...kom det fra rette kuken ;DMåtte jo komme fra deg dette....
Litt Nerdrum, altså? Skal være bra det, for damene, har jeg hørt.Den er faktisk litt bøyd..
FlørtenEr du litt "skeiv" Roda ?
Var det ikkje en i blå innpakning også? Noe krokangreier? Farmora mi pleide å ha et lager av de der. Helt til eg kom på besøkEller Riegel, kaffe og en slik på nessoddbåten, på vei til jobb sittende på dekk.Lykke
Har ikkje smakt disse Valrhona sjokkisene, men ble (veldig) fristet. Men når prisen blir over 1 kr pr gram (levert), så sitter det langt inne for en gjerrigknark som meg - takke meg til en topp ris eller fem enn så lenge.Er det nettbutikker man kan bestille fra ?
P.S. Tenkte jeg skulle bestille noe til fruen, og noe sjokolademus til meg 8)
Edit: fant denne Valrhona - Shops.no
Valrhona - Sjokoladesmaking.no | kjennere av fin mørk sjokoladeSjokoladesmaking.no | kjennere av fin mørk sjokolade
Du får gi en vurdering på value for money i etterkantpengene er til for å brukes, bruker gjerne litt ekstra på kvalitet, men det skal nytes med andakt.
Får snart noe sjokkis i posten, imellomtiden klarer jeg fint med Topris eller Cuba som også er snadder
"Risbrød" er tatt ut av produksjonen. Husker også at sjokoladen etterhvert smakte "vann".Takker Roysen for å ha satt sjokolade på dagsorden her på sentralen
Har alltid vært glad i sjokolade, men har merket at det ikke smaker like godt som før.
Begynnte med at Minde ødela en av mine favoritter "Risbrød" . De laget den ikke bare mindre, men smaken var også forandret til, for meg, det uspiselige.
Så den i butikken her foreleden og stusset over den….Lofoten sjokolade. Norsk og top notch uansett hva og hvem man sammenligner med. Dyrt, men lett verdt prisen.
Blant produktene til Lofoten sjokolade finnes sjokoladepenis med mørk sjokolade. En vidunderlig blowjob kanskje? ;DLofoten sjokolade. Norsk og top notch uansett hva og hvem man sammenligner med. Dyrt, men lett verdt prisen.
Hvor ble det av ham, vet han var alvorlig syk. Noen som vet noe?Takker Roysen for å ha satt sjokolade på dagsorden her på sentralen
Helt korrekt.Det fine med kvalitets sjokolade er man ikke føler behovet for å spise så mye.
Hvis Nidar hadde vært Nidar og Freia hadde vært Freia, da hadde Hval sjokolade hatt en fair sjans å komme inn i hyllene.Regner med flere så Brennpunkt på NRK hvor Hval sjokolade er blitt presset ut av markedet til tross for sjokoladen deres scorer høyt i tester. Nidar betaler f.eks store summer for å kjøpe hylleplass hos Norges Gruppen.
NRK TV - Brennpunkt: Matvarekrigen - 17.03.2015
Velbekomme, men merk deg at den er full av palmeolje. Spis med måte, eller gå en tidlig død i møte.I disse påsketider og med alt bråket rundt rosa bloggere som ikke tenker alle tanker helt ferdig, jeg skal kose meg med denne i påsken:
Vis vedlegget 312284
Synes den er knallgod jeg og nå skal det visstnok være litt dissens rundt dette at palme olje er så usunt allikevel...
Egentlig er det en billig sjokolade, 3 euro pr plate i Nederland.Har ikkje smakt disse Valrhona sjokkisene, men ble (veldig) fristet. Men når prisen blir over 1 kr pr gram (levert), så sitter det langt inne for en gjerrigknark som meg - takke meg til en topp ris eller fem enn så lenge.Er det nettbutikker man kan bestille fra ?
Valrhona - Sjokoladesmaking.no | kjennere av fin mørk sjokoladeSjokoladesmaking.no | kjennere av fin mørk sjokolade
Joda, men tar man med reiseutgifter til/fra Nederland så blir den nok litt dyr allikevel.Egentlig er det en billig sjokolade, 3 euro pr plate i Nederland.Har ikkje smakt disse Valrhona sjokkisene, men ble (veldig) fristet. Men når prisen blir over 1 kr pr gram (levert), så sitter det langt inne for en gjerrigknark som meg - takke meg til en topp ris eller fem enn så lenge.Er det nettbutikker man kan bestille fra ?
Tja, derom strides de lærde. Alt er usunt i for store mengder. Vår lærdom om hva som faktisk er sunt og ikke er til debatt for tiden...Velbekomme, men merk deg at den er full av palmeolje. Spis med måte, eller gå en tidlig død i møte.I disse påsketider og med alt bråket rundt rosa bloggere som ikke tenker alle tanker helt ferdig, jeg skal kose meg med denne i påsken:
Vis vedlegget 312284
Synes den er knallgod jeg og nå skal det visstnok være litt dissens rundt dette at palme olje er så usunt allikevel...
B