jeg ble lei av hvor vanskelig det ble å sende tunge ting, jeg laget meg et enkeltmannsforetak. helt gratis. fikk sendt 80kg høyttalere fra Rana til drammen for 1675; med TNT. kunne ikke blitt enklere, de ble hentet hjemme hos meg.Bring sender bare for bedrifter dessverre. Om ikke pakken er under 35 kg... igjen, det er 35 som er det irriterende tallet her. Alt over 35 kg - veldig vanskelig og dyrt.
Ikke hundre prosent sikker men jeg mener 35 kg. er en grense som har med løfting, HMS etc. å gjøre.Et sted må jo grensen gå, men morsomt hvordan prisen skyter i været fra 35 til 37 kg.
Løst. Nimber.Hadde tenkt at jeg kunne vente på mine nye høyttalere til neste lørdag……De står i Bergen og jeg er i Ski…..
Sooo. Noen som skal fra Bergen og østover i helgen? Jeg kan møte deg hvor som helst på denne siden av vannskillet….
Betaler godt.
Merkelig..Jeg har vært i kontakt med Bring i forhold til frakt av en større pakke på over 35 kg i Norge. Fikk til svar at de ikke kunne hjelpe privatpersoner, kun bedrifter, med slik frakt. Noen som vet hvilke andre som eventuelt tar slike oppdrag, der man samtidig får mulighet til forsikring av gjenstanden?
De gjør det nok.. men priser seg vel deretter og......Merkelig..
Jeg har mottatt og sendt med bring privat. 1 palle.