Altså, først og fremst hva er det du ønsker å oppnå med å være så ensidig og tverr i din sak? Du kommer med med påstander, uten noen faglige underlag eller kilder til å støtte de, og repeterer dem til det kjedsommelige. Hva er hensikten?
Jeg har teknisk utdannelse på fagskole nivå, men ikke innen elektroteknikk, så derfor søker jeg informasjon, og bruker den til å lære og forstå temaet. Og når samtlige andre innspill i tråden bygger opp under forståelsen som jeg har, anser jeg det som den korrekte.
For eksempel, se denne youtube filmen fra ca. 24:30, hvor denon selv forklarer hvordan strømforsyningen er bygget opp for å sikre en god effekt leveranse til de 13 kanalene.
Link:
https://youtu.be/Hf-L3tGgg2g
Om det endrer dine synspunkt tviler jeg på, og det spiller ingen rolle for min del.
Har i dag fått A/B testet med og uten effekt på oppsettet. Og kan ikke høre noe forskjell i nivå, dynamikk eller økt forvrengninger. X8500H klarer seg i mitt oppsett like godt uten som med ekstra effekt. Er meget fornøyd med X8500H, som virkelig levere til mine behov på alle punkter.
Vi kan vel være enig om å være uenig i dette tilfelle? Hvis du allikevel har behov for å ytre dine påstander videre, setter jeg umåtelig stor pris på om du kan henvise til kilder. For jeg ønsker å lære, og er dine påstander forankret i faglig litteratur, er det en litteratur jeg ønsker å lese.
Ha en fin og smittefri helg videre!
Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk