeg der å gjøre??JanR skrev:I Særp ?
Bare pass deg for blålys
Gratulerer foresten
/jan
Nå må du ikke bli for useriøs med disse blålysene igjen..
Takk forresten!
Ble så nervøs for at jeg kanskje traff hodet på spikeren, at jeg fant det tryggest å slette.. 8) ;DJanR skrev:Er aldri useriøs med blålys, ref: innlegget som ble borte ;D
/jan
Hehehe man er da mann, tåler litt.Karma skrev:Ble så nervøs for at jeg kanskje traff hodet på spikeren, at jeg fant det tryggest å slette.. 8) ;DJanR skrev:Er aldri useriøs med blålys, ref: innlegget som ble borte ;D
/jan
Jada.JanR skrev:Hehehe man er da mann, tåler litt.Karma skrev:Ble så nervøs for at jeg kanskje traff hodet på spikeren, at jeg fant det tryggest å slette.. 8) ;DJanR skrev:Er aldri useriøs med blålys, ref: innlegget som ble borte ;D
/jan
Kjør pent med Ducati'n, mange galninger der ute i trafikken.
/jan
Gratulerer så meget.Karma skrev:Da har gamlefar kjøpt seg sykkel også. Forsøker febrilsk å finne ungdomskilden igjen..
Har ikke kjørt motorsykkel på 27 år.. Jeg overtar sykkelen på torsdag. Det er en 2003 mod Ducati ST4s med abs-bremser.
Hvordan skal dette ende..?