jorwed_
Audio Arkeologen
Kjører Oslo-Notodden-Oslo på dagtid i morgen, torsdag. God plass.
Godt!Skal kanskje forbi til uka. Keep U posted.
Jeg vet om en som kjører ukentlig Oslo-Bergen/ Bergen-Oslo. Fornuftige priser. Send meg PM så skal du få tlf nr. Han jobber med transport.Noen som kjøre oslo-bergen snart? små stativ høyttalere 30x20cm
mvh
Er det ikke bare å pakke dem godt inn og sende i posten?noen som kjører oslo - Bergen snart ? har to plater (som skal være under platespiller) 50×45cm , 6kg som trenger transport.
mvh
TeslaBjørn har kjørt for meg ved et par anledninger. Dessverre beit han ikke på å bringe mellom Flisa og BergenNimber er tingen - har testet det flere ganger. Kommer og henter og lever på døra og kan fort være naboen din som skal en tur over fjellet og ønsker å få betalt for drivstoffet. Ingen betaling før ting er kommet velberget frem.
Tesla Bjørn som stadig er ute og tester biler langt har gjerne med seg en pakke eller ti for Nimber.
https://www.nimber.com/
Transport er transport. Man har vel alle sine grunner tenker jeg, uten at denne tråden skal få noe hitler styring av hva som er tillatt eller ikke.Er det ikke bare å pakke dem godt inn og sende i posten?noen som kjører oslo - Bergen snart ? har to plater (som skal være under platespiller) 50×45cm , 6kg som trenger transport.
mvh
Trodde denne tråden handlet om å frakte mer fintfølende utstyr og store høyttalere med mer. Ikke små høyttalere og underlagsplater som like gjerne kan sendes som Norgespakke.
Ikke meningen å angripe deg, men jeg synes det virker litt som latskap.
Tesla Bjørn kjører Oslo - Trondheim - Oslo og Oslo - Bergen - Stavanger - Oslo annen hver helg.TeslaBjørn har kjørt for meg ved et par anledninger. Dessverre beit han ikke på å bringe mellom Flisa og BergenNimber er tingen - har testet det flere ganger. Kommer og henter og lever på døra og kan fort være naboen din som skal en tur over fjellet og ønsker å få betalt for drivstoffet. Ingen betaling før ting er kommet velberget frem.
Tesla Bjørn som stadig er ute og tester biler langt har gjerne med seg en pakke eller ti for Nimber.
https://www.nimber.com/