Har lyst, samtidig er jeg veldig fornøyd med min B150+. Hører gjerne om erfaringer med B-175 uavhengig om de er kjøp på tilbudNoen her som har slått til på OHC tilbudet på B175 og gjort seg noen erfaringer allerede?
Et par anmeldelser her:Har lyst, samtidig er jeg veldig fornøyd med min B150+. Hører gjerne om erfaringer med B-175 uavhengig om de er kjøp på tilbudNoen her som har slått til på OHC tilbudet på B175 og gjort seg noen erfaringer allerede?
Siden alle fidelity sine blader nå ligger ute kan man lese om fabrikkbesøk hos densen i nr 43 og en test av b-440 og b-175 i nr 44 --> Blader - Audio FidelityEt par anmeldelser her:Har lyst, samtidig er jeg veldig fornøyd med min B150+. Hører gjerne om erfaringer med B-175 uavhengig om de er kjøp på tilbudNoen her som har slått til på OHC tilbudet på B175 og gjort seg noen erfaringer allerede?
http://www.kogaudio.com/pdf/hfwB175.pdf
Densen B-175 integrated amplifier | Hi-Fi+
OU812
Gratulerer!Ventetiden er over!
Ikke at jeg har veldig god greie på det, men kan brummingen komme av jordingsløyfe eller lignende. Jeg har mine koblet sammen med Denlink kabel. Ikke så mye for at de skal kommunisere (men det er OK mellom CD og forsterker), men for at de skal ha felles jord.Hej med jer.
Tillykke med din B175.
Jeg fandt tilbudet på jeres tråd. Tak for det. Og bestilte også en
Den spiller virkelig fedt.
Har følgende opsæt.
B&W 801 matrix serie 3. To Densen B350 til at klare bassen og B-175 til at klare mellemtone og diskant.
Må sige at det har været et løft at få b175 føjet til. Før brugte jeg en mdac som forforstærker.
Desværre har jeg fået lidt brum i højtalerne sammen med b175 men håber det kan løses. Har du også brum i din b175??
Hej igen.
Ja ja min brummen er heller ikke overvældende men kan høres når der er stille i stuen. Nu forstår jeg ikke så godt norsk men er det dette brum som de skriver om i testen???
Et annet problem med Densen-settet er detaljer som et topplokk på forster-keren som spiller med nettrafoen på dens durete ferd??
mine b350 fanger også lidt brum. Nær man skruer lidt op i dagtimerne lægger jeg ikke nærke til brummen. Kun om aftenen når der er stille i huset.
Tenkt å kjøpe?Men dette lover bra ( og dårlig for lommeboka med tanke på at kanskje et par Virgo eller B25 sikkert trenger en ny eier...)
PS: Har vel lagt ut dette andre steder før, men B25 (Elsbeer) ser ganske pent ut sammen med svart Densen.Tenkt å kjøpe?Men dette lover bra ( og dårlig for lommeboka med tanke på at kanskje et par Virgo eller B25 sikkert trenger en ny eier...)
Ikke stikk innom OHC hvis du ikke mener det. De har visst stilt ut B25 nå for tiden...
PS: Har vel lagt ut dette andre steder før, men B25 (Elsbeer) ser ganske pent ut sammen med svart Densen.Tenkt å kjøpe?Men dette lover bra ( og dårlig for lommeboka med tanke på at kanskje et par Virgo eller B25 sikkert trenger en ny eier...)
Ikke stikk innom OHC hvis du ikke mener det. De har visst stilt ut B25 nå for tiden...
Det er farlig å dra på Burmester ht demo ...Tenkt å kjøpe?Men dette lover bra ( og dårlig for lommeboka med tanke på at kanskje et par Virgo eller B25 sikkert trenger en ny eier...)
Hej igen.
Jeg tror I har ret. Jo flere elektriske apparater jeg slukker for i hjemmet des mindre brummer det.
Nogen en bestemt strøm renser som nogen har gode erfaringer med til Densen?
Kan også anbefale Isotek EVO3 Aquarius. Hvis du ikke allerede har noen gode nettkameraer så kan dette også hjelpe litt mot brum i forsterkeren.Bruker PS audio Dectet. Nok stikk og har også overspenningsvern samt at den stopper strømmen om spenningen synker for mye.
Hej igen.
Jeg tror I har ret. Jo flere elektriske apparater jeg slukker for i hjemmet des mindre brummer det.
Kan også anbefale Isotek EVO3 Aquarius. Hvis du ikke allerede har noen gode nettkameraer så kan dette også hjelpe litt mot brum i forsterkeren.Bruker PS audio Dectet. Nok stikk og har også overspenningsvern samt at den stopper strømmen om spenningen synker for mye.
Hej igen.
OU812